
Tehnologie
Primele lucruri pe care le observi sunt, desigur, farurile și stopurile LED. Ele au până la 8 semnături luminoase, pe care le poți schimba din meniul sistemului multimedia. Altfel spus, nu te plictisești niciodată pentru că în fiecare zi poți avea o semnătură luminoasă nouă.
Apoi, deschizi portiera, te instalezi confortabil în habitaclu și în fața ta se întinde, mândru, noul display panoramic Audi MMI cu tehnologie OLED, care integrează instrumentarul digital Audi Virtual Cockpit de 11.9 inch, dar și ecranul central MMI Touch de 14.5 inch pentru sistemul multimedia. Ambele au o grafică foarte bună și îți dau impresia de calitate.
Sistemul multimedia funcționează bine, dar mi s-a întâmplat, de câteva ori, să nu încarce funcția Android Auto. Dar, dacă pățești și tu asta, cel mai probabil se rezolvă cu o actualizare de soft, pentru că sistemul este compatibil cu actualizările over-the-air.
Partea bună este că poți interacționa cu el inclusiv prin intermediul unui asistent digital cu inteligență artificială și peste 800 de funcții.
Dacă două ecrane nu sunt de ajuns, noul A5 poate fi configurat și cu un al treilea display. Acesta este pentru pasagerul din dreapta, are o diagonală de 10.9 inch și poate rula chiar și conținut video. Desigur, este opțional și trebuie să bifezi pachetul Tech Pro care costă puțin peste 10.000 de euro, dacă ții neaparat să îl ai.
Nu trebuie să îți faci griji că te distrage de la condus, pentru că are o funcție Active Privacy Mode. Asta înseamnă că ecranul este vizibil doar pentru pasagerul din față, în timp ce pentru șofer, ecranul pasagerului apare ca fiind oprit.
În ceea ce privește încărcarea dispozitivelor personale, în habitaclu ai o zonă de încărcare prin inducție, dar și mai multe porturi USB-C.
Foarte seducătoare, efectiv este o operă de artă numai bună pentru casat