Tinuta de drum
Aș putea așeza pe foaie o adevărată Iliadă sau Odisee, valsând doar cu informații despre ținuta de drum a noii generații Audi A4. Mecanicii au știut că mașina trebuie să se promoveze melodios și plăcut, motiv pentru care suspensia a fost calibrată pentru a nu transmite zgomote perturbante în habitaclu.
Indiferent de drumul pe care circuli. Este o suspensie premium, capabilă să îți ofere confort și să fie discretă la limitatoarele de viteză apărute în asfalt. Este însă nevoie de alegerea modului Comfort pentru acest tratament, întrucât modul Normal, după cum i-o spune și numele, face din A4 o mașină... normală.
Suspensia adaptivă schimba spiritul mașinii prin simpla apăsare a modului Sport. Acesta rigidizează atmosfera și te scapă de doza infimă de ruliu, resimțită în modul Normal. Alături de celebrul sistem de tracțiune integrală quattro, noul A4 se încolăcește natural, ca un tren pe șine, în fiecare viraj. Mulți s-au plâns că o mașină echipată cu sistemul quattro își pierde din spiritul jucăuș. E drept, dar sunt clienți care își doresc un sedan sigur, capabil să le ofere plăcere prin abordarea precisă a unui viraj, la viteză mare.
O să vă vorbesc puțin și despre direcția adaptivă. Ea este ușoară ca un fulg în mediul urban, departe de cursa greoaie a principalului rival bavarez. Este o senzație de manevrabilitate pe care nu am mai simțit-o nici măcar la mașinile urbane. Este o senzație de care mulți se vor îndrăgosti. La viteză mare, direcția devine rigidă, răspunde rapid, însă, așa cum probabil mulți dintre voi au intuit, este lipsită de feedback și nu comuică foarte bine cu suprafața de rulare.
arata bine, nu am ce zice, sunt convins ca se si conduce foarte bine, dar am impresia ca exemplarul de test sare lejer de 50 000, cu atatea optionale cate are. si daca nu le pui pe alea masina arata destul de sec si in interior si exterior, cand o sa aiba faruri si stopuri fara led, jante mai ieftine, fara artificii de design, in interior fara ecrane ...