Interior
Eforturile instrumentiștilor de sub capotă au fost estompate perfect de maieștrii acustici de la interior, care au creat unul dintre cele mai silențioase habitacluri din segment. Audi se laudă cu o liniște interioară de invidiat, reușind să te rupă de haosul care se dilată sau se contractă dincolo de geam.
Drumul către desăvârșire este pavat cu materiale de calitate și finisaje create parcă de lutieri premiați. Lemnul se combină natural cu aluminiul, într-o simbioză premium, demnă să atragă degetele pasagerilor ca un magnet.
Designul aerisit și simplist este continuat de ergonomia bună. Audi învață din greșeli și simplifică centrul de comandă al climatizării, butoanele de pe volan și chiar pe cele de pe consola centrală.
Sentimentul de spațiu este, așadar, amplificat. Și nu în van, pentru că spațiul pentru picioarele pasagerilor din spate a crescut cu 23 de mm, iar cel al capului cu 24 de mm. Recunosc că vechiul A4 mi se părea o mașină înghesuită pentru pasagerii spate. Acum lucrurile par să se fi rezolvat, un adult de 1.80 metri fiind găzduit confortabil.
Spațiile de depozitare sunt generoase, dar există și mici dezavantaje: cotiera a devenit acum extrem de mică din cauza instalării unui port de încărcare wireless pentru telefoanele mobile. Și pentru că tot vorbim de telefoane mobile, spațiul rezervat acestora, la baza consolei centrale, este destul de îngust. În portiere avem loc pentru sticle de apă de 0.5 litri.
Portbagajul însumează 480 de litri și beneficiază de o gură de încărcare largă, necesară pentru că el este totodată și adânc. Ca un făcut, Lexus IS, Mercedes C-Klasse și BMW Seria 3 oferă tot 480 de litri în portbagaj.
arata bine, nu am ce zice, sunt convins ca se si conduce foarte bine, dar am impresia ca exemplarul de test sare lejer de 50 000, cu atatea optionale cate are. si daca nu le pui pe alea masina arata destul de sec si in interior si exterior, cand o sa aiba faruri si stopuri fara led, jante mai ieftine, fara artificii de design, in interior fara ecrane ...