Design

5.0

Este o mașină frumoasă. Este un model care în ciuda declinării DBS Superleggera Volante și a întregului pachet de fibră de carbon care înnobilează exteriorul, păstrează o eleganță sobră. O linie curată, una care te provoacă să urmărești cu privirea pentru minute în șir spectacolul oferit de fluiditatea liniilor.

Versiunea Superleggera ar trebui să aducă o cură de slăbire. S-a încercat acest lucru, având în vedere că mai toate panourile caroseriei sunt realizate din fibră de carbon. Capota este o operă de artă, fiind realizată dintr-o singură piesă. Și ca să înțelegeți grija arătată de englezi, portierele nu au funcție soft-close, dar capota are.

Partea frontală este dominată de clasica grilă Aston Martin, doar că ceva mai mare decât în cazul altor modele. Spatele este ocupat de o evacuare monument, cu patru finale din titan. De fapt, tot sistemul de evacuare este realizat din titan.

Posteriorul este înnobilat de un difuzor dublu, inspirat din Formula 1, care la viteză maximă asigură o apăsare pe puntea spate de 180 de kilograme.

  • Mac&Mas, vineri, 30.04.2021 09:04

    Da!!!In sfarsit,un test super tare cu o masina normala,ma rog,scumpa dar normala.Mi se facuse asa lehamite de toate electricele de pana acum ca pana si aspiratorul l-am pornit zilele trecute cu dopurile infipte bine in urechi.Cafeaua am rasnit-o manual azi de dimineata din acelasi motiv.

  • M.cu aprindere prin impingere, vineri, 30.04.2021 09:28

    Am ajuns sa ne bucuram la teste cu masini "normale" chiar daca ele costa 300 000euro. Un test foarte tare,foarte bine scris,pacat ca proportia a ajuns sa fie un test cu o masina normala la 10 teste cu electrocasnicele pe baterii.

  • ds, vineri, 30.04.2021 10:12

    Cele 5 stele de la consum ar fi trebuit puse cu ghilimelele de rigoare :)))

  • Văru’ lu’ Netam, vineri, 30.04.2021 10:36

    Să mă ierte Dumnezeu, că-i Vinerea Mare, dar m-am amuzat bine datorită umorului de calitate remarcat mai sus. Altfel, viaţa pare o vineri neagră de colo până colo.

  • mircea badea, sâmbătă, 01.05.2021 01:50

    cam banala la aspect, botul prea cascat..mai e si turbo..nimic electric..saracie...

  • andrei, sâmbătă, 01.05.2021 10:03

    Magnifica! Totusi, as fi asteptat macar jumatate de pagina despre sunetele motorului si al evacuarii, nu de alta, dar un V12 este o simfonie pe care niciun afon electrificat nu poate sau vrea sa o inteleaga.

  • netam-nissan, marţi, 04.05.2021 09:49

    cu zvâc și haios scris testu (unica cârcoteală e că se scrie ante- și nu anticameră - vedeți c-am devenit mai cult la cap), dar sincer 31.200 ar fi maximumul pe care l-aș decarta pentru o caroserie scârțo-britanică cu motor nemțesc și nume macaronăresc de fierarii neferos pe la capote. OMG și neoanele alea aiurea înfipte-n faruri..mai bine le făceau cu fitil+acetilenă cacând derapezi în giratorii să iei și foc, și daună cu despăgubire totală + spectacol incendiar pe iutub, feisbucks și instakilogram. de fapt realitatea e mai oloagă ca visele și mai handicapată ca mine fincă banca mi-a zis ieri că limita mea de credit e de 3.120 € luați pe 31,2 ani. mai aștept deci o Dachina Spring V12 la 13 miare sau mai exact cu baterie 12V.

  • netam-nissan, marţi, 04.05.2021 10:11

    P.S. repede vă rog să-mi zică cineva unde-i șourumul Aston Martin că DBS costă văd doar 219 € la rubrica AM mașini noi. au scăpat și băbuțele pricăjite că nu-mi mai finanțează cu zeze miare Springelectrica din TVA-ul lor statu nostru progresvist.

  • Iulian, duminică, 06.06.2021 11:52

    Atât de frumos exprimate trăirile! Un articol care m-a pe suflet, bravo! Super creație