Interior

5.0

Aston Martin ne-a obișnuit cu adevărate capodopere. Interioarele sale sunt monumente închinate artizanatului. Iar DBS Superleggera Volante nu face excepție. Unde mai pui că exemplarul testat a beneficiat și de programul de individualizare Q by Aston Martin.

Da, interiorul este frumos și elegant. Pentru mine superlativul este folosirea unor adjective fără ”extensii”. Nu am ce reproșa la capitolul calitate a materialelor, asamblare, finisare. La acest nivel totul se reduce la capacitatea de individualizare. Divizia Q este capabilă să reproducă aproape orice.

Poziția la volan este joasă, dar nu într-atât cât să ai impresia că ești la volanul unui model de competiție, să îți fie răpită perspectiva asupra dimensiunilor mașinii. Clasic, comenzile pentru reglajul scaunului sunt amplasate pe peretele tunelului median.

Deși poate puțin ciudat, volanul cu a sa formă de squircle (calea de mijloc dintre pătrat și cerc, o formă ”inventată” de italieni pentru Fiat Panda), se dovedește ergonomic și ușor de manevrat. Dacă acest squircle a făcut carieră înainte pe alt model, îmi cer scuze pentru lipsa de cultură auto.

Puține comenzi pe volan. Două butoane ușor accesibile oferă acces la setarea suspensiei și a modurilor de rulare. Tabloul de bord nu te asaltează cu multe informații, cele esențiale îți sunt afișate clar. Am apreciat acest detaliu care aduce un plus de eleganță. 

  • Mac&Mas, vineri, 30.04.2021 09:04

    Da!!!In sfarsit,un test super tare cu o masina normala,ma rog,scumpa dar normala.Mi se facuse asa lehamite de toate electricele de pana acum ca pana si aspiratorul l-am pornit zilele trecute cu dopurile infipte bine in urechi.Cafeaua am rasnit-o manual azi de dimineata din acelasi motiv.

  • M.cu aprindere prin impingere, vineri, 30.04.2021 09:28

    Am ajuns sa ne bucuram la teste cu masini "normale" chiar daca ele costa 300 000euro. Un test foarte tare,foarte bine scris,pacat ca proportia a ajuns sa fie un test cu o masina normala la 10 teste cu electrocasnicele pe baterii.

  • ds, vineri, 30.04.2021 10:12

    Cele 5 stele de la consum ar fi trebuit puse cu ghilimelele de rigoare :)))

  • Văru’ lu’ Netam, vineri, 30.04.2021 10:36

    Să mă ierte Dumnezeu, că-i Vinerea Mare, dar m-am amuzat bine datorită umorului de calitate remarcat mai sus. Altfel, viaţa pare o vineri neagră de colo până colo.

  • mircea badea, sâmbătă, 01.05.2021 01:50

    cam banala la aspect, botul prea cascat..mai e si turbo..nimic electric..saracie...

  • andrei, sâmbătă, 01.05.2021 10:03

    Magnifica! Totusi, as fi asteptat macar jumatate de pagina despre sunetele motorului si al evacuarii, nu de alta, dar un V12 este o simfonie pe care niciun afon electrificat nu poate sau vrea sa o inteleaga.

  • netam-nissan, marţi, 04.05.2021 09:49

    cu zvâc și haios scris testu (unica cârcoteală e că se scrie ante- și nu anticameră - vedeți c-am devenit mai cult la cap), dar sincer 31.200 ar fi maximumul pe care l-aș decarta pentru o caroserie scârțo-britanică cu motor nemțesc și nume macaronăresc de fierarii neferos pe la capote. OMG și neoanele alea aiurea înfipte-n faruri..mai bine le făceau cu fitil+acetilenă cacând derapezi în giratorii să iei și foc, și daună cu despăgubire totală + spectacol incendiar pe iutub, feisbucks și instakilogram. de fapt realitatea e mai oloagă ca visele și mai handicapată ca mine fincă banca mi-a zis ieri că limita mea de credit e de 3.120 € luați pe 31,2 ani. mai aștept deci o Dachina Spring V12 la 13 miare sau mai exact cu baterie 12V.

  • netam-nissan, marţi, 04.05.2021 10:11

    P.S. repede vă rog să-mi zică cineva unde-i șourumul Aston Martin că DBS costă văd doar 219 € la rubrica AM mașini noi. au scăpat și băbuțele pricăjite că nu-mi mai finanțează cu zeze miare Springelectrica din TVA-ul lor statu nostru progresvist.

  • Iulian, duminică, 06.06.2021 11:52

    Atât de frumos exprimate trăirile! Un articol care m-a pe suflet, bravo! Super creație