Interior
Faceliftul operat pe noul SX4 aduce câteva materiale noi, un sistem multimedia pe care îl găsim și pe fratele mai mic Vitara, dar și o serie de tehnologii proaspete. Interiorul nu se modifică foarte mult, fiind în continuare destul de încăpător pentru cinci pasageri. De asemenea, regăsim și o mulțime de spații de depozitare generoase, atât la nivelul portierelor cât și al consolei centrale. Și spațiul pentru telefoanele mobile este suficient de mare și adânc.
Ergonomia sistemului de climatizare este bună, însă operarea computerului de bord ar fi putut fi îmbunătățită, fiind parcă înghețată în timp. Calitatea materialelor rămâne una demnă de un entry-level în segmentul SUV-urilor compacte. Avem plastic destul de tare în multe locuri, iar finisajele sunt perfectibile.
Calitatea ar putea fi pusă sub semnul întrebării, de exemplu, de faptul că forțarea închiderii geamului atunci când acesta este deja în poziția maximă antrenează în mișcare fața de ușă. Adică aceasta se va mișca cu totul. Ar fi însă nedrept să etichetezi o mașină doar după acest aspect, care tinde să fie mai degrabă o lipsă de rafinament.
Cât privește capacitatea portbagajului, cei 430 de litri ar putea părea insuficienți într-un segment în care toți se laudă cu valori mult mai mari. Doar Qashqai și Skoda Yeti se învârt în aceeași zonă.
Pe cat de atractiv mi se pare Suzuki Vitara (desi are cam putini cai pt gusturile mele si nu sunt fan SUV-uri), pe atat de urat mi se pare SX4. Oricat o sa-mi dea manute rosii unii, trebuie sa recunoastem ca fata aia arata oribil; in plus e facuta in stilul chinezesc (cand nu copiaza altceva). SX4 anterior arata de 10 ori mai bine si era chiar inconfundabil in trafic. In rest, numai de bine.