Interior
Prima senzaţie când te urci la volanul unui Swift este aceea de spaţiu, mai ales în zona frontală. Nu exagerat de mult, dar foarte bine gândit. Poziţia la volan este excelentă, iar tabloul de bord este simplu şi uşor de citit, Suzuki mizând pe indicatoare clasice circulare. Între turometru şi vitezometru există un display monocrom pe care sunt afişate informaţiile de la computerul de bord.
Un lucru de care nu duce lipsă interiorul lui Swift sunt spaţiile de depozitare şi plasticul de nu foarte bună calitate. Avem spaţii de depozitare pe consola centrală sub climatizare, deasupra consolei, unde există un spaţiu acoperit, şi în multe alte zone. Partea mai puţin plăcută este reprezentată de materialele alese: plastic tare şi negru care domină interiorul.
Pasagerii din spate vor suferi puţin la drumuri mai lungi din cauza spaţiului limitat pentru genuchi, iar portbagajul este unul dintre cele mai mici din segment, cu doar 211 litri. Este însă suficient de adânc pentru a primi totuşi una sau două genţi de voiaj. Nu trebuie să uităm, totuşi, faptul că Swift se numără printre cele mai mici automobile din segmentul B, având o lungime totală de 3.8 metri, în condiţiile în care modelele concurente au 3.9 sau chiar 4 metri lungime. Diferenţe mici, dar care se văd mai ales atunci când cauţi locuri de parcare prin oraş.
Am mers cam 300km (Sibiu-Satu Mare) cu un Swift din prima generatie cu motor de 1,2, nu stiu cati Cp avea. Nu mi-a displacut masina, se aseza foarte bine pe drum, a consumat rezonabil 5,6, problema este daca merita sau nu bani Din pacate pt ei sunt cunoscuti mai mult pt SUV-rile lor in Europa