Suzuki S-Cross

1.6 120CP 4x4 Man Special Edition

Interior

4.0

Interiorul lui S-Cross este mai spaţios decât pare la prima vedere. Este prima impresie pe care ţi-o dă maşina după câteva minute la bord. Atât în faţă, cât şi pe bancheta din spate este loc suficient, mai mult decât trădează dimensiunile exterioare. Modelul testat de noi a venit în echiparea Elegance Top, nivelul cel mai înalt atunci când vine vorba de dotări. Tapiţeria din piele este primul lucru pe care îl remarci la interior, alături de imensa trapă de sticlă cu parasolar acţionat electric. Climatizarea este automată şi are două zone de temperatură, iar accesul se face cu ajutorul cheii inteligente cu telecomandă. Scaunele faţă sunt încălzite, iar butoanele sunt amplasate la vedere lângă schimbătorul de viteze şi sunt de modă veche. Adică odată apăsat, rămâne apăsat chiar şi dacă oprim motorul. 

Partea mai puţin plăcută este atmosfera destul de austeră, plasticul unor butoane putând fi de o calitate mai bună. De asemenea, display-ul pentru sistemul audio pare de acum o generaţie. Pentru bagaje, portbagajul este uşor de accesat prin hayonul amplu şi oferă 440 litri inteligent compartimentaţi cu o podea dublă. Volumul este peste media segmentului, singurul model cu un portbagaj mai mare fiind Dacia Duster.

  • gogu, luni, 07.04.2014 16:45

    am trait ca s-o aud si pe asta: Dacia Duster e cel mai rapid model din segment

  • mircea1380, luni, 07.04.2014 16:58

    @Automarket: scuze ca va zic, dar nu cred ca va e prea clar ce ati testat - la caracteristici spuneti ca are tractiune fata, iar in titlu nu vad pe nicaieri particula "4x4/4WD/AllGrip" cu referire la modelul testat desi aceasta e versiunea 4x4. Iar in ceea ce priveste afirmatia "... S-Cross a păstrat forma de automobil compact cu hayon, dar cu abilităţi de crossover, oferind sistem de tracţiune integrală şi o gardă la sol ceva mai mare.", putina documentare nu strica - modelul SX4 al carui succesor se presupune ca este (desi nu au mai nimic in comun) are garda la sol de 175mm pentru versiunile 2WD si 190mm pentru cele 4WD, pe cand S-Cross-ul nici macar la 170mm nu ajunge.

  • dragos.baltateanu, luni, 07.04.2014 17:14

    @mircea1380: am corectat erorile, multumim pentru sesizare.

  • SSS, luni, 07.04.2014 20:31

    Foarte interesant, modelul de S-cross cu motor diesel, mai potent si cu performante mai bune primeste punctaj 3,9 iar cel cu benzina este 4,1. Nu mai inteleg, or fi autori diferiti, dar criteriile ar trebui sa fie cam la fel.

  • Rene, marţi, 08.04.2014 12:16

    La Capitolul performanţe afirmaţi următoarele: Pentru a accelera de la 0 la 100 km/oră, S-Cross are nevoie de fix 11 secunde. Iar viteza maximă pe care poate să o atingă este de 180 km/oră. Cele mai rapide modele din acest segment sunt Dacia Duster 1.2 TCe şi Skoda Yeti 1.4 TSI, ambele având motoare turbo şi câţiva cai putere în plus. Comparaţia cu Duster şi Yeti nu e corectă, pentru că ambele sunt modele 2WD. Dacă tot comparăm 4wd... atunci să aducem în discuţie 1.8 TSI, Yeti, pe care-l conduc, iar cifrele spulberă acest Suzuki: 160cp, 8,4 secunde acceleraţia până la 100km/h, şi 250Nm de la 1500 rpm.

  • LUCCI, marţi, 08.04.2014 23:06

    Multumim pt.neafisarea celor doua comentarii de ieri.Corectilor, doare presupunerea mea de ieri pe care ati transformat-o in certitudine, prin acest delete? Macar nu mai faceti aceste teste cuaceleasi modele si punctaje atat de diferite difeite, ca sa nu se prinda lumea repede....

  • marian, marţi, 08.04.2014 23:49

    @rene - si cat dadusi pe Yeti ala de spulbera el tot ve intalneste in cale?

  • Rene, miercuri, 09.04.2014 09:31

    @ Marian - Maşină cumpărată acum 2 ani, nivel de echipare Ambition cu ceva opţionale de aproximativ 900 de euro. Preţul total de achiziţie, după negocieri, 21 400 euro.