Suzuki Kizashi

2.4 VVT Sport 4WD CVT

Performante

3.0

Kizashi are nevoie de 8.8 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, iar viteza maximă este de 205 km/h. Toţi rivalii de puteri apropiate (+/- 20 CP) au valori mai bune, iar acest lucru se vede şi în ceea ce priveşte reprizele de care dă dovadă acest model. Transmisia CVT îl "trage în spate" pe Kizashi, dar nici motorul său aspirat de 2.4 litri nu-l ajută prea mult să meargă la fel de rapid pe cum ar trebui.

  • Ady, luni, 09.05.2011 14:19
    @automarket

    de ce nu faceti testele in format video?

  • LauCalin, luni, 09.05.2011 14:44

    Masina asta imi aminteste de Renault-ul Latitude pe care l-ati testat saptamana trecuta, numai ca facea parte din alta clasa. Automarket, unde e fabricata masina?

  • mog, luni, 09.05.2011 14:45
    kizashi

    mie imi place foarte mult, insa modelul+motorul asta pare ca e luat de pe piata din state si pus la vanzare si in europa, identic....fara a face un studiu de piata. nu are nici o sansa motorul asta in europa...(sau f mici). in romania nici atat (nu e vw si nici tdi).prietenii stiu de ce :)

  • a, luni, 09.05.2011 14:57
    mog

    mog: bine ca e kia sau alt rebut chinezesc

  • sebaa, luni, 09.05.2011 15:10
    @LauCalin

    Kizashi este fabricat în Japonia, în Sagara.

  • GT-R, luni, 09.05.2011 15:16
    No diesel...no chance...

    La asa cilindree...performantele sunt prea ramase in urma... Atata timp cat nu va exista un diesel... sansele unui asemenea model, cu asemenea motorizare...sunt minime in europa... Concurenta ofera variante prea bune aici... Prin comparatie directa, Skoda Octavia RS...mai iftina...motor mai mic...putere/cuplu net superioare... Si...cand e vb de ce se intampla atunci cand se pun rotile in miscare...deja e alta lume... Ramane ca varianta numai pentru doritorii de "altceva", pentru ca nu arata rau si proasta nu e chiar, doar ca nu e la fel de buna...

  • LauCalin, luni, 09.05.2011 15:28

    Daca masina e fabricata in Japonia + ceva dotari standard peste media clasei compacte (gen tempomat, trapa electrica, multi senzori etc.) astea inseamna vreo 4-5000 de euro cred. Dar chiar si asa pretul ar fi prea mare. Eu cred ca o solutie ar fi productia in Ungaria, unor motoare diesel sau pe benzina de cilindee mai mica(poate de provenienta Fiat sau VW pentru ca Suzuki are legaturi cu ei) si modificarea listei de dotari standard. Stiu, e foarte greu sa faci asta, poate chiar imposibil. Dar altfel eu nu vad cum s-ar vinde masina asta in Romania. Arata bine, mie imi place, dar...

  • raaul, luni, 09.05.2011 17:59

    design reusit . ar arata bine si o varianta hatchback si una combi...pacat insa de motor.cam scumpa.!!

  • Praf in ochi, luni, 09.05.2011 20:09
    Suzuki

    Subscriu la cele aratate de baieti anterior . Este o motorizare specifica pietei nord americane. La performante dinamice/consum/taxe , acest motor nu cred ca va gasi prea muti amatori in RO. Mai ales ca are destul rivali de calibru. In rest , o masina reusita , dar ar trebui un motor sub 2 litri ( de preferat turbo) si neaparat si un diesel , ( tot cu capacitate sub 2000 cmc ) In plus , ar trebui sa fie fabricata in UE.........

  • slv83, luni, 09.05.2011 21:51
    TDI

    Cu motorul 2.0 TDI de la fratele mai mare VW, masina asta ar fi de senzatie! Arata bine, agresiv si original, interiorul imi place, nemaivorbind ca e si AWD iar la noi inca mai ninge........!

  • bibi, marţi, 10.05.2011 08:28
    cutie automata??????

    ce cutie are modelul testat,daca este automata are performante decente. dece 2.0TDI si nu 2.0 TSI tot de la VW, ne cumparam masini nu tractoare.

  • my, marţi, 10.05.2011 08:48
    hmmm.

    masinu nu arata deloc rau si la interior si la exterior, dar parca este o anomalie...cum ati spus si voi automarket dimensiuni dintr-o clasa, dotari din alta si pretul la fel.Are totusi lucruri interesante cum ar fi tractiunea aspectul...dar parca putea scoate ceva mai mult dintr-un motor de 2.4 in zilele noastre.Oricum nu mi se pare o masina rea.

  • danutz, marţi, 10.05.2011 09:26

    Eu am testat masina si mi-a placut mult, mai putin optiunea motorizarii. As cumpara-o si maine daca ar avea macar un motor pe benzina de max 2 litri, si daca ar avea si un diesel decent ar fi prefecta pentru mine. In rest, masina se comporta excelent.

  • sailor66, marţi, 10.05.2011 14:10
    pret de kk motor sa te tina 500000

    mai frate ce pret i-au pus astia!!! si cu taxele vamale scazute si tot e de doua ori mai mare ca-n state!! ce cred ei ? stam cu c...l pe lovele? o sa vanda vre-una cand o sa zboare porcu....mai pui bani si-ti iei un forester de toata frumusetea ori mai pui in buzunar si-ti iei o europeana....pacat de motor...este unul din ultimile motoare de pe piata la care nu va trebui sa-i umbli-n maruntaie pana dupa 500000 de km...

  • mog, marţi, 10.05.2011 14:35
    @ a

    bine ca e kia ce? stii sa te exprimi? esti inapt?

  • Ralliart, marţi, 10.05.2011 23:47
    @

    La banii astia te bagi la un Mitsubishi Ralliart si aia e alta masina. Motor 2 turbo, 7 sec suta (oficial la noi in tara, ca in alte tari e data cu 6 sec), 4x4 permanent si un design superb.

  • mog, miercuri, 11.05.2011 11:20
    si nu numai...

    sunt variante mai bune in pretul asta..mai ales cu motoare mai mici dar si mai potente...

  • kumite, miercuri, 11.05.2011 11:47
    Kizashi

    Ce fel de taxe se aplica la el?In alte parti ale lumii,cu taxe cu tot ,e mai ieftin cu 5000 euro.Cu 5000 de euro iei o masina buna la mana a doua.