Tehnologie
Ei, atingem cel mai dezamăgitor punct al acestui test. De parcă eşecul de la EuroNCAP nu ar fi fost suficient, modelul nu compensează nici prin dotări tehnologice. Sigur, avem strictul necesar, dar se simte că inginerii Suzuki au montat respectivele elemente doar ca să nu se poată plânge nimeni de lipsa acestora.
Deşi nu discutăm de obicei sistemele audio, am fost dezamăgiţi de cel care intră în echiparea lui Alto. Pe fişa tehnică a modelului sunt trecute şase incinte, dar calitatea audiţiei a fost slabă.
Trecem peste comanda ilogică a geamurilor electrice (Dacia a găsit o soluţie tehnică mai practică în acest caz, nefiind nevoie ca şoferul să se întindă până la faţa de uşă pe de partea opusă pentru a deschide geamul. Dacă de confort interior nu se pune problema, avem măcar închidere centralizată cu telecomandă - o adevărată dotare de lux la segmentul mini low-cost.
ca dreaq consum legendar ca din ce spuneti voi acolo a consumat 9% in oras .. in rest... masinute de oras, ieftine si bune :) NOT !