Subaru XV

2.0 Diesel Turbo 147CP 4x4 Man6 Style

Interior

3.5

Subaru XV nu se poate compara cu modelele mai mari din acest segment. Ce-i drept, japoneza pleacă la drum cu un mic dezavantaj - este mai scund şi mai îngust decât celelalte modele cu cel puţin zece centimetri. Nu are cum să nu se resimtă acest lucru atunci când te urci la bord.

Practic, ai cinci locuri potrivite pentru adulţi şi un portbagaj de 380 de litri. Spaţiul pentru pasageri este comparabil cu cel al modelelor mai mari din acest segment, iar portbagajul este bun pentru nivelul unui hatchback compact. În schimb, dacă ne uităm la portbagajelel lui Mazda CX-5, Koleos sau al lui CR-V, situaţia nu mai este la fel de bună. Într-un fel, putem vedea interiorul lui Subaru XV ca fiind o reuşită de "ambalare", japonezii reuşind să înghesuie mult spaţiu într-o formă mică.

Locurile din faţă sunt bine profilate, iar poziţia la volan este joasă. Perfect dacă ai mai avut o compactă şi vrei un crossover, problematic dacă ai avut crossover şi vrei să îţi cumperi un XV. Cei obişnuiţi cu o poziţie înaltă la volan ar putea avea o surpriză în XV, acesta având mai degrabă senzaţia de hatchback cu o gardă la sol mai mare. Dar, totuşi, cât timp nu aveţi o înălţime mai mare de 1.85 metri, nu ar trebui să fie probleme. Materialele de la bord şi finisajele sunt OK, latura funcţională a lucrurilor fiind proritară unui design avangardist.

  • .marius., marţi, 19.06.2012 21:22

    Partea din spate putea fi mult mai bine desenata. Daca reusesti sa treci peste partea asta, pretul convinge destul de bine.

  • kim_vl, marţi, 19.06.2012 23:00

    1) Eu nu inteleg cum vine treaba asta cu vibratiile tocmai de la un motor (cu cilindrii orizontali opusi) care se lauda teoretic cu lipsa vibratiilor. 2) Ati uitat de Qashqai 1.6 dCi 130 CP/4000 rpm 320 Nm/1750 rpm (256 Nm/1500 rpm) 4x4 MT6: consum (teoretic, la fel ca la toate celelalte) 6.1% urban, 4.6 extraurban si 5.1 mixt. E adevarat, are sistem stop&start la fel ca si Mazda CX-5, in timp ce Subaru XV nu dispune de asa ceva.

  • constantin, marţi, 19.06.2012 23:18

    pareta din spate seamana cu noul ford focus in 4 usi ,sincer mi-as fi dorit aceasta masina,am vazuto la cativa proprietari in c-ta e super masina

  • Alex Radoi, miercuri, 20.06.2012 00:17

    Daca ar fi o masina "buna" (si fiind un Subaru foarte probabil chiar este), as putea sa ignor faptul ca e urata si sa o cumpar doar pentru ceea ce poate. ;)

  • Compass, miercuri, 20.06.2012 07:34

    Urata masina. Am vazut-o in realitate si arata ca naiba. Masina pare conceputa in anii '90.

  • so, miercuri, 20.06.2012 10:17

    stop&start = iti freci electromotorul, cunosc un prieten care are un sharan 2011 si s-a dus electromotoru, la reprezentanta stop&stat impreuna cu toata electronica de vina!!! nu mi-as cumpara o masina cu acest sistem niciodata!!!

  • danutz9393, miercuri, 20.06.2012 11:08

    Ideea cu stop&start nu este prea buna la motoare diesel, ele nu sunt concepute pentru a fi oprite si repornite la intervale scurte de timp.... e mai mult o chestie de marketing dar care face rau motorului (in special fiabilitatii pe termen lung) si economia de carburant nu este chiar impresionanta prin folosirea sistemului.

  • slv83, miercuri, 20.06.2012 13:27

    Mi-as lua masina asta din doua motive: - motorul boxer diesel potent - sistemul de tractiune integrala

  • ERATA, joi, 21.06.2012 09:52

    @Sebastian Toma "360 Nm, încă de la 1.600 rpm. Deşi nu-i campion la cai putere, are cel mai bun cuplu din segment la cea mai joasă turaţie, majoritatea rivalilor oferind fie o valoare mai mică, fie o valoare aproape la fel de bună.." Valoarea cuplului... Nu e niciun "aproape" la fel de buna, ci valoare identica cu Koleos 2.0dci 175 CP si anume 360 Nm

  • @Erata, sâmbătă, 25.01.2014 23:34

    Da, numai ca Subaru scoate din 2.0 147 de cai putere cuplul acela, pe cand Koleos abia din 174 cp. Pricepi ce inseamna tehnologia?

  • aurel, sâmbătă, 24.06.2017 02:29

    am subarul xv din 2012 si vreau sa spun ca nu la-si schimba pe nimic