BMW Seria 5 GT facelift

530d 3.0 258CP 4x4 Aut

Siguranta

5.0

Deşi nu a fost testat de EuroNCAP, Seria 5 GT se bazează pe înrudirea cu celelalte modele cu cinci stele din gama bavareză pentru a garanta un nivel de siguranţă ridicat. Seria 5 GT vine cu toate acele sisteme care se îngrijesc de siguranţa şoferului şi a pasagerilor. Vorbim aici de un întreg habitaclu capitonat cu airbaguri (frontale, laterale, cortina faţă şi spate), de senzori de impact şi bineînţeles de nelipsitul DTC sau control dinamic al tracţiunii, care actionează precum un câine de pază, ori de cate ori traiectoria masinii este incorecta. Pe timp de noapte rularea se păstrează în parametri siguri multumită oglinzilor cu tentă, care protejează ochii soferului de luminile celorlalţi participanţi la trafic.

  • Loleck, joi, 13.03.2014 14:19

    Este stigmata deoarece costa cu 10.000 euro mai mult decat Seria 5. Daca costa cu 10.000 de euro mai putin decat Seria 5, atunci nu mai era stigmata.

  • ioi, joi, 13.03.2014 14:37

    mai urata, mai scumpa si mai slaba ca performante decat seria 5 simplu.

  • mishazaitev, joi, 13.03.2014 15:05

    Nu ma dau in vant dupa masinile germane, dar nu poti sa nu admiri tenacitatea nemtilor. Nu conteaza ca masina nu a avut succes, nu conteaza ca este mai scumpa decat una care are succes. Ei o produc si o ofera ca sa acopere un segment de piata! Asa-i face sa fie imbatabili! Ambitia! Si toate astea, in conditiile in care BMW nu este un mare producator, raportat la capacitatile de productie, la numarul de masini produse anual, etc. Asta inseamna cu adevarat mentalitate de invingator!

  • Dan, joi, 13.03.2014 17:14

    De ce e masina asta asa de urata? Dupa cum spuneau cei de la Bmw cand au facut un studiu de piata, au vazut ca exista oameni care isi doresc spatiul oferit de un seria 7 cu pozitia la volan si inaltimea unui X5/6 si cu putina forma de coupe (exista interviul pe Youtube). Masina asta e exact ca o persoana care incearca sa impace pe toata lumea si pana la urma nu reuseste sa impace pe nimeni. Este o rusine si e pacat ca lumea nu recunoaste ca seamna cu un Sang Yong. Si sa nu uitam: 100.000 EURO!!!!!

  • @Dan, joi, 13.03.2014 17:21

    Cu care Sang Yong seamana? Iar pretul pleaca de la 53 de mii, pe la 70 de mii are destule optiuni, isi face toti banii, designul este subiectiv.

  • P&T, joi, 13.03.2014 17:58

    Pentru o tara civilizata poate ca merita si se preteaza acei 100.000 euro dar pentru o tara bananiera plina de cretini cum e romanica nu vad de ce sa dai 100k.

  • Dacia Plant, joi, 13.03.2014 18:37

    Nu am bani de asa ceva, dar nu mi-as dori sa am aceasta masina niciodata. Mai bine un Hyundai decat aceasta uratenie. Credeam ca o sa coste vreo 60.000, dar cand ma uit la pret am ramas socat. Ati uitat sa bagati acolo la NU V-A PLACUT: pretul piperat, sau voi aveti atatia bani de nu stiti ce sa faceti cu ei ? Dati-mi si mie, va dau nr de cont daca aveti nevoie.

  • @Dacia Plant, joi, 13.03.2014 18:43

    E clar ca mai bine dai 60 de mii pe un Hyundai, sau 20 de mii si-ti cumperi trei.

  • Dacia Plant, joi, 13.03.2014 19:00

    Hyundai i40 la vreo 25-30.000 chiar ii frumos si costa un sfert cat acest BMW.

  • @Dacia, joi, 13.03.2014 19:04

    Mai bine un Sandero care e de trei ori mai ieftin decat i40, acum serios, nu are nici o treaba seria 5 cu i40, fie el si seria 5 Gt, nu ma fa astfel de comparatii ca te faci de ras.

  • Scorpionul.negru, joi, 13.03.2014 19:26

    @Dacia Plant O fi de 2 ori mai frumos dar e si de doua ori mai slab calitativ si mai putin performant.

  • Scorpionul.negru, joi, 13.03.2014 19:28

    Dar si 97 de mii mi se pare o gluma proasta .... cu banii aia cumperi o Panamera aproape full....

  • unckle, joi, 13.03.2014 23:29

    nope, nici de data asta - raman de parere ca 3gt si 5gt sunt niste mizerii :) -daca imi trebuie spatiu ... muuult spatiu... merg la MB - VITO este alegerea optima. -daca nu imi trebuie spatiu si vreau un sedan mare - A8/7/S/Panamera - daca vreau un sedan mai mic dar mai dotat - alegerea este doar 550i, nu exista concurent, iar aia care se lauda pe hartie ca-s mai buni probabil o fac acolo pentru ca pe strada nu o pot face. (totusi revin asupra afirmatiei ... MB si al lor E sunt al draq de "aratosi" ) ... sunt muuulte alte moduri de a cheltui 100k ... si daca tot dai 100k.. de ce nu ai da 120 pe un 911 :) ?

  • esel, vineri, 14.03.2014 15:25

    Ma amuza oamenii care se sperie cand vad preturile. Vorbim de o masina mare, performanta, de calitate premium si o multime de dotari. Din pacate, unii compara masinile doar dupa pretul de pornire. "La banii astia iei panamera", da, dar o iei cu primul motor si fara optionale. Toti papagalii fac asta. Daca iti iei masina doar ca sa te vada lumea in ea poti spune ca seria 5 merita vreo 50.000. Daca vrei o masina cu performante, dotari, personalizata pe gustul tau, e normal ca un seria 5 sa ajunga pe la 80.000. Oricum, astea sunt preturi de catalog; la fata locului o sa scada simtitor.

  • Scorpionul.negru, vineri, 14.03.2014 20:24

    @esel Nu e deloc normal. 80 de mii de euro e o suma mare iar masina nu isi merita banii aia. 50 de mii e chiar prea mult pt. adevarata ei valoare.

  • antonny, vineri, 14.03.2014 20:36

    ce elegant e Infiniti EX 3.0D V6 4WD GT sau Lexus RX pe langa BMW Seria 5 GT

  • @scorpionul, vineri, 14.03.2014 22:36

    Chiar asa, 50 de mii e prea mult? Dar Panamera nu ti se pare o gluma proasta din partea Porsche? Este buna, dar la design nu e mai breaza ca 5 Gt.

  • LauCalin, sâmbătă, 15.03.2014 00:28

    Inca o dovada ca toti va pricepeti la masini. In primul rand BMW niciodata nu a fost o marca ieftina, indiferent de model. Si cu toate astea mai mereu s-a cumparat, unii chiar a doua sau a treia oara au ales tot BMW. Pentru ca s-a vazut de ce. Pe langa faptul ca vei cumpara o masina de calitate, o masina unica in industria auto, o bijuterie tehnica, pentru ca orice ar spune unii BMW e tot undeva acolo sus cand vine vorba de tehnologie, BMW mai inseamna si masini diferite decat celebrele serii 3, 5, 7 X3 sau X5. In speta un Seria 5 GT. Mie masina mi se pare superba. Este ceva diferit, in stilul caracteristic BMW. Si la orice masina exista alternative. Dar cine va vrea masina asta nu se va uita niciodata la un Porsche Panamera. M-as fi asteptat sa stiti ca Panamera este ALTCEVA ca va pricepeti la masini. Posibil daca va vrea un Seria 7 se va uita la Porsche Panamera, dar nici atunci nu e foarte sigura treaba asta. Eu poate ca sunt nebunul care ar da 60000-7000 de euro pe asa ceva, evident daca mi-as permite. Adica daca jobul mi-ar permite deja luxul de a avea o casa cu etaj sau un super apartament cu 4 camere si peste 100 mp... nu stiu, zic si eu. Dar cum nu-mi permit nici unul din lucrurile astea, sunt constient ca strugurii sunt gustosi chiar daca nu ajung la ei.

  • LauCalin, sâmbătă, 15.03.2014 00:35

    Ah, si inca ceva. Am vazut acest model de cateva ori, ultima data aseara la o benzinarie, si in realitate arata mult mai bine decat in poze. Cred ca acest paradox care i se poate aplica unei masini se regaseste in totalitate la Seria 5 GT. Pe bune, mergeti in showroom, urcati-va in ea si analizati-o. Iar daca veti avea ocazia sa faceti un drive test nu cred ca veti fi dezamagiti. Daca veti face asta probabil veti intelege si pretul si defapt ce vrea BMW cu aceasta masina.

  • C-G-C, sâmbătă, 15.03.2014 10:19

    Eu sunt convins ca Bangle nu ar fi fost cu siguranta "extrem de mandru" de designul acestei masini datorita faptului ca, desi inedite la momentul lansarii, creatiile lui nu erau si foarte urate, asa cum este acest Seria 5 GT.

  • LauCalin, sâmbătă, 15.03.2014 11:04

    Pai tocmai Bangle era adeptul unui astfel de design. Nu el a desenat de la bun inceput Seria 5 GT? Nici eu nu pot sa zic ca ma da pe spate designul masinilor desenate de el. Dar culmea este ca s-au vandut f bine chiar si asa. Imi amintesc de Seria 7 ce furori a facut acum 13 ani ani cand aparut. Multi spuneau ca este urata, culmea e ca se vindea tot bine, mai ales in America. Totusi, mie aceasta masina mi se pare altceva, asa cum mi se pare si Seria 3 GT. Cred ca un cocalar nu va renunta niciodata la un Seria 5 sau Seria 3 [entru o varianta GT.

  • C-G-C, sâmbătă, 15.03.2014 11:57

    Ai dreptate @LauCalin, conceptul Seria5 GT, prezentat in 2009, a fost desenat de Bangle, dar prezentat dupa plecare sa de la BMW. Aveam impresia ca este un produs post "era Bangle". In conditiile astea ma rezum doar la a spune ca este o masina uratat si atat, indiferent ca este sau nu mandru Chris Bangle.

  • Ptr. dacia-plant, sâmbătă, 15.03.2014 12:37

    i-al de mana pe gelu si mergeti la culcare, impreuna, la omul sarac nici boii nu-i trag!

  • Ptr. AM, sâmbătă, 15.03.2014 12:53

    Unde ati facut pozele astea? Ati gasit vreo strada proaspat asfaltata in Afghanistan? Asa pare. Ati spalat masina cu apa si nisip?

  • Alabama, marţi, 18.03.2014 14:04

    Nu stiu ce vi se pare asa oribil la masina asta. E pentru cei ce vor un X6 dar nu vor un SUV, pentru cei ce vor un seria 7 dar vor o masina mai practica, pentru cei ce vor un seria 5 combi dar care sa nu aduca a break. Asta imi spune mie seria 5 GT. Am vazut-o si eu in realitate si ,personal, nu mi se pare urata deloc.Dimpotriva...

  • eu, marţi, 25.08.2015 12:16

    Am masina asta de 2 anii Sunt indragostit de ea. Si am avut multe modele de la BMW Asta este ceva diferit in special la drum lung. Faci bucuresti Paris cu drag.