Interior
Nu sunt multe de spus despre interiorul lui Fabia RS. Din multe puncte de vedere, acesta este chiar banal. Vobim de interiorul unui Fabia echipat cu strictul necesar pentru a susţine necesităţile unui model de performanţă. Nu avem ceasuri de presiune pentru turbină şi compresorul mecanic, nu putem monitoriza presiunea uleiului, dar avem posibilitatea să urmărim temperatura uleiului. Volanul are un design care bate înspre sportiv, iar schimbătorul de viteze şi pedalele sport din aluminiu completează această tendinţă. Scaunele au un profil foarte bun, care oferă atât un nivel potrivit de susţinere laterală, cât şi un nivel potrivit de confort. Cu toate acestea, avem un set de scaune banale în comparaţie cu Renault Clio RS. Un alt aspect care ne-a "deranjat" la Fabia RS a fost faptul că nu iese nimic în evidenţă la interiorul acestui model. E fad. Sigur, avem siglele VRS, scaunele profilate şi volanul sport, dar accesoriile de acest gen se termină aici. Nu avem o tapiţerie deosebită, nu avem un bord cu inscripţii sportive, centuri într-o culoare stridentă sau un turometru profilat. Într-un fel, Fabia RS este ca un model obişnuit care a luat steroizi şi a uitat să îşi pună muşchii în valoare cu veşminte noi. Unora s-ar putea să le placă aspectul simplu, în timp ce alţii ar putea fi dezamăgiţi. În ceea ce priveşte aspectele practice ale modelului, versiunea RS nu îl face pe Fabia mai puţin util în viaţa de zi cu zi. Portbagajul oferă 315 litri, iar locurile din spate sunt uşor de accesat şi utilizat graţie faptului că Fabia RS are cinci uşi.
Pret mare si arata rusinos