Skoda Fabia

1.2 TSI 105CP Monte Carlo

Performante

3.5

Cu excepţia lui Ford Fiesta 1.6, Volkswagen Polo 1.2 TSI şi Seat Ibiza 1.2 TSI, Skoda Fabia 1.2 TSI prezintă cel mai rapid timp 0-100 km/h din acest segment. Rivalii săi de putere similară (Mazda2 1.5, Ford Fiesta în versiunea de 96 CP, Peugeot 207 1.4 VTi şi Opel Corsa 1.4 100 CP Sport au nevoie de mai mult timp decât Fabia pentru a accelera de la 0 la 100 km/h.

Modelul ceh oferit în ediţie specială are nevoie de 10.1 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. Modelele mai rapide decât el, menţionate mai sus, îl depăşesc cu maxim 0.5 secunde până la 100 km/h, în timp ce rivalii mai lenţi rămân în urmă cu până la 2 secunde faţă de Fabia.

Unitatea 1.2 TSI şi-a arătat din nou colţii şi ne dovedeşte că poate să înlocuiască fără probleme un motor pe benzină de 1.6 litri în versiune aspirată.

  • mlada boleslav, luni, 27.06.2011 14:30
    mesaj pt skoda

    poti sa-l imbraci tu pe quasimodo in costum gianfranco ferre, ca tot urat ramane

  • rzn.ozn, luni, 27.06.2011 14:32

    nu inteleg, de ce nu folosesc si cei de la skoda/seat cutia manuala in 6 trepte de pe polo?

  • @rzn.ozn, luni, 27.06.2011 14:36

    si asa e scumpa... cu transmisie in 6 trepte exprimarea ar fi fost "al dracu de scumpa!"

  • victor, luni, 27.06.2011 14:43

    imi place ca la teste celor din gama vag nu le dati in gura si iese un consum cat mai apropiat de cel declarat, in schimb la celelalte (care probabil nu cotizeaza asa mult) le turati la limita si apoi le scadeti din punctaj ca consumul a fost cu un n procent mai mare... daca o aveam eu pe mana sigur nu ii scoteam un consum de doar 8 prin oras...

  • slv83, luni, 27.06.2011 14:44
    TSI

    Cu motorul din dotare ai cu ce la semafoare, Si la cum arata n-o confunzi prin vreo parcare!

  • Ztele, luni, 27.06.2011 14:50
    o vreau

    ce interior frumos are! :*

  • Carlos82, luni, 27.06.2011 15:00
    @slv83

    asa e... iti iei motor de 1.2 ca sa faci impresie la semafoare... imagineaza-ti numai cum vor intoarce capul domnisoarele la sunetul sublim de... vier castrat cu caramida... vezi totusi sa ai stergatoarele in functiune: efectul vomitiv va fi maxim

  • mih, luni, 27.06.2011 15:07
    fabia

    Ce gunoi de masina ... bordul e oribil ..si la sandero arata mai bine. si cica e monte carlo edition :)) ...cred ca e pt cersetorii din montecarlo. Nu merita nici nota 3,5 masina asta ..dar na e VAG trebuie sa ia nota buna.

  • luca, luni, 27.06.2011 15:16
    dacia

    NU VA SUPARATI DAR MAI BINE UN SANDERO BLACK LINE SAU ORANGE :) ARATA DE 1000 DE ORI MAI BINE UN ORANGE....MAI ALES VARIANTA GRI METALIZATA :) INTERIORUL II MULT MAI SPATIOS MAI PRIETENSOS MAI ROTUNJIT MAI ALTFEL....CE DIFERENTA O FI INTRE UNA SI ALTA NU STIU DAR ATAT STIU CA SANDERO E MULT MAI REUSIT IAR CA PRET NICI NU SE COMPARA. LA BANII ASTIA IMI IAU SANDERO SI II MAI TRAG SI UN GARAJ SI TOT NU AJUNG LA 15 MII SI CEVA.....

  • sandman, luni, 27.06.2011 15:39
    fabia

    f frumoasa masina. nu se compara masinile din grupul VAG cu nici o alta marca/grup. merita toti banii.

  • vali86, luni, 27.06.2011 15:44
    cine nu a condus niciodata, comenteaza

    normal ca daca nu ai stat niciodata intr-o fabia ti se pare ca e urata cand vezi pretul dar fi sigur ca e mai confortabila ca si oricare dacia-renault si mult mai practica, e mai eftina ca un polo chiar daca o faci full chiar daca sub marca se ascunde tehnologie vw, iar cand vine vorba de vw sa nu uitam ca sunt printre putinii care au investit in cercetare si dezvoltare, de ex acest motoras tsi care a castigat acu 5 ani premii de inovatie a fost unicul cu aceasta tehnologie cu turbine, apoi a fost fiat care au facut motorul in 2 cilindri supraalimentat dupa modelul vag, iar abia acum trece si renault in era turbo alaturi de nisan si alte asociatii....da eu tot audi as cumpara:))

  • @vali86, luni, 27.06.2011 16:06

    vw nu a revolutionat lumea auto cu motorul asta indiferent cu cate premii se lauda ei.. e acelasi motor termic care functioneaza pe principii clasice si cu aceleasi aliaje banale folosite de toti in industrie... doar ca e mai evoluat putin... dar de unde a pornit totul? care-i sursa de inspiratie pentru toate tehnologiile moderne? din motorsport bineinteles, Formula 1 in principal... iar aici ai fi surprins sa afli ca Renault a inventat turbina cu care va laudati atat

  • @vali86, luni, 27.06.2011 16:09
    Renault a raspuns demult

    cauta 1.2 TCe

  • alinusu, luni, 27.06.2011 16:51

    aniversează 100 de ani de RALIU monte carlo cu o fabia cu jante negre şi motor de drujbă!:)) de ce nu au făcut ediţia asta specială cu fabia RS?

  • Chris, luni, 27.06.2011 20:23
    Arata senzational!

    Toate ca toate pana la design... fata de o skoda fabia obishnuita editzia asta limitata arata foarte foarte bine... cel puitn la exterior. La interior era loc de mai bine (puteau sa ii puna macar maxidot-ul pentru un bord mai interesant) Sincer, la cum arata ash fi in dilema dak sa imi iau acest model sau un polo (care in mod normal arata mult mai bine decat o fabia obishnuta). De motor nu am ce sa zic... 1.2 tsi 105 cp pentru o znamenie de mashina = love. :)

  • robert, luni, 27.06.2011 21:26
    Aer conditionat?

    Consola arata mult mai bine cu clima. Ma mir ca aceasta nu are asa ceva. Fabia este o masina care merge foarte bine, iar cu acest motor sigur e suficienta pentru Bucuresti, cel putin.

  • ScorpyonVAG, luni, 27.06.2011 21:30
    @

    @alinusu: motorul ala de drujba te lasa in spate la semafor, cu Passatu 4motion al tau. PS: In concluzie, o masina cu un motoras puternic, dar raportat la celelalte motorizari , de aceeasi cilindree, caci nu se compara cu unu de 2000cmc3... dar designul nu ma prea incanta.

  • alinusu, luni, 27.06.2011 22:26

    @scorpyonvag: când o sa mai creşti o să înţelegi, probabil, că un motor înseamnă mai mult pentru o maşină decât plecatul de la semafor!

  • fan vw:), luni, 27.06.2011 22:28
    consum

    surprinzator de mic consumul in oras comparativ cu cel extern:)) e facut cumva in tecuci??. Pentru cat e de mic motorul un consum de 7.5 la 120km/h e enorm avand in vedere ca limita de viteza in romania este 130 viteza la care consumul sare de 8litrii/100km. Va propun sa faceti teste autostrada la 130km/h pentru a nu mai incuraja oamenii sa conduca cu 100 km pe autostrada. De asemenea merita mentionat ca cu toate ca a primit multe premii multi posesori de octavia II cu acest motor sunt satui de updaturi de soft care nu rezolva probleme motorului in functionare cat si la pornire.

  • Andrei, luni, 27.06.2011 22:50
    Greu la deal cu redactorii mici

    Sebastian, faci tu ce faci si iarasi imi ridici mingea la fileu. Poate sunt prea atent la detalii, dar ai mai scapat un porumbel in text. Spui ca Fabia are cel mai mare portbagaj din clasa ei, Eroare, Fabia are 315 litri fara roata de rezerva, dar in Romania si pe pietele estice se vinde doar cu roata de rezerva de otel, si atunci portbagajul se reduce la 300 de litri (valoare pe care vad ca ati pus-o in fisa tehnica), un volum pe care multe alte modele din clasa il egaleaza. Dar afla totusi ca modelul cu cel mai incapator portbagaj este Sandero (il cunosti nu?) care are 320 litri. Acum sa trecem la lucruri mai serioase, acestei Fabia ii dati nota 4, iar Fiesta se scalda mai jos de 3.8. Este parerea ta, dar privind per ansamblu, cam toate publicatiile mari au scris ca Fiesta este cel mai competent model din clasa. Si statistica iti da un bobarnac. Sa ne gandim la Polo, care este o Fabia mai rasata. In anul in care varul VW s-a lansat in Europa, s-au vandut in jurul a 360.000 de unitati, ei bine Fiesta a atins in acelasi an aproape 400.000 de unitati. Acest "scor" nu s-a inregistrat cu generatiile precedente, Polo avand mereu un avantaj pe vanzari. Este totusi foarte clar ca au fost foarte multi care au considerat Fiesta ca un model mai tentant decat Polo, deci implicit si decat ruda Fabia. Prin urmare se pare ca aceia care semnaleaza simpatiile voastre pro VAG cam au dreptate. Ca sa nu mai vorbim de alte inconsistente logice si dovezi de diletantism, ex: "Vibraţiile sunt la un nivel minim, fiind estompate cu iscusinţă de cei de la Skoda, deşi se fac simţite în unele momente."

  • LauCalin, luni, 27.06.2011 23:11
    @vali86

    Este un constructor care acum e cu un picior in groapa si care la inceputul anilor '80 a prezentat un motor de 1.3 si undeva in jur de 200 CP. Pun pariu ca nu sti despre cine e vorba, dar te las sa te interesezi daca esti curios. Daca nu gasesti informatii, iti voi spune. ;) Combinatia perfecta pentru Fabia, dpmdv este 1.4 86CP... si atat. Daca vrei sportivitate la clasa mica eu zic ca e mai bine sa cauti in alta parte (gen Clio, Polo, Fiesta-adica masini de clasa mica si mai puternice, care au versiuni sportive arhicunoscute, de la care s-au transmis anumite "gene" sportive). Sa cumperi un Fabia de genul asta e ca si cum ti-ai cumpara un Subaru Impreza normal, stiind ca defapt iti place la nebunie WRX STI.

  • adi, marţi, 28.06.2011 08:17

    Atat skoda cat si nissan au volane extrem de urate si interiorul in general este lipsit de imaginatie.

  • cs, marţi, 28.06.2011 09:22
    @adi

    Daca te-ai gasit sa asociezi skoda cu Nissan eu zic mai bine sa te duci inapoi la jucariile tale... in afara de roomster/Note si yeti/Qashqai cam ce masini vezi tu asa sa aiba in comun Nissan cu sub-marca numita skoda? Nissan e specialist 4x4 baiatu' , iar interioarele sunt specifice clasei din care fac parte masinile... X-Trail e un exemplu de adaptare ingernioasa a interiorului ce impune standarde pe segment si tu imi spui ca Nissan are interioare lipsite de imaginatie?! Hai sa-ti spun eu ce lipseste... iti lipseste o cunoastere temeinica a lumii auto

  • unckle, marţi, 28.06.2011 12:04

    @fanul vw ;) motorul este ok pentru oras si este prea mic pentru viteze mari - de unde iti rezulta un consum bun in oras (8%) si un consum mare in extraurban

  • ha ha ha, marţi, 28.06.2011 14:07
    ha ha ha

    Skoda = Volkswagen / Nissan = Renault + Nissan ... asa ca ups ...

  • cs, marţi, 28.06.2011 14:40
    @ha ha ha

    Tocmai asta e, ca filosofia aliantei Renault e diferita de ce se practica la VAG .. adica Renault pune accent pe respectul identitatii de marca. Nissan e Nissan, Renault e Renault, chiar si Infiniti se distanteaza de Nissan cu toate ca avem componente comune... pe cand la VAG identitatea de marca se dilueaza atat de mult incat tot ce mai ramane e sa inventeze aceeasi sigla pentru toate: de la skoda si seat pana la porsche si lamborghini... da, e o idee... sa scrie mare VAG !

  • LauCalin, marţi, 28.06.2011 20:53
    @cs

    Folosirea unei platforme tehnice pe mai multe modele nu poate fi neaparat o rusine. Atata timp cat e folosita cum trebuie.

  • VAX, marţi, 28.06.2011 23:40

    andrei nu uita de referinta clasei,care este opel corsa nu ford fiesta si iti sugerez sa te uiti mai atent sa vezi daca nu cumva corsa este ? poate ai fiesta si te stimez daca ai ceea ce ar explica subiectivismul. oricum sa compari polo sau fabia cu corsa si fiesta mi se pare cam deplasat.polo in cel mai bun caz e bun fata de fabia .dar in rest nu poate emite pretentii prea mari.e un golf micsorat nu are pic de indentitate proprie.fiesta si corsa si chiar clio sunt mult mai respectabile din punctul asta de vedere

  • @LauCalin, miercuri, 29.06.2011 10:52

    discutia nu se rezuma numai la utilizarea unei simple platforme tehnice, ci e mult mai extinsa, iar in final nu poti sa nu-ti dai seama de respectul acordat valorilor intrisece ale marcilor preluate

  • vasile, miercuri, 29.06.2011 19:33
    skoda fabia combi 1,2 tsi 86 cp

    Am o astfel de skoda, a doua din aceeasi clasa.Proma a avut 1,2 htp, consum 4,6 extraurban la 90 km/h.Aceasta de acum, fiind prea noua si cu putere sensibil mai mare, consuma deocamdata 4,7 l/100km la 90km/h, asa cum indica masina, dar ma bazez pe experienta trecuta si verificata 6 ani.In oras nu prea merg cu ea, distantele fiind mici, adica sub 2 km prefer sa le fac pe jos.Deabia am depasit 1000 km si sunt multumit, insa am o problema, la plecare dupa ce bag treapta a doua se aude un zgomot ca de armare, daca cineva stie despre ce este vorba sa-mi explice pe aici, daca nu am sa sun la reprezentanta.Cu prima skoda, cu care am facut 50 de mii de km nu am avut absolut nici o problema.

  • auzi la el, marţi, 05.07.2011 16:34
    @vasile

    ce spui tu straine?! 1,2 htp e o cazatura de motor... la 40 -45000 sa te astepti sa se ovalizeze chiulasa ... ce sa-i ceri? 3 cilindri, catelusul schiop..

  • Alex, sâmbătă, 16.07.2011 11:27
    Pentru bagatorii de seama

    Ce sandero :)) lol voi comparati cutia aia de chibrite cu faruri cu o masina din grupul Volkswagen,Audi ,Seat,Skoda?:)))) Cred ca multi nici permis nu au si comenteaza

  • Dann, vineri, 29.07.2011 02:34
    Anti Skoda !

    Un gunoi de masina, la un pret prea mare. Cum sa echipezi fara climatronic o astfel de varianta?

  • mrmod, sâmbătă, 13.08.2011 20:50
    Raliu =))

    Vai de capul la astia de la Skoda.. incredibil.. cu ocazia aniversarii a 100 de ani de la primul raliu din Monte Carlo astia pun pe o masina motor de 1.2... vai de capul lor... aceeasi marie cu alta palarie.. mda.. sa poate observa aici manelismul.. ca manelistii,est-europenii vad si ei ceva prin Vest (ca de capul lor nu e nimic) dar inteleg dupa ureche.. numai ce vor ei.. vad si ei prin Vest hot-hatch-uri/masini mici premium si fac si ei o masina asa de ochi.. doar latra nu musca.. orice hot-hatch/masina mica premium adevarata are si un motor pe masura.. de exemplu motorul de 200 CP pe DS4.. dar ce sa ceri faci si ei ca manelarii doar de ochi asa.. la pretul asta.. ah nici nu mai zic.. hai sariti pe mine cu manutele rosii voi astia de vreti hot-hatch si sa aiba si consum de 3L.. MANELISM!!!

  • ionut skoda 2.o, sâmbătă, 10.09.2011 12:38
    skoda

    eu o sa vorbesc putin de skode ceva mai scumpe decat jegul asta de fabia,desi e cam in afara "subiectului" eu sunt unul din fraierii care a dat 20.000 pe o octavia si a avut impresia ca si a luat un VW deghizat skoda e o copie proasta si foarte scumpa de vw! prietena mea are un passat din 2006,care nu e nici zgomotos ca un tractor , asa cum e octavia mea, nici nu i ttroncane fetele de usi ca la camion,asa cum fac ale mele,nici nu i a picat volanta la 112.000 km. mai vreti alte exemple? cat despre monte carlo edition ,astia sunt chiar N E S I M T I T I ! avea dreptate " mrmod" macar la modelul asta sa fi pus si ei un 1,4 tsi de 122 cp si atunci t ar mai fi aburit nitel ca e cine stie ce bolid cine nu intelege ca skoda e facuta intentionat mai prost ca vw,e idiot! cum va explicati ca skoda superb 1 n a primit (cel putin pt romania) motor de 2,0 tdi ? simplu:nimeni n ar mai fi cumparat passat! am acasa si superb,si octavia 2,0 tdi, am mai avut si octavia 1 tour,dar m am saturat de skoda! mai bine un audi din germania la 10.000 de km!

  • Skoda Fabia, joi, 24.11.2011 10:18
    Skoda Fabia 1.2 TSI

    Normal, cand nu ai poti sa o compari cu sandero sau logan (cele mai handicapate masini) ... sau alte marci ofilite Eu am o Skoda Fabia 1.2 TSI 86CP si pot sa zic ca merge de 1000x mai bine decat hoiturile de dacii... Este adevarat, nu e o masina superba, dar merita pt capacitatea ei sa nu fie comparata cu ... Dacia :| ... Cand vreodata o sa faca si Dacia motoare TSI ? Noi de-abia daca punem un amarat de ABS :-j

  • Mda!, joi, 24.11.2011 16:36
    TSI

    Ziceau unii mai sus, ca ar fi potrivit un 1.4 tsi de 122 cp.. Ia priviti voi in curtea lui VW si vedeti cam care ar fi diferenta de pret intre un polo 1.2 TSI si polo 1,4 TSI.. In alta ordine de idei, nu cred s-ar fi pretat un pret de inceput de 16000 pt fabia cu 1.4 ..Nu s-ar fi vandut! IN conditiile in care Fabia rs incepe de la 18000..

  • unu, joi, 21.03.2013 01:23

    parerea mea este ca fiecare isi ia ce masina vrea si care îi place , dar orice masina ar avea la un moment dat se va strica fie el si passat din 2006 asa că eu care am vaz la mn si la cunoscuti cum au ajuns in service cu audi , vw , skoda , seat ,renault, bmw, peugeot, mercedes,.......adika toate marcile, consder ca cei care zic ca unele mashini sunt mai bune decat altele nu sunt decat NISTE INFANTILI. FIECARE MASINA ARE PRETUL EI!!!!!!!!!