Toyota Avensis

Calitate / Pret

4.0
Pe segmentul sau, Avensis vine cu o oferta de pret destul de buna, ceea ce face din modelul japonez un rival de temut. Avensis pleaca de la 19.220 de euro cu TVA, pret fixat pentru versiunea de 1.6 litri Valvematic. Suma perceputa de japonezi nu este decat cu cateva zeci de euro mai mare decat cea fixata de Opel pentru un Insignia de 1.6 litri si 115 cai putere. Avensis este insa mai ieftin cu 170 de euro decat un Citroen C5 echipat cu motor de 1.8 litri pe benzina de 127 cai putere si suspensie metalica. In comparatie cu eternii rivali de la Honda, Avensis este mai ieftin cu aproximativ 1000 de euro decat un Accord entry-level cu motor de 2.0 litri si 156 de cai putere. Daca vorbim insa de versiunea testata de noi, cea de 2.2 litri 177 de cai putere D-CAT, trebuie sa stim ca, in versiunea de echipare superioara Luxury, aceasta ajunge pana la 32.140 de euro cu TVA. Un Accord diesel cu acelasi motor dar 150 de cai putere ajunge pana la 30.916 euro, un C5 de 2.2 litri si 173 de cai putere in versiunea Exclusive scoate din buzunar 28.500 de euro iar un Insignia cu motor de 2.0 litri si 160 de cai costa 26.350 de euro. In concluzie, daca incercam sa comparam pretul Avensis-ului entry-level cu cel al rivalilor din segment raportul pret calitate va fi unul net superior. Daca ne referim insa la versiunea diesel de top, am putea constata ca aceasta este mult mai scumpa decat contracandidate.
  • lex, joi, 16.04.2009 20:55
    New Ave

    Designul este dezamagitor. Fata seamana prea mult cu noul Sebring, schimbatorul de viteze si scrumiera parca esunt de pe un Astra B...ma asteptam la mai mult din partea lor. Vechiul Avensis era mult mai frumos.

  • biofreack, joi, 16.04.2009 21:08
    Buna Domne'

    Inteleg Toyota o masina buna per ansamblu, dar tot o japoneza cu plastice ieftine facute printr-o provincie chineza uitata de timp, si cu o placere a condusului care se pierde undeva intre sasiu si motor. Si acum o sa vina altu' sa zica da ca ce stii tu la banii astia uite cate optiuni ne da Toyota fata de altii, da va da cantitate cea ce e ok daca privesti dorinta generala a poporului roman care lichideaza 5 paini la o masa in familie.

  • bbb, joi, 16.04.2009 22:46

    Daca chiar vrei sa sti plasticul acela ieftin este reciclabil in proportie de 100 % ceea ce n-ai sa vezi tu la o europeana cat traiesti tu, de fiabilitate nu maizic doar nu degeaba este NR. 1 mondial, asa ca lasati vrajelile cu plastice, sasiu, motor ca habar nu aveti ce vorbiti, nici macar nu ai condus masina si te-ai trezit sa casti si tu gura pe aici, esti la fel ca toti romanii dai din gura, faci pe desteptul si atat, ca doar atat poti, daca esti asa destept pune mana si fa tu o masina care sa cuprinda toate calitatile pe care le vrei tu.

  • R, vineri, 17.04.2009 01:44
    @biofreack

    pt tine masina asta e un fel de "struguri acri"

  • Alex, vineri, 17.04.2009 06:35
    mda

    Tot japonezele sunt cele mai tari !

  • vasily, vineri, 17.04.2009 09:03
    ... care fatza?

    baieti, stiti ceva? mai bine sa se schimba la fatza ... serviciilor, c-au ajuns naspa rau aici la Bucarest! am "japoneza", noroc ca tine cu casa, masina-i super, dar cu oamenii de-acolo nu stiu ca sa ma mai fac! asa ca ...! vorba ' ceea: Paste linistit !

  • Cristi, vineri, 17.04.2009 09:45
    Clasa medie

    Ma numar printre cei care au avut ocazia sa testeze atat noua Avensis cat si noul Accord,ambele cu motoare diesel.Inca de la inceput sesizezi doua diferente.Honda are o suspensie foarte moale si este departe de modelul vechi la capitolul tinuta de drum,personal a fost o mare dezamagire.Din punct de vedere al confortului Accord depaseste chiar si C class.Avensis este mult mai dinamic,mai puternic si mai stabil,chiar daca nu exceleaza nici el.Nu regasesti accelasi fealing de masina premium regasit la Accord.Personal optez pentru Avensis daca este sa o compar cu Accord dar imi permit sa va dau un sfat,testati cat mai multe masini din clasa medie pana sa va hotarati,pe piata sunt oferte imbatabile cum ar fi Laguna,Epica,Sonata si chiar de ce nu Mondeo sau Lancer.Atat Avensis cat si Accord sar de 30 sau chiar 35 mii euro este un pret exagerat,la aceste sume putem achzitiona masini dn clasa superioara,pretul corect pentru clasa medie este undeva intre 17-25000 euro cu toate taxele.Sarbatori Fericite!

  • mihai, vineri, 17.04.2009 10:24
    toyo

    Am facut un drivetest cu noul avensis (2.0 d-4d) si apoi cu mondeo (2.0 tdci) si mi-a placut mai mult mondeo ..si la cum sta pe sosea si la motor si mai ales la directie si cutie de viteza. Si pretul era putin mai mic. Oricum cel mai mult (la design) imi place Acord-ul si apoi mondeo..

  • shtou, vineri, 17.04.2009 12:02
    avensis

    hai mey ca-i faina masina.am condus-o,m-am dat cu ea,motorul de 1,8 si-mi place.aduce mult a lexus si corolla la design-mie nu mi se pare a aduce a chrysler..nu am fost inca cu accord -si-mi doresc foarte mult-dar ii preferabila balenei de mondeo.mondeo ii cat china de mare,zici ca-i barca.eu prefer ceva mai normal ca si dimensiuni.

  • mihai, vineri, 17.04.2009 13:44
    cred ca ati exagerat

    cred ca ati exagerat cu punctajul, cel mai mult la interior 9/10 sa fim seriosi, nu contest ca toyota e sinonim cu calitatea dar sa fim realisti, e suficient sa alaturam cateva poze din aceeasi clasa si o sa ne dam seama ca e tare anost interiorul....

  • bogdanm, vineri, 17.04.2009 15:29
    @mihai

    Despre cat de anost este interiorul putem vorbi doar la rubrica design. Aici facem referire strict la calitatea materialelor si spatiul oferit. Nota mare este justificata foarte mult si de capacitatea portbagajului si confortul pasagerilor. Multumim!

  • biofreack, vineri, 17.04.2009 21:34
    @bbb

    Nu am condus masina, am vazut si am condus multe masini japoneze in USA ale caror calitate este mizerabila, si concluzia la care am ajuns este ca masinile europene nu fac compromisuri. Amice pot sa iti spun sigur ca stiu ce zic cand ma refer la placerea de a conduce pierduta intre o directie slaba (reciclata de asta) un motor si sasiu facut sa coste cat mai putin. Chiar ma diferentiez de romanii care dau din gura aiurea si se pricep la toate.

  • mihai, vineri, 17.04.2009 22:05
    da si nu

    probabil calitatea materialelor este buna dar ma indoiesc ca si finisajele sunt tot de 9, apoi alte marci platesc bani grei pentru designul interior, ergonomie, confort etc faptul ca au pus niste produse calitative nu e suficient tot voi ati aratat 20 lucruri despre mercedes, sunt acolo cateva rubrici la care toyota inca nu gandeste si totusi punctajul se cam apropie de E class....

  • dogy, sâmbătă, 18.04.2009 11:17
    avensis

    imi place ,mai ales asta nou dar mai mult imi place ACCORDUL care este cea mai ieftina masina de clasa medie la ora actuala in romania,dar am mai spus asta si m-am saturat de volsvaghenisti si fordisti si golfisti care apropo de GOLF la dotari comparabile cu Accordul e mai scump Golful asta din datele aflate pe acest site si asta e chiar o obraznicie din partea VW si o forma de snobism din partea fanilor vw........si la urma urmei alegi cu inima si sufletul o masina pentru ca-ti place designul nu trebuie neaparat sa fie si practica alegerea ............comparatiile de pret trebuie facute intre masini de aceeasi capacitate cilindrica nu cele cu motoare de 2,2 litri cu cele de 2,0 litri si sa spuneti tendentios ca aia de 2,2 e mai scumpa decat aia cu motor de 2,0 litri .............pai daca are motorul mai mare nu e normal sa fie si mai scumpa ??? avand si cai mai multi si putere mai multa???

  • maryo, sâmbătă, 18.04.2009 17:37
    avensis y passat

    http://www.1001auto.ro/articol/433_1/Studiu-JD-Power-cei-mai-multumiti-clienti.html http://es.autoblog.com/2008/06/20/los-modelos-mas-satisfactorios-en-alemania-segun-jd-power-europa/ Los modelos más satisfactorios en Alemania según JD Power Europa Toyota Prius Honda Accord Toyota Avensis Mazda6 Honda Civic Honda Jazz Mazda3 Mercedes CLK BMW Serie1 BMW X3

  • LauCalin, marţi, 21.04.2009 09:51
    new avensis

    Am mers cam 100 de km cu masina si mi-a placut, insa nu m-a impresionat nimic in mod deosebit. Lucru specific la Toyota. Mondeo mi s-a parut ca se aseaza mai bine pe sosea la viteze mari si e mai stabil, in timp ce Passat mi se pare mai incapator iar directia e ceva mai sensibila. Este masina buna, foarte buna chiar daca ne referim la fiabilitate, insa eu consider ca asta nu e suficient, motiv pentru care m-as gandi de doua ori inainte sa o cumpar. designul imi place :)

  • N, marţi, 21.04.2009 10:58
    pentru biofreack

    Draga biofreack, In ciuda comentariilor, tot nu m-ai convins ca ai fi altceva decat un detinator de Golf 4 (sau mai jos) luat din Germania, tunat la maxim cu "elemente" care mai de care, vopsit eventual in culori fosforescente. Cu siguranta ca tu inca mai crezi ca masinile nemtesti sunt cele mai bune. Cat despre "Chiar ma diferentiez de romanii care dau din gura aiurea si se pricep la toate" - DA - TE DIFERENTIEZI. ESTI MAI RAU DECAT EI.

  • gabi, marţi, 21.04.2009 12:39
    noul avensis

    prima toyota care imi place!

  • halo, marţi, 21.04.2009 15:52
    notele

    Cam mari notele, dupa parerea mea. La numai cateva puncte de o masina pur premium (e-klasse). Ar trebui revizuit stilul de punctare sau alocat pe nivele.

  • biofreack, vineri, 24.04.2009 10:18
    Draga N-ul

    Da ai dreptate cred ca masinile nemtesti sunt cele mai bune, asta nu inseamna ca nu sunt si alte masini bune pe piata. Nu ai dreptate cand zici ca detin un golf 4 chiar nu am condus unul vreodata. Da detin un bmw 335i si mi se pare o masina superba si mai detin un vw tuareg v10 tdi care mi se pare o masinia extrema si o iubesc. Chiar imi plac si alte masini sincere ca acura rl sau honda legend in europa. Apropo de masinile "tunate" is distractie pt copii de liceu ca joaca nfs.

  • gg, joi, 07.05.2009 20:44
    noul avensis

    Toyota am cam scazut la capitolul calitate. Am avut Corrola 2.0 diesel 2005, f. f. buna. Am vandut-o si am cumparat Auris 1.6 varianta SOL. = TEAPA. Materialele plastice din interior sunt proaste, se zgarie f. usor, insonorizarea lasa de dorit, climatizarea nu face fata, motorul este subdimensionat ca putere raportat la greutatea masini. Am lasat masina sotiei si mi-am cumparat in 2008 un Avensis D-CAT full Germania ( 32.000 euro), navigatie, piele, finisaje, materiale de interior etc = excelent. M-am urcat si in noul Avensis = SLAB. Plasticele sunt ingrozitoare ca materiale, finisajele sunt slabe, podeaua pedalier este mai joasa si ca atare la drumuri prin oras este incomoda, portbagajul are gura de incarcare mai mica, manerele de deschis usile din interior sunt pozitionate total nefericit, caroseria ( ma refer strict la usi) este mai usoara iar cand inchizi usile nu mai ai senzatia de masivitate si siguranta a usii. In rest cam aceleasi motoare. Ma asteptam la multe schimbari ca: climatizare si pentru locurile din spate, la tractiune 4x4, ecartament mai mare cu cativa cm. pentru stabilitatea pe viraje, scaune frontale cu o mai buna sustinere, GPS performant nu numai cu 2 orase (Bucuresti + Timisoara) si altele (ma refer la design exterior si interior). Personal cred ca deocamdata este o alegere nefericita, probabil ca peste 2 - 3 ani, la facelift, o sa schimbe si motoarele si ceva din cele enumerate mai sus. In ceea ce priveste personalul lucrator din service TOYOTA, f.f. slab. Au si plecat multi, iar cursuri de instruire = 0. Succes si speram ca firma Toyota sa-si revina asa cum era pina acum 3 - 5 ani.

  • mez, marţi, 12.05.2009 15:45
    honda

    cred ca noul ACCORD este o masina mult mai frumoasa si cu optiuni foarte interesante.ma asteptam la mai mult din partea celor de la toyota cel putin cand te uiti la un lexus parca astepti ceva mai mult de la o toyo...

  • ludovic, miercuri, 13.05.2009 21:08
    interiorul

    interiorul la avensis este de premium ,materialele siunt bune la atingere,etc.

  • Sorescu, sâmbătă, 23.05.2009 22:15
    Germane vs. Japoneze

    In primul rand se discuta despre Avensis si asta vom face mai intai: 1. Electronica si motorizarea sunt mai bune decat pe modelul vechi 2. Designul nu exceleaza, se mentine in trendul actual- partea din spate e OK dar fata e dezgustator de lipsita de personalitate ( parca am fi in desenele acelea animate japoneze in care personajele au ochii cat sarmaua ) 3. Designul pentru interior aduce un pic a Lexus IS, dar este sub designul de la Honda Accord ( niciodata toyota nu i-a batut pe cei de la Honda la design) dar Toyota nu pune asa mare accent pe design, desi ar trebui !!! 4. Fiabilitatea insa este exceptionala, mult peste concurenta Japoneza, Coreeana sau Germana... Luand per ansamblu, este o masina premium foarte fiabila, fara pretentii de design dar destul de confortabila, cu adresabilitate catre clasa medie, fara pretentii de RS, dar destul puternica si de agila care te ajuta in situatii de criza, cand ai nevoie de rezerva de putere si de viteza ( in depasiri, in pante, etc.) Apropos, de germane .... BMW-ul lu matale , care cica le stii pe toate face numai masini catalogate ca fiind sport, puternice, cu adresabilitate pentru persoane care se refuleaza in viteza, neavand la servici sau in viata de zi cu zi posibilitatea de a fi superiori, incercand asta doar pe sosea... BMW nu este dupa parerea mea o masina de business, si nu va fi niciodata egala unui LEXUS oricat ati sustine voi contrariul .... Masinile germane se vor ca Panzerele, puternice, solide, dar mai putin fiabile .... de exemplu, in Romania, Mercedes, BMW, VW sau Opel clacheaza cu trenul de rulare ... nu acelasi lucru se poate spune despre Mitsubishi, Mazda, Toyota sau Suzuki .... deci.... Germanii fac masini pentru asfalt ... ca de off-road degeaba sunt mari ca nu fac fata nemtii cu BMW X5 sau ML-ul de la Mertz versus Mitsubishi Pajero sau Toyota Landcruiser .... Singurul care trebuie preparat bine de tot si poate sa emita pretentii a fost Tuaregul de la Dakar... restul .... Deci, Avensis, e o masina buna, foarte fiabila !

  • Vasi27, marţi, 16.06.2009 13:37
    mediocra

    eu i-as fi dat un 6 la design...

  • marin, joi, 17.09.2009 13:59
    t evensis

    sint sigar ca aproape toti din voi graiti aiurea! veniti in R Moldova si studiatii un pic piata, sa vdeti ce inseamna mania avensis, eu nam vazut asa ceva din 2004 cind mercedes 124 la noi inca erau la moda! da nu va mirati va explic de ce! daca ati avut ocazia sa mergeti prin RM atunci ati observat ca la noi drumuriele au un relief asemanator cu muntii carpatii te dor coastele cind mergi in masina! mercedesul w124 sa dovedit ca este cea mai confortabila auto si cea mai tare, te simteai ca in tanc! dar eceste prezervative care se produc acum parca gata gata sa se rupa, piata moldovei este in cautare de asa ceva care sa fie rezistent la bortiile noastre, de aicii pot sa crit orce auto dar avensis sa dovedit ca este o masina rezistenta si cind mergii in ea fata de alte auto nu ai senzatia ca acus cade vreo roata, eu vorbesc de avensis 2! insa de 3 nu am mers si nu stiu cei cu el! va mai dau un exemplu compania aral din balti are 195 de agentii care lucreaza in toata republica si sint dotatii foarte bine plus auto : skoda fabia si oktavia, ford festa si mondeo, vw polo, corolla si avensis, apoi sa stiti ca tote au 4, 5 6 ani din toate corolla si avensis sint cele mai arajate cele mai sigure ear baetii spun ca mai buna ca astea doua nus si restul deja stau sub garduri

  • athmane, vineri, 08.04.2011 00:00
    consum

    in ce conditii testati autoturismele pt consum? pt ca efectiv la toate masinile testate de voi ati scos niste consumuri mari cu mult fata ce declara constructorul cu prea mult, in special in extraurban