Renault Megane RS

Performante

4.0
Cifrele oficiale avansate de Renault arată că Megane RS face suta în 6.1 secunde și atinge o viteză maximă de 245 de kilometri pe oră. Nu știu cum pare de afară, dar vă spun că, dinăuntru, totul pare mult mai rapid decât ce se vede pe hârtie. Imediat după ce înfunzi pedala de accelerație simți o mare parte din cuplul de 340 Nm, fiecare secundă fiind acoperită de senzația că roțile se agață de asfalt. Schimbi între 5 și 6 mii de ture, acolo unde cartea tehnică oprește expoziția celor 250 de cai. Apoi revii în zone ceva mai liniștite, dar acompaniate de un sunet specific unui model cumpărat pentru că poate. Din păcate, Megane RS cade la testul comparației cu Golf R și adversarul declarat Focus RS, care scad sub 6.0 secunde și ating 250 km/h.
  • tzenu_bmw, miercuri, 08.12.2010 03:18
    puteau pune turometru 'pe centru'

    si putin mai multa culoare la interior..... arata foarte frumos RS-u

  • bernd, miercuri, 08.12.2010 07:24
    Megane RS

    Ca sa fie un test pertinent ar trebui sa faceti si masuratori, nu sa va bazati pe cifrele avansate de producatori. In testele facute de revistele germane Autobild si Auto motor si sport, Megane RS a batut la tinuta de drum si timp pe circuit Focusul RS, iar la sprint, timpii obtinuti au fost comparabili.Avand in vedere si faptul ca e mai ieftin ca Fordul...Comparatia cu Golf R nu e tocmai potrivita, pt ca Golful are tractiune integrala

  • xxx, miercuri, 08.12.2010 08:12
    tehnologie

    @mircea mester: de sistemul de telemetrie nu ne zici nimic??? sau nu avea modelul testat?

  • abc_e?, miercuri, 08.12.2010 08:27
    .

    cum sa scrii "Siguranță garantată de Renault"?

  • unckle, miercuri, 08.12.2010 09:00

    ce limbaj colorat aveti domnilor .... auzi tu .. "bullshit" ... dar atat de adevarat :)) @tzenu' -- pe urma veneau toti fanii tedeii si ziceau ca s-a copiat bordul de la porsche ( nu de alta dar fanii tedeiii au aflat ca si porsche face parte din grupul vw :P ) @automarket - "rs cup" ar trebui sa faca un focus rs de rusine :) - 2.0 de la mitsu se duce un pic mai sus in putere ... pe la 400 de cai in unele versiuni, si asta de multi ani incoace . . . deci inginerii reno' mai au de "lucru" la capitolul "convingerea conducatorilor marcii ca trebuie mai multa putere"

  • C-G-C, miercuri, 08.12.2010 09:03
    RS - Renault Sport

    Imi place masina (de fapt sunt innebunit dupa ea), imi plac pozele si cel mai important imi place scriitura lui Mircea - se vede ca ia placut si lui :), in rest nu ma intereseaza. P.S.: Galbenul pentru masinile Renault SPort este ca rosul pentru masinile Ferrari... is a must!

  • sandman, miercuri, 08.12.2010 09:21
    renault

    imi place ca tot comparati cu leon cupra R. pretul este apropiat, tot la 25.000euro se invart amandoua. cupra R are 265cp, un pic peste renault, si mai are un avantaj: are 4 usi!

  • dmd, miercuri, 08.12.2010 09:26

    Merita cumparata. La 23.600 euro nu ai alternative pt performantele pe care ti le ofera RS-ul. Probabil exista carcotasi care vor zice ca mai bine iti iei Golf 6 2.0 tdi decat sa dai banii astia pe un Renault.

  • mircea, miercuri, 08.12.2010 10:11
    @sandman

    Nu se compară. Adică se compară, dar Cupra R cade în fund. Ai câteva argumente presărate în text. @xxx Nu zic nimic pentru că e o jucărie. Atât. @bernd Noi nu am testat maşina pe circuit, iar comparaţia dintre două modele la timpii pe circuit e relativă cât timp acestea nu se află în competiţie directă paralelă. Focus RS bate Megane RS pe şosea la multe capitole. Exprimate mai sus. Asta e, nu-i nicio problemă, sunt 55 de cai între ele, e normal.

  • XDYE, miercuri, 08.12.2010 10:14
    Interior

    Interiorul este cel putin odios, francezii nu au pic de imaginatie :(

  • Vasilica, miercuri, 08.12.2010 10:59
    WTF

    Si care sunt multitudinea de masini de 250CP? Se pare ca o dati si voi in jurnalistica avansata.Va dati cu parerea la o masina pe care nu ati condus-o ca e mai slaba decat asta

  • vxf, miercuri, 08.12.2010 11:06

    Ce inseamna "Siguranță garantată de Renault" ? Va da un certificat de garantie ca nu muriti in masina sau ce? Campaniile de marketing centrate in jurul EuroNcap garanteaza ceva ? Sunt mai multe masini care au 5 stele la vanzare in EU acum decat fara . Masina arata foarte bine , jos palaria .

  • rs, miercuri, 08.12.2010 12:07

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/486e32318475a-vs-_Renault_Megane_coup_III_RS_cup.html Meganul este mai bun!

  • cata, miercuri, 08.12.2010 12:40
    masina

    e cea mai nasoala

  • mog, miercuri, 08.12.2010 13:53
    megane rs

    cu siguranta singurul renault pe care mi l`as cumpara vreodata.si l`as tine doar cat am garantie la el.

  • bernd, miercuri, 08.12.2010 14:10
    @mircea mester

    In testul ams(revista ce nu prea mai necesita prezentare), Focus RS a scos 6,4 sec pe 0-100km/h, 9,8 sec pana la 130 si 14,7 pana la 160.Megane a obtinut 6,2 , 9,5, respectiv 13,9, timpi identici cu Golf R. Focusul a fost intrecut si de brutala Mazda 3 MPS, asa ca degeaba ai 305 cai daca nu-i transmiti la roata cum trebuie

  • Eu, miercuri, 08.12.2010 14:16

    Ha ha ha !!! ,,Galbenul pentru masinile Renault SPort este ca rosul pentru masinile Ferrari... is a must! - atunci si Loganul negru se vizeaza Bmw.. etc Super argumente pt o masina sport: -Consum foarte bun - nu te uiti la consum daca vrei masina sport putere inseamna consum. - Sigurantă garantată de Renault - daca era siguranta garantata Volvo era mai naspa ? de unde un producator de conserve devine lider in siguranta? -Directia exactă - exacta e si la Opel Corsa asta e avantaj ? Concluzie : varianta sport hi-end a lui Logan.

  • Alex, miercuri, 08.12.2010 14:17
    Renault

    Reno ramine un Reno ! O masina exceptionala , in segmentul ei ! Si frumoasa , pe desupra ! Allez Renault !

  • George, miercuri, 08.12.2010 14:18
    @unckle

    "2.0 de la Mitsu" are intr-adevar o putere foarte mare in raport cu motoarele de aceeasi cilindree. Insa partea negativa e ca la turatii mici nu are aproape deloc cuplu iar consumul este pur si simplu catastrofal. Foarte multi analistii "din lumea buna" a industriei si a presei auto considera Mitsubishi Lancer Evolution o masina extrema, conceputa pentru cunoscatori. Pe de alta parte modele precum Megane RS, Golf GTI sau Focus RS pot fi conduse de oricine si, in conditii de circuit, pot fi exploatate destul de aproape de limite de catre persoane fara valente deoasedite in domeniul curselor auto. De-asta Mitsu nu va vinde in Europa suficiente modele Lancer Evolution, incat sa faca o concurenta reala Companiilor Ford, Volksawagen sau Renault. De altfel, un cunoscut de-al meu care e dealer Mitsubishi mi-a spus ca, la modelul Evolution, in momentul achizitionarii, se ofera in pret si cursuri de pilotaj al masinii. Cu alte cuvinte, Evo nu e o masina pt. oricine si ai nevoie de abilitati suplimentare pt. a o putea conduce!

  • Vasilica, miercuri, 08.12.2010 14:59
    Megan RS

    Masina arata bine. Din punct de vedere al exteriorului, mi se pare a fi cel mai frumos Renault din ultimi ani. Dar, mi-ar fi placut unele modificari: 1. etrierii, ar fi aratat mult mai in spiritul marcii, daca erau vopsiti in galben. S-ar fi mers pe aceeasi idee cromatica. Asa, parca ceva nu e la locul lui 2. Intr-adevar, era mai indicat, sau preferat, un volan nou> volanul acesta, in afara de cusatura galbena, este banal. Ar fi mers un volan o idee mai mic, cu butuc rotund si pe 3 spite, dar, ma rog, e interpretarea renault. 3. Ceea ce e cel mai deranjant si de-a dreptul urat, e faptul, ca maciuca de la schimbatorul de viteze e aceeasi cu cea de la Logan. Macar aici, ar fi putut incerca ceva mai interesant (avand in vedere ca atat VW, cat si Seat, Ford, Mazda, Opel, PSA, au in standard ceva muult mai elegant). NU stiu cum se simte la mana cand se schimba vitezele. 4. Degeaba turometrul e pe fond galben. Acele si ciferle desenate parca sunt de la ceva masinuta de jucarie. Nu au deloc aspect placut, sunt putin grosolane. Daca tot au pretentii de sport si de interior cu pretentii ridicate, ar putea sa se orienteze putin mai mult pe designul si materialele ceasurilor din bord. @automarket. La tinuta de drum.......nu ati specificat ce solutie constructiva au adoptat pentru puntea spate. Puntea fata e de tip Mcperson, sau au adoptat si acolo o solutie mai complexa, gen Focus RS? Spunea-ti ceva si de anvelope. Am vazut in poze ca e vorba de Continental. Ce anume a deranjat la anvelopele de pe masina? Per total, masina arata bine. Exteriorul e peste Focus RS si peste Golf R. Interiorul, arata mai bine decat cel de la Focus. Mai departe nu ma pronunt. Se pare ca ofera "performante peste medie" (asa e trecut la puncte slabe, desi la inceputul articolului ati spus ca e cel mai bun pana la Fous RS. Da, e ok, dar, nu trebuia trecut la puncte slabe), si are un pret bun. Nu sunt fan Renalult, dar, cu toate minusurile (strict din pucntul meu de vedere), enumerate mai sus, mi-as lua masina asta.

  • yyy, miercuri, 08.12.2010 15:07
    ergonomie

    Alaturi de Clio F1, sunt singurele Renault pe care le-as cumpara. Megane RS reprezinta o investitie mai desteapta decat focus RS. Iar au dat-o in bara francezii cu ergonomie. Unde au reusit sa puna butonul pt temompat!... tocmai langa frana de mana..:)))

  • nelu98, miercuri, 08.12.2010 15:14
    kia mog

    canta la alta masa cu kia ta ' oi fi zicand ca-i mai mai buna coreana decat RENAULT

  • Cris, miercuri, 08.12.2010 19:50
    Megane Rs

    Imi place la nebunie aceasta masina. Are cel mai bun raport calitate pret, iar din punctul meu de vedere este peste Focus Rs chiar daca Megane ul are puterea mai mica o transmite mult mai bine la roata. Tinand cont de faptul ca diferenta de bani este cat un Megane normal, performantele apropiate nu se justifica sa iei Focus. Asa cum vechiu megane rs este un etalon in materie de hot hatch (cunoscut fiind faptul ca masinile produse de Renault Sport sunt printre cele mai bune in clasele mica (vezi Clio rs) si clasa medie - Megane Rs, si noul model va fi un etalon in segmentul din care face parte. Cine va conduce macar un Clio Rs model mai vechi o sa fie foarte surprins de ce inseamna sigla aia RS si cu siguranta isi va dori asa ceva. Cine compara Logan cu Megane, ori are Pegas acasa ori nu are habar de domeniul auto. Bravo Renault!

  • John, miercuri, 08.12.2010 20:17
    @Mircea Mester

    intrebare: ce treaba are forma volanului cu tinuta de drum?! si ce masina ar merita 5 stele in conceptia voastra la tinuta de drum, daca nu Megane RS? Megane RS e mai clinic pe viraje decat un Focus RS. Surplusul de cai putere n-are treaba cu tinuta de drum. Scriu din experienta. Si presa internationala imi sustine parerea ca Megane RS e mai precis pe trasee virajate decat Focus RS. PS: *volanul care-l criticati atat de mult nu e mai putin sportiv decat cel al unui Golf R sau Focus RS de exemplu. Spre deosebire de astea doua, volanul Renault-ului e cu piele perforata, cusaturi galbene reliefate si semn la “ora 12” pentru pozitia dreapta a directiei... daca si asta-i volan banal, atunci mai bine va lasati de jurnalism

  • Cosmin, miercuri, 08.12.2010 21:04
    Masina nu merita asemenea test

    Mircea, o sa spui ca sunt malitios, dar sincer ma asteptam mai mult de la tine. Daca era Toma intelegeam. In primul rand, nu ne-ai spus ce versiune ai condus, cu sasiu CUP sau fara, pentru ca diferentele dinamice sunt mari intre ele (mai ales pe soselele noastre). Tind sa cred ca nu prea stii ce ai condus... In al doilea rand aia cu versiunea de baza Cup cred ca ai copiat-o de la vreo revista englezeasca, pentru ca la noi sasiul Cup este optional si costa 834 euro. Ne-ai intoxicat cu metafore, dar ai faultat grav esentialul...

  • eduard, miercuri, 08.12.2010 22:16
    superba masina

    si are dreptate John... griul volanelor ford si vw palesc in comparatie cu ce ofera Megane RS... nu inteleg ce vreti voi... volan MOMO?! eu prefer atingerea volanului de Megane RS... prefer siguranta ce mi-o da airbag-ul @yyy Tempomatul (nu "temompat") e un sistem pe care-l activezi la drum intins cand esti relaxat. Tempomatul se regleaza de pe volan (nu de langa frana de mana) la Megane RS, doar de pornit, se porneste de pe tunelul de transmisie, iar actionarea lui e intuitiva din momentul in care ai condus mai mult masina. Repet, la drum intins nu-i mare sofisticareala sa-l actionezi pt ca esti relaxat.

  • eduard, miercuri, 08.12.2010 22:27
    @Mircea Mester

    RS Monitor- sistem de telemetrie integrata O jucarie? Poate, dar e o jucarie distractiva... face parte din filozofia masinii. De ce sa nu fie scos in evidenta? Ca sa mai ciupiti voi din cele 5 stele la capitolul "Tehnologie" ?

  • RSuuuuuu din mine, miercuri, 08.12.2010 23:01
    Palme

    La capitolul tehnologie - pachet ESP Renault Sport Dynamic Management cu trei moduri de utilizare a resurselor motorului. Este vorba de cele trei setari ale ESP-ului, cuplat, modul sport/racing si off...sau de cele 5 setari din RS Monitor pentru modul in care este livrata puterea. Cam ambigua exprimarea si nu am inteles. Apropo de RS Monitor, o jucarie, dar una care iti arata destule chestii, merita o atentie mai mare in test. Sau era meniul complicat. Apoi daca imi este permis cam ULTRA SUPERFICIAL testul. Aceiasi masina care a aparut prin toata presa auto de la noi, adica versiunea CUP. Presupun ca prezenta unui diferential mecanic pe puntea fata este total insignifiant la capitolul tehnologie. Sau poate a doua generatie a suspensie fata - performance hub, si aici e lipsa de tehnologie. Din ce am citit prin presa de afara nu prea am remarcat sa se planga cei de acolo de torque-steering, da na...pe aici o fi altfel. Apoi nu inteleg comparatia cu Golf R, atunci de ce nu Impreza STI, este tot un hot hatch, integral, poate un Lancer Ralliart Sportback, uite ca aparu si Audi RS3.

  • GTR, joi, 09.12.2010 07:08
    @ Mircea Mester

    Ce nu stiti voi (rusinicaaa!:))) este ca la Ford Focus RS au anuntat puterea la motor si Megane RS au anuntat puterea la roata. La puteri calculate au iesit mai putin de 20CP la roata in favoarea Focusului. In marea majoritate a testelor, Megane RS a iesit mai dinamic si mai performant decat RS, ce-i drept majoritatea aveau Megane in varianta CUP.

  • verde, joi, 09.12.2010 11:12
    comenzi muzica

    mie imi place satelitul de comanda a muzicii de sub volanul Renault

  • Bogdan, joi, 09.12.2010 12:17
    Nu e chiar o jucarie

    @Mircea Sistemul de telemetrie poate parea o jucarie dar RS Monitor inseamna MULT mai mult de atat. Spre exemplu schimbarea mappingului/raspuns acceleratie de la SNOW catre EXTREME. Diferentele sunt vizibile iti pot garanta. In plus ar fi fost ok sa se scrie pe undeva de acel diferential mecanic pe puntea fata care vine la pachet cu sasiul CUP si nu e de gasit pe majoritatea compactelor din categoria hot.

  • mog, joi, 09.12.2010 14:01
    @nelu98

    imi pare rau sa te intristez dar la masinile de masa si de vanzari (nu nisa cum e rs-ul) in curand o sa`i dea cu flit kia renoului. am curaj sa fac si un pariu.

  • EU, joi, 09.12.2010 14:53

    Megane RS 2,0 Turbo 16V 250 CP - 25.000 Euro CUPRA 2,0 TSI 240 CP M6 - 24.940 Euro CUPRA R 2,0 TSI 265 CP M6 - 27.545 Euro Scirocco R 2.0 TSI/265 CP ,M6 - 28.600 Euro Golf R 2.0 TSI 4Motion - 34.731Euro Concurenta directa a lui Megane Rs e Cupra iar Reanult detine cele mai scumpe piese de schimb de pe piata, mai scumpe decat la BMW. Culmea e ca 90%din ele vin din Turcia.

  • bibi, joi, 09.12.2010 18:18
    Prejudecati si stupiditati

    EU, poti sa verifici pretul pentru Mégane RS pe site-ul Renault, este 23.600 euro cu TVA. Ceea ce spui despre piese e complet fals: la o documentare mai atenta, Renault este "best in class" la costuri pentru multe tipuri de piese si servicii post-vanzare, asta cu cele mai scumpe piese e o prejudecata. E usor sa spui niste lucruri, fara sa ai argumente concrete. Cat despre Turcia, iarasi, avansezi niste cifre fara sa ai habar. Si daca ar fi din Turcia, ai fost in vreo uzina Renault sa vezi cum se lucreaza? Ai idee cam care sunt standardele si cu cata strictete se aplica? Si a propos, tot ceea ce tine de Renault Sport vine de la Renault Sport Technologies, direct din Franta, daca asta te face fericit. Pentru cunoscatori, Renault Sport e... altceva. Iar cine nu stie, mai bine nu comenteaza.

  • Raul, joi, 09.12.2010 19:08
    Cu sau fara testul asta Megane RS detine suprematia

    corect bibi ! cred ca unii abereaza din amuzament @MIRCEA MESTER e adevarat ce se spune: sistemul de telemetrie E UNIC in clasa ei si merita mai multa atentie Mircea! Si de ce ai ciupit Megane-ul la capitolul "Tehnologie" si "Tinuta de drum" ? Pe ce baza apreciezi tu ca Megane RS e sub Focus RS la capitolul tinuta de drum? Mai ales cand toti ceilalti jurnalisti au masuratori exacte care confirma superioritatea Megane-ului... tu ce masuratori ai facut? De ce sa nu aiba acelasi punctaj de 4.6 cu Focus RS? Permiteti-mi sa va dau si eu o nota: La capitolul "Profesionalism" aveti -1. Rusine!

  • xss, vineri, 10.12.2010 13:55
    @Automarket

    pana la urma nu am inteles de ce Megane RS e depunctat la tinuta de drum... poate ne explicati si noua... asa, daca aveti respect fata de cititori...

  • albulescu, sâmbătă, 11.12.2010 16:30
    Un test cam superficial

    Le dau dreptate antevorbitorilor (sau scriitorilor) care spun ca testul e cam superficial, si ca multe lucruri raman cu semnul intrebarii. De ce ati comparat Megane-ul RS cu alte masini si ati afirmat, fara alte argumente, ca acelea sunt mai performante (Focus RS, de exemplu), de ce nu ati spus clar ce fel de sasiu ati condus, de ce nu ati acordat mai multa importanta unor sisteme precum cel de telemetrie, de ce ati depunctat tinuta de drum, tehnologia si performantele (extrem, extrem de ciudat)?!?!?!?! Cat despre cei vorbesc in dodii despre Renault, si cel care a comentat cum ca Megane-ul RS e varianta high-end a Loganului... no comment, ce sa le faci, prea mult timp liber, prea putini neuroni. Sunt sigur ca ei in viata de zi cu zi se deplaseaza numai in Ferari sau Bugatti, sau macar intr-un AMG.

  • AdrianosFidi, duminică, 12.12.2010 18:55
    @unckle

    acel Evo ( MR FQ400 ) este doar in Marea Britanie si are multe dezajantaje fata de Evo-urile normale : diametru de intoarcere mare , lag la turbina , service des ...

  • AdrianosFidi, duminică, 12.12.2010 18:59
    consider cel mai sexy hatchback

    la Fifth Gear au zis ca subvireaza mai putin ca celelalte cu traciune fata si la Top Gear au facut un crash test intrand cu fata in lateralul alteia si cu un om viu conducand-o

  • AdrianosFidi, duminică, 12.12.2010 19:00
    ... am uitat sa zic

    aia de la Top Gear era generatie precedenta acesteia si nu era RS

  • unckle, marţi, 14.12.2010 16:35

    mda... intra clarkson cu a 5-a la 1000rpm... ii da blana.. si apoi toata lumea afla ca evo are turbo lag ... lol ma... ce draq, masina aia este facuta sa stea la peste 5000rpm.. acolo nu vezi turbo lag ;) si cica daca nu o tii blana non-stop nu consuma 60% si nici nu se strica la fiecare 5000km , si cica masinile de competitie se strica destul de des ... etc. si "comparatia" nu era facuta ca sa zica decat ca inginerii de la renault puteau mult mai mult ... da-i greu de inteles...

  • pentru autor, luni, 27.12.2010 15:12

    FOCUS RS NU A LUAT NICIODATA MEGANU< MAI CITESTE DRAQ SI TU, MACAR UITA-TE LA EPISOADELE FIFTH GEAR, A IESIT CU 2 SEC IN URMA PE TUR...

  • Rodica, luni, 27.12.2010 15:25
    Vai...

    haha, vai cum se vede ca autorul e fan Ford si VW... ce penbil..

  • ion, miercuri, 19.01.2011 18:34
    Megane RS

    "The handling of this car is just sublime and the power from the turbocharged 2-litre lump is just addictive. Yes, the Focus RS might sound better and the Scirocco R might be a tad quicker in a straight line but both are not as pin sharp and fluid as the Megane when it comes to outright handling. In the right hands on a twisty country road, the Megane should be able to keep up with less humble machinery like Porsches, BMW M cars and Audi RS models." sursa: oneshift.com Manevrabilitatea acestei masini este pur si simplu sublima, iar puterea motorului de 2 litri turbo creaza dependenta. Da, poate ca motorul unui FOCUS RS suna mai bine si poate ca Scirocco R e un putin mai rapid in linie dreapta, dar niciuna nu are acuratetea si fluiditatea Megane-ului atunci cand vine vorba direct de manevrabilitate. Pe mainile potrivite, pe un drum virajat de tara, Megane ar putea tine pasul cu Porsche, BMW M si Audi RS. Pacat totusi ca n-a nimerit in maini potrivite la Automarket.

  • StM, vineri, 16.03.2012 13:36
    Prefer Mazda 3MPS, EVO IX si EVO X si RS 500.

    Daca ne gandim numai la pret, aleg Megane RS fara sa clipesc. Dar, daca vreau altceva, atunci...aleg din cele din titlu. Problema ar fi ca diferentele,cel putin ca pret de achizitie, sunt uriase daca vorbim de un EVO X sau de un Focus RS 500.Inafara de asta, subiectiv vorbind,eu unul mai vreau si un copil si nu va fi o masina de week-end,asa ca m-as uita catre Mazda 3 MPS sau EVO X daca ar fi sa pun pret si pe practica. Insa, si aici repet, desi veti vedea ca nu sunt fan Renault din postarile mele, si indreptatite cred, RS-ul si in general cele de la divizia Sport a Renault sunt altceva fata de cele "de serie normala".Si asta o spune unul care le-a condus pe toate cele de mai sus.

  • Gigi, luni, 26.03.2012 22:08
    @Ciprian Mihai

    "Dar nu e peste Focus RS, nu-l împingeți acolo unde nu și-a propus să meargă. Megane RS e cel mai bun până la Focus RS." Mah tu ai cazut in cap ? Meganu detine recordul absolut pe FWD si tu spui cretinisme la populatie ca ala e peste ? Pai cum e peste daca e mai lent cu 30 de secunde pe tur ? Ori iti este imposibil sa intelegi ca puterea fara control = vax ? Pe bune, tu chiar esti real ? Adica tu castigi bani din aberatiile pe care le scrii ? Zi-mi si mie cine e patronu tau ca sa ii vand Cartea Junglei partea a 7-a !

  • Gigi, luni, 26.03.2012 22:09
    @Ciprian Mihai nr 2

    Apropo, am scos sub 6 cu ea, asa ca nu e bullshit deloc.

  • DVd, joi, 05.07.2012 14:11

    Nu mai comparati masinile in linia dreapta. Megane 3 RS Cup, spulbera orice tractiune fata, pana si Focusul cu 4x4. Diferential autoblocant full-mecanic, n-are nevoie de controlul tractiunii, varianta de 2.0T 265cp si 360nm are cu 40nm mai mult decat orice pe care scrie R sau CupraR. Sa nu vb de stabilitatea pe viraje, rupe tot pe circuit cu cutie manuala , cutie ce pierde foarte mult in detrimentul DSG care schimba sub 0,2sec . Megane 3 RS , cel mai rapid Hot-hatch.