Tinuta de drum
Și iată că am ajuns și la capitolul pe care Megane GT, fie el și în versiunea Estate, îl trece cu brio. Faptul că inginerii Renault Sport "și-au băgat coada" în timpul procesului de proiectare, face ca break-ul să fie unul orientat către sportivitate.
Poziția la volan este joasă, dar în același timp îți permite să privești cu ușurință la tot ce se întâmplă în jurul tău, proporțiile break-ului putând fi "simțite" rapid. Direcția integrală 4Control face minuni. Da, este cât se poate de adevărat că nu francezii sunt cei care au oferit pentru prima dată acest lucru, dar se pare că ei au de gând să promoveze sistemul și să-l facă accesibil pentru toată lumea.
Până la viteze de 80 km/h în modul Sport, respectiv până la 60 km/h în celelalte moduri de rulare, roțile de pe puntea spate virează în direcția opusă celor de pe puntea față cu un unghi maxim de 2.7 grade. Imediat ce treci de valorile de viteză amintite anterior, roțile spate urmăresc direcția celor de pe puntea față (maxim 1 grad). Iar acest lucru spune destul de multe despre dinamica lui Megane. Răspunsul oferit de direcție este unul "sănătos", însă nu atât de ferm pe cât te-ai aștepta de la o mașină cu înclinații sportive. Suspensia este mai fermă, dar ceva cam gălăgioasă.
Per total, Megane GT Estate lasă o impresie bună indiferent că alegi să rulezi în ritmul traficului sau adopți un comportament sportiv.
Aveti in vedere si si un test cu Megane Sedan avand noua motorizare tce 140 atunci cand veti avea masina disponibila?