Interior
Imediat după ce deschizi portiera lui Megane GT Estate, privirea o să-ți rămână ațintită către pragurile inscripționate Renault Sport. Urci la volan și vei fi îmbrățișat de scaunele sport care promit un suport lateral excelent. Și unde mai pui că sunt îmbrăcate în Alcantara și cusute cu ață albastră. Toate acestea pentru ca aerul general să fie unul îndreptat și către sportivitate.
Pentru a oferi această senzație, francezii au optat pentru un volan teșit în zona inferioară și pentru pedale "îmbrăcate" în aluminiu.
Materialele pe care francezii le-au ales sunt de bună calitate, iar plasticul moale se regăsește în foarte multe zone ale habitaclului. În zonele inferioare, vei întâlni însă materiale mai puțin plăcute la atingere, dar această practică o vei găsi la majoritatea constructorilor de volum, indiferent de nivelul de echipare ales.
Spațiile de depozitare sunt bine gândite, singura sincopă a francezilor fiind suporturile de pahare de pe tunelul median. Acestea nu sunt suficient de adânci pentru a oferi o susținere bună. Per total, ergonomia este bună, singurul minus notabil fiind amplasarea anumitor comenzi din zona ecranului central.
Volumul portbagajului este de 521 de litri, iar la nevoie, prin rabatarea scaunelor din spate, poți ajunge la 1.504 litri. Iar la acest capitol, Megane GT Estate pierde în fața tuturor concurenților amintiți anterior.
Aveti in vedere si si un test cu Megane Sedan avand noua motorizare tce 140 atunci cand veti avea masina disponibila?