Renault Koleos

2.0 dCi 150CP 4X4 CVA Privilege

Interior

4.0

Doar fiindcă avem cel mai mic preţ din segment nu înseamnă şi că trebuie să avem si cel mai ieftin interior, au gândit cei de la Renault. Aşadar, marca franţuzească reuşeşte să ne lase o impresie destul de bună la acest capitol, în ciuda unor plastice de calitate mai puţin bună. Interiorul este orientat spre confort - scaunele sunt moi, dar nu oferă un nivel bun de suport lateral, volanul are o textură moale, iar majoritatea materialelor folosite sunt de o calitate rezonabilă. Unele chiar arată bine, iar ergonomia este la un nivel bun - până când ajungem la sistemul destul de complicat de control al sistemului de navigaţie. Respectivul sistem se bazează pe o rotiţă metalic cu rol de joystick înconjurată de câteva butoane. Deşi nu este contra-intuitiv, şoferul are nevoie de ceva timp până când se va obişnui cu sistemul. Până atunci însă, acesta se poate bucura de scaunele încălzite care îşi fac treaba extrem de rapid, atingând o temperatură "incendiară" în aproximativ cinci minute. Pentru câteva clipe, ne-a părut rău că Renault nu a preluat ideea celor de la Opel cu volanul încălzit, care ar fi fost de mare efect dacă s-ar fi încălzit la fel de repede precum scaunele - în special într-o zi friguroasă, după ce ai dat jos gheaţa şi zăpada de pe maşină. Atât suporturile de pahar, cât şi cotiera au dimensiuni generoase, lucru care ajută atunci când ai un termos şi o gustare pentru mai târziu la îndemână şi nu ştii unde să le pui. La fel ca la versiunea pre-facelift, portbagajul se deschide în două moduri, iar partea inferioară coboară după modelul Land Rover. Nu ştim însă ce masă poate să suporte respectiva uşă, aşa că am evitat să ne aşezăm pe ea. În schimb, îţi poate ţine cumpărăturile fără probleme până le pui în portbagaj. Volumul portbagajului este de 450 de litri, iar francezii vor să te îndemne să-l umpli până la refuz, din moment ce au montat o grilă metalică de izolare a bagajelor. Cei de la Renault s-au gândit şi la pasionaţii sporturilor de iarnă, aşa că au implementat un spaţiu în bancheta din spate pentru a-i face loc unui sac de ski. Celelalte modele se laudă cu un volum de încărcare mai mare, cum ar fi 510 litri în cazul lui Citroen C-Crosser.

  • Ursus, joi, 03.02.2011 13:43

    Dupa ce am vazut Koleos acum Yeti mi se pare opera de arta!

  • cmg_george, joi, 03.02.2011 13:50
    Santa Fe

    cica Santa Fe 11sec pana la 100km/h cand defapt: Acceleratie 0-100 Km/h (s) 9.8 si 10.2 automat. ... dar no stim ca coreenii nu sunt iubiti pe aici.

  • antonny, joi, 03.02.2011 13:57
    iar se ridica in slavi RENAULT

    si o sa vin cu o intrebare ...de ce mama naibi nu sa facut un text off road ??? avem zapada ,avem muntii ,avem drumuri forestiere avem masina off road .......dar nu se face un text ....asta e o abureala automarket daca ne dati niste date ex1.. consumul in oras pai ce ma intereaza consumul ???ex2 timpul de acelerare la koleos 9.9 sec si sorento 10 sec ....asa si ce facetii intr-o sec domnule sofer participant la text ...s.a.m.d ......degeaba in fisa are dotari daca nu au si fost si folosite pentru a vedea ce poate

  • mircea, joi, 03.02.2011 13:59
    @antonny

    Explicaţia rezidă în acronimul SUV. Nu e o maşină off-road. Cu mulţumiri.

  • GRESEALA, joi, 03.02.2011 14:12
    ... iar preturi aiurea !!!

    Citez din oferta curenta peugeot: 4007, 4x4, 2.2hdi, 7 locuri Cu TVA = 29.698 euro

  • unckle, joi, 03.02.2011 14:20

    legat de bataia asta pe timpul pana la "suta" undeva pe un forum am citit o chestie, "semnatura" unui participant la acele discutii, spunea cam asa: "sportivitatea incepe la 4500rpm, acolo unde se termina diesel-ul" Deci, si prin urmare, va rog sa nu mai bateti moneda pe "caracteristicile sportive" cum este timpul pana la 100km/h ... comparatia merita facuta intre Murcielago si GT2 .. sau cinestie ce alte supermasinutze. Pentru noi, oamenii de rand, cifre de genul 7-10 secunde pana la 100km/h sunt absolut inutile, si asta numai pentru ca nu ai unde sa faci asta. Ne sunt untile in schimb informatii cu privire la reprize, la rapiditatea de schimbare a vitezelor ( la automate ) sau usurinta si precizia schimbarilor ( la manuale ), puterea ce poate fi livrata de motor in conditii de "oh sh!t tre sa bag viteza". O cifra obtinuta in "laborator" de un pilot, cu o masina care putea fi aruncata dupa test, nu prea sunt interesante cu adevarat in experienta de zi cu zi a masinii. Interesant ar fi sa vedem chestii gen timpi pentru acceleratii 50-80km/h; 80-100; 100-120; 100-130 ... situatii reale ce pot aparea pe drumuri ... ca nu ma apuc sa depasesc vre-un melc de pe drum si sa accelerez de la 80 la 120 intr-a 5-a ( la un benzianr evident... ) .. ii dau cu a 3-a .. maxim! :P .. parerea mea, evident... @koleos -- cifrele de vanzari spun cam multe despre masina.. si nu de bine :P

  • Fulger, joi, 03.02.2011 14:25
    posesor de Koleos

    Am Koleos pe benzina 170 cai, de aproape 3 ani. Incantatoare masina. Am renuntat la Octavia 2 RS benzina pentru ea. Sprintul de la 0 la 100 in 9 sec. Las in urma (daca vreau) toate suvuletele care au motoare normale plus aproape toata gama de autoturisme. Dar vorbim de benzina. Partea cu sustinerea laterala la scaune e adevarata. Puteau sa le faca si ei mai ergonomice. Parerea mea

  • Marian, joi, 03.02.2011 14:38

    Eu nu inteleg o chestie. Chiar asa de mare e masina asta de e comparata cu SantaFe? NU e mai degraba la concurenta cu ix35 si Kia Sportage?

  • dCi, joi, 03.02.2011 14:46
    nr1

    Ati uitat sa mentionati ca e cea mai buna din segment.

  • razvanis, joi, 03.02.2011 14:48
    Octavia 2 RS vs.Koleos

    @fulger Daca ai dat un RS pe un Koleos , inseamna ca masinile mai sportive nu sunt pentru tine, si totusi nu inteleg de ce te lauzi ca lasi pe toata lumea in urma pe strada , care toate autoturismele ? Ma indoiesc ca faci fata pe viraje unui autoturism cu suspensie competenta . De fapt koleos e excelent la un lucru cu certitudine , parcarea pe borduri in fata la mall .

  • raoul, joi, 03.02.2011 14:50
    ....

    N-am inteles niciodata de ce ti-ai cumpara ( in Romania, si nu numai ) un SUV in dauna unui sedan , break sau monovolum . Toate modelele amintite in acest test , in frunte chiar cu Koleos nu au nici un avantaj in fata unui break , de ex , plecand de la motorizari , dotari , pret si terminand cu spatiul interior, capacitate portbagaj, tinuta de drum , performante ,etc . Sa dai intre 30 si 40.000 euro pe un SUV cand exista la acelasi nivel de pret , de ex, un Passat Variant eventual si 4x4, sau o Skoda Combi tot 4x4 sau daca plusam putin peste 40k euro ajungem la Serie 5 touring sau A6 Avant ?! Pt un plus de 5-10 cm garda la sol nu vad unde e utilitatea vreunui model din acest segment

  • razvanis, joi, 03.02.2011 14:58
    @raoul

    Singurul motiv pentru care un roman renunta la o masina utila cu costuri mai mici pentru un SUV mai costisitor si mai putin practic este EGO , care trebuie egalat de dimensiunile masinii . Nu ? Altfel te simti cand iti coboara pitzipoanca din SUV , si altfel te simti cand parchezi pe doua locuri in fata blocului sau la supermarket , te simti ROMAN adevarat . Asta e motivul.

  • raoul, joi, 03.02.2011 14:59
    @Razvanis , bine punctat

    Razvanis m-a contrazis :)) ..si bine a facut : urcatul bordurilor este UTILITATEA oricarui SUV

  • unckle, joi, 03.02.2011 15:17

    Raoul, in caz ca nu stiai, instinctele animale "masculine" se manifesta libere in natura, inclusiv printre oameni -- si un lucru este clar A MEA ESTE MAI [orice, numai sa fie MAI .. decat a vecinului] evident tre sa fii cel putin "indragostit" de acest segment casa dai banii de un 3, A4, C mai putin "dotate" sau un passat, laguna, mondeo "super-full" :)

  • Dan, joi, 03.02.2011 15:19
    Duster?

    E mai ieftin ca Duster? :-) În afară că e urât și are un motor slab, care sunt atuurile? :-)

  • sebaa, joi, 03.02.2011 15:20
    Preţuri Peugeot 4007

    http://www.automarket.ro/masini-noi/peugeot/4007-488/

  • raoul, joi, 03.02.2011 15:29
    :))))))

    Doar un ex comparativ cu 2 break-uri premium( nu compar cu modele mai ieftine ...ii ' innebunesc' pe posesorii de SUV :)) ): - SUV : Peugeot 4007 2.2 HDI 156cp, pret cu tva 40.500 euro - Break : Audi A6 Avant 2.0 TDI 170 cp , pret cu tva 39.800 euro - Break: BMW 520d Touring 2.0 184 cp, pret cu tva 46.000 euro Poate veni si un E200 CDI , tot break , la 44.000 euro :))) Preturile sunt cele de lista.( cu/fara 4x4 , cu/fara cutie automata , etc )

  • liviu, joi, 03.02.2011 15:39
    @fulger

    fulger' si daca te depaseste trasnet' ce faci schimbi masina

  • raoul, joi, 03.02.2011 15:50
    @Fulger

    @ Fulgerica , cand spuneai ca lasi in urma aproape toata gama de autoturisme , te refereai la gama Renault , nu ?:))))))))))))))

  • razvanis, joi, 03.02.2011 16:20
    @raoul

    :))))))))))))))))))

  • caterinca :)), joi, 03.02.2011 17:26

    ce interior de ... renault are... iar la exterior e de tot rasul... de asta renault nu o sa se compare cu un vw/skoda/peugeot niciodata..

  • popa, joi, 03.02.2011 17:39
    urata

    mi-au placut la nebunie megane 2 si laguna 3, dupa mine sunt niste masini excelent desenate. dar koleos, doamne, doamne, de ce? cum poti sa scoti pe piata asa ceva? pana si suv-urile coreene vechi: santa fe 1 sau sorento 1 erau mai frumoase. erau geniale pe langa aratarea asta.

  • Costel, joi, 03.02.2011 18:24
    koleos

    Numai dati cu pietre in Koleos ca nu e chiar asa de proasta precum o spuneti voi. Lasati cifrele oficiale ale consumului. Nu se aplica in niciun caz. Nu e chiar barca pe curbe, dar nu e nici X5. Este o masina confortabila, foarte silentioasa, motorul nu se aude la relanti sau poate voua va place cum suna alte tractorase. Cutia este cu variatie continu-orientata spre confort. Daca va uitati pe geamuri veti vedea sigla de la Samsung,masina fiind de fapt copie. Materialele si imbinarile de la interior sunt peste medie-MASINA ESTE FABRICA TA IN KOREA. De ce nu spuneti nimic de acoperisul panoramic? Dar de magazia de cd cu mp3 BO$(Bose). Bi-xenoane cu adaptive pe viraj Si multe altele. Usa portbagajului poate sustine 150kg.

  • SOMI, joi, 03.02.2011 19:40
    KOLEOS

    Masina de doi lei.Nici acum nu va-ti convins ca nu au SUV-uri francezii.Am o kia sportage tdi,motor 1998 cmcubi,accelereaza de la 0-100 in 11 sec. si are toate dotarile ,fara piele,consum 7l/100km.mixt.Nu ii fac reclama ,dar observ ca tot ataca firmele coreene ,de aceea s-au unit cu Nisan,pentru ca nu au potenta.

  • Fulger, joi, 03.02.2011 20:57
    tot despre Koleos

    Chestia asta legata de "EGO" in privinta suvurilor este adevarata. Nu prea este cazul lui Koleos pentru ca nu este un suv de mari figuri. L-am luat pentru ca aveam nevoie (m-am mutat in Domnesti) si ca era mai ieftin decat altele. Totusi, eu vorbesc despre masina asta in cunostinta de cauza. Cati dintre cei de pe forum care nici macar nu au masina pot sa afirme acelasi lucru atunci cand vb urat despre Koleos? Aproape toti bag de seama.

  • Thor, joi, 03.02.2011 22:50

    Ceasuri de logan

  • antonny, vineri, 04.02.2011 00:29
    *****

    automarket de ce nu avem dreptul de-a vb ......de ce se cenzureaza si se pun decat comenturile care va convine ............eu cred k nu ma incalcat nimic din conditile cerute la inscriere ....daca da ...va rog sa spune-ti cu ce am incalcat regulamentul

  • so, vineri, 04.02.2011 09:42

    cat de performanta e in tractiunea 4x4? mai performanta decat un xdrive? am auzit ca e cea mai performanta de pe piata, hai mai taiati, taiati...

  • bmw, vineri, 04.02.2011 09:45

    au auzit ca masina asta e facuta pe platforma scenic II, o fi adevarat??

  • eee, vineri, 04.02.2011 09:54
    @SOMI

    ai KIA tdi? ai spus tot cu asta. daca taceai, macar nu stia lumea ce poama esti. Referitor la model, garantez ca e ideal pentru mers cu familia la munte, la iarba verde, in concedii. E suficient loc pentru bagaje, taxa de inmatriculare e mica pentru ca e sub 2l iar asta e un atu foarte important, ca si impozitul si mai ales, pretul. Pe scurt, pentru ce vrea el sa faca, e inegalabil!

  • Semtex 82, vineri, 04.02.2011 10:55
    comentarii penibile...

    Daca voi credeti ca un Koleos e bun doar la urcarea bordurililor inseamna 2 lucruri: ori trebuie sa iesiti din oras mai des, ori nu ati condus masina sa-i vedeti adevaratele capacitati in teren off-road de dificultate usoara si medie... performantele in teren accidentat sunt peste media clasei (atentie, e un crossover). Asta-i un atu al masinii pe care unii, mai rauvoitori, incearca sa-l treaca in derizoriu... Inca ceva: nu judecati masina dupa comportamentul impertinent al unor proprietari de diverse alte SUV-uri. Sunt oameni si oameni. Nu e nimic meschin in a-ti cumpara un SUV (compact sau nu) pentru a avea siguranta, vizibilitate sau pentru a-ti satisface spiritul de aventura... Design-ul? Mie personal imi place cum arata Koleos, dar am observat ca de la inceput anumite "elemente" din presa de specialitate au incercat sa influenteze cititorii sustinand ca e urata. Totusi sunt SUV-uri cu adevarat urate de care nu s-a spus nimic... Dar asta-i media din Romania: le dai sa manance, te ling si-n fund, nu le dai sa manance, te latra de fiecare data cand treci... Interiorul? De ce sa nu recunoastem ca inca mai sunt SUV-uri cu interior auster, mai inspre utilitar, pe cand Koleos are interior confortabil de masina de familie? Koleos 2.0 175 CP 4X4 incepe de la 25.300 euro, iar o versiune full-option Privilege 2.0 150 CP 4X4, cutie automata 6 tr, ajunge la 28.350 euro. Discount-ul e o prezenta constanta. Eu recomand motorul de 2.0 175 cp , cutie manuala in 6 trepte, Dynamique sau Privilege (nu conteaza, ambele versiuni sunt f dotate). Calitatile masinii le vedeti la drum lung, unde e confortabila, silentioasa, potenta (da! ati vazut bine), versatila etc. Iar Koleos pana acum si-a demonstrat fiabilitatea. De aia consider ca-i o masina buna.

  • razvanis, vineri, 04.02.2011 11:16
    @semtex

    Ce ai spus tu poti face cu un break 4x4 de clasa compacta superioara sau medie, care este mai ieftin si la achizitie si la intretinere si la utilizare. UN break 4x4 are mai mult spatiu cu siguranta, sta mai bine pe sosea cu siguranta, dar unde pierde ? Pierde la capitolul imagine, si anume imaginea creata proprietarului, de om POTENT. Daca acel proprietar chiar are nevoie de performante OffRoad , acolo unde o masina normala de familie 4x4 nu face fata nu cumpara o jucarie de asta , ia o masina 4x4adevarata, ce nu se poate spune despre multe dintre aceste SUV-uri,

  • semtex, vineri, 04.02.2011 11:34
    @razvanis

    ba tu te auzi ce spui?! :)) baga tu un break 4x4 incarcat cu 4 persoane pe coclauri, sa vezi tu de nu pleci cu toba si scutul rup in 2 de acolo... baiatule, koleos nu degeaba are o garda de 18cm. cateodata nici aia nu ajunge... esti incompetent si habar n-ai ce inseamna offroad cu dificultate medie... iar ruliu la koleos e chiar mai mic decat la multe breakuri care le-am condus... ps: eu am condus koleos pe circuitul offroad construit de Titi Aur, am condus pe drum forestier si pe autostrada... cu siguranta cunosc masina mai bine ca tine... nu esti tu ala care sa-mi dai mie lectii....

  • daniel, vineri, 04.02.2011 12:33
    renault

    cel mai mic pret pentru ca se strica cel mai repede, doar e renault. si pe urma te costa piesele de nu stii cum sa o dai mai repede...

  • antonny, vineri, 04.02.2011 13:02
    are dreptate razvanis

    si sa incep koleos nu e masina off road asa cum spune si cei de la automarket .......iti garantez k 80 %din cumparatori ...cumpara masina pentru o garda mai mare pentru a arunca masina pe o bordura ,pentru a merge in oras si a intimida in trafic k el e mai mare,pentru 4x4 care in anumite situati nu il stiu sa il foloseasca ....nu ai sa vezi posesor de koleos pe coclauri in varf de munte ,prin prundisul unui raulet s.a.m.d

  • raoul, vineri, 04.02.2011 15:19

    @Semtex - Siguranta, vizibilitate, spirit de aventura intr-un SUV gen Koleos ?!!!!:))) Cred ca tu vb de alt segment , de alte modele ; vrei spirit de aventura ...te dau o tura cu Lada mea ( tu alegi traseul ) si apoi te dai si cu un Koleus ( am si troliu ,asa ca poti sta linistit :)) ) ; garda la sol 18 cm?!....ce te faci in noroi si/sau zapada de 20-25 cm ; off road usor ??!....te duc cu o berlina cu garda la sol de 15 cm si foi de arc pe spate si iti arat ca se poate si asa ceva ; 30.000 euro pt asa ceva ( ce are la baza platforma Nissan-ului Almera )??!!! Ai variante pt cumpararea a 2 masini ( una pt ca sa-ti satisfaci spiritul de aventura:))) iar cealalta pt sosea ) , si iti dau un ex : o Panda 4x4 care intra pe unde cu Koleos nici nu visezi costa in jur de 12.000 euro si iti mai raman 18k , destul cat sa ai variante nenumarate ; ori poate nu stiai ca anul trecut un Grand Cherokee costa 33.000 euro ( 3.0 CRDI automat ) , ori toata gama Ssangyong ( SUV-uri veritabile , cu motoare bune ,transmisii bune, garda la sol de peste 20 cm ,reductor , cutie automata , etc ) o gaseai de la 20 la 30.000 euro . Din pacate asta-i adevarul , un SUV de genul acesta nu renteaza absolut deloc daca privesti lucrurile obiectiv ; alternativele sunt mult , mult mai bune din toate punctele de vedere . Poate merita sa fie cumparat ( dar din cu totul alte considerente ) , daca pretul ar fi ceva mai jos .

  • Semtex, vineri, 04.02.2011 21:29
    @daniel, raoul, antonny - mai bine va apucati de pastorit..

    @raoul explica-mi si mie, de ce ar trebui sa te invat eu abacedarul auto? Siguranta e unul din motivele principale in alegerea unui SUV. Forta unui impact frontal se resimte mult mai mult la o berlina /break decat la un SUV. Un SUV are avantajul masei suplimentare si a centrului de greutate ridicat, astfel incat lonjeroanele nu preiau decat o mica parte din energia de impact comparativ cu o masina mai joasa... mai pe sleau: un SUV o sa treaca ca prin unt prin break-urile voastre! Pe langa asta Koleos este un Renault, adica o masina foarte sigura prin definitie. Renault nu face rabat la siguranta. Ce cultura auto sa ai tu, daca o dai cu LADA in sus si-n jos... Koleos se adreseaza clientilor sofisticati care vor confort, siguranta, polivalenta si abilitati in offroad mediu (apropo: invatati ce inseamna ala) , toate in acelasi pachet.. Da'ce scriu eu ca voi nici macar n-ati condus masina... antonny ala "garanteaza" pt niste statistici numai de el stiute... vai de capul vostru! @Costel in pozitie coborata, partea inferioara a hayonului suporta greutatea a doi adulti (pana la 200 kg). @bmw da, are platforma de scenic 2. implicit prea comoditatea si versatilitatea unui monovolum. @so Bmw se juca cu aia in praf cand Nissan facea sisteme 4x4

  • raoul, vineri, 04.02.2011 23:22

    :)))))))))) Siguranta pt tine se refera doar la impact frontal ?!:)))))))))) Daca dau cu break-ul de 2 t in Koleos-ul tau si din fata, si din spate si din lateral nu stiu daca te mai trezesti :)) Poate ne spui si noua ce inseamna off road mediu. PS: Koleos este mai mult Nissan decat Renault PS1: platforma , pt cultura ta auto , e preluata de la X-Trail , Nissan dezvoltat pe platforma de Almera Vai de capul tau mai Semtex ; informeaza-te putin si dupa aceea mai vb cu mine , nu de alta ,dar te faci de ras . Noapte buna

  • @semtex, vineri, 04.02.2011 23:35

    bmw facea sistem 4x4 inca din 1937 (google it) stim ca esti cum esti, dar opreste-te

  • octav71, sâmbătă, 05.02.2011 00:00

    Am mers cu masina (modelul sa ii spunem ante facelift), dar nu in calitate de sofer, cateva sute de km. Precizez de la inceput ca nu sunt deloc fan Renault. Masina pare ok, foarte accesorizata comparativ cu concurenta, motorul extrem de silentios, confort la drum lung, cam tot ce vrei. Cateva pareri: - cam multa "masina" in banii astia; - se straduiesc prea mult - cei de la Renault- sa placa intr-un segment in care pana acum ceva timp nu existau; - as fi comparat cu Chevy Captiva si SsangYong Rexton; - de ce nu se vinde Renault si in SUA? - merita la general o nota ceva mai mare de 3,7. SPor!

  • Abcd, sâmbătă, 05.02.2011 00:45

    Oameni buni de ce nu ne lasati cu cazanele astea de masini frantuzesti pe nume Renault.Stiti dc au luat francezii Dacia si nu nemtii de la VW?Pt ca sunt la fel ca noi spagari si au stiut unde si cui sa dea....Sunt niste rupti in cur care cica fac calitate, peste 1000 de ani poate...

  • nicio treaba..., sâmbătă, 05.02.2011 01:40

    Xdrive a aparut in 2004 @Abcd http://daciagroup.com/comunicate-de-presa/dacia-si-renault-printre-cele-mai-fiabile-marci-auto-din-franta.html http://daciagroup.com/stiri-internationale/calitate-si-fiabilitate-in-germania-gama-renault-la-loc-de-onoare-in-2008.html

  • John, sâmbătă, 05.02.2011 09:24

    @so @@semtex Sistemul 4x4 de la bmw dinainte de 2003 era rudimentar. Avea tractiune integrala permanenta cu distributie in proportie fixa 50 / 50. Tot ce a facut cu XDrive, a fost sa se alinieze la tendintele moderne impuse de Nissan si alti monstri sacri. @octav71 "se straduiesc prea mult - cei de la Renault- sa placa intr-un segment in care pana acum ceva timp nu existau" Adica nu e bine sa te straduiesti mult? Legat de segmentul in care zici tu ca nu existau, trebuie mentionat ca Renault a beneficiat din plin de experienta Nissan. Sunt constructori care au avut tupeu sa intre pe segmentul asta si n-au avut nici pe sfert din know-how ul Renault.

  • @octav71, sâmbătă, 05.02.2011 09:35

    de ce nu se vinde Renault si in SUA? simplu pt ca americani nu au timp de mers la service

  • Semtex, sâmbătă, 05.02.2011 10:59
    scrieti in necunostinta de cauza...

    Renault Clio 3 - cea mai fiabila masina din categoria sa conform DEKRA (Germania) pe 2009 1.Clio 3 2.Toyota Aygo 3.Mazda 2 sursa: www.dekra.de Raportul anual ADAC ADAC are un studiu de referinta in Germania pentru determinarea calitatii si fiabilitatii vehiculelor. Masinile examinate au intre 1 si 6 ani si au realizat vanzari de cel putin 10.000 de unitati. Statisticile arata cat de frecvent diferite modele au suferit defecte si au trebuit sa apeleze asistenta rutiera ADAC. Pe baza acestor date, ADAC este in masura sa evalueze fiabilitătii pe o scara de la 1 la 5, 1 fiind "foarte de încredere" si 5 fiind "nefiabil". In ultimul raport ADAC publicat in aprilie 2009, fiabilitatea la toate modelele Renault produse din anul 2006 este buna sau chiar excellenta. Aceste rezultate remarcabile confirma sondajele efectuate in alte tari. Dincolo de calitatea masuratorilor efectuate pe plan intern, rezistenta de proiectare si fabricare a vehiculelor din gama Renault arata cat de eficiente sunt eforturile intreprinse in intreaga companie in ultimii ani. sursa: www.renault.co.uk ; www.adac.de Nemtii de la ADAC recunosc in 2008 fiabilitatea si calitatea Lagunei III. LAGUNA III e pe locul 2 in categoria ei, la egalitate cu Audi A4 si Mercedes C Class. "La Laguna III, parvient à se hisser à la seconde place ex-aequo de son segment, ce qui est représente une réelle performance, puisqu'elle est en concurrence avec les soit-disantes indélogeables berlines allemandes, avec les réputées (trop ?) Audi et Mercedes. La BMW Série 3 est certes assez nettement en tête (1,9), mais la seconde place est partagée par la Laguna III et la Mercedes Classe C et l'Audi A4 avec 2,7 / 1000. " sursa: www.planeterenault.com ; www. adac.de ; www.automobile-club.org

  • aha, sâmbătă, 05.02.2011 11:36
    @Automarket

    " Fiind cel mai ieftin model din segment, nu avem pretenţia ca acesta să prezinte un feature special la acest capitol care să ne dea pe spate" Si totusi Renault Koleos are dotari premium pe care nu le gasiti pe alte crossoevere non-premium mai scumpe: -Card maini libere -Frana de parcare automata -Sistem Audio BOSE -Trapa cu deschidere panoramica -Climatizare automata bi-zona cu conducte de aerare spate -Sistem "easy-break" etc etc.

  • vasi, sâmbătă, 05.02.2011 11:54
    cocolino

    reno nu intra pe piata din sua pt ca se tem ca nu vor face fata la recall(ha ha ha prima data trebuie sa-i primea.......vise) vor detrona toyota la capitolul acesta

  • mda, sâmbătă, 05.02.2011 12:04

    numai dupa primele cuvinete gen "hahaha reno e prost ca nu arata ca un audi sau lamborghini" iti dai seama ca e plin de copii de clasa a 7-a pe aici...

  • @mda, sâmbătă, 05.02.2011 14:01

    da, iti dai seama dupa limbajul simplu si concluziile retardate la care ajung

  • antonny, sâmbătă, 05.02.2011 14:30
    pentru samtex

    da am sa ma apuc de pastorit ...se castiga bine ...dar nu am sa imi iau la stana koleos ........ciobanii au banii mai multi nu pentru koleos ..........sa facut un text intre koleos ,kuga ,tiguan si qashqai nissan....koleos si kuga au picat textul .......qashqai a fost cel mai bun .....

  • vasi ha ha ha, sâmbătă, 05.02.2011 14:36
    ,,limbaj compus''

    in loc de limbajul simplu e mai usor sa dai copy-paste(ca alti,,,cunoscatori"')pe citate din articole, gasite pe google si sa ma dau mare....

  • antonny, sâmbătă, 05.02.2011 15:26
    pentru automarket .......

    domnilor uitati asta inseamna test .....http://www.youtube.com/watch?v=AAzHBj2GiKI&feature=related........http://www.youtube.com/watch?v=s5ibxmSbY9Q&feature=related.......oare duster da clasa lu koleos ?????......un filmulet spune mai mult decat vb despre masina

  • @vasi, duminică, 06.02.2011 19:02

    Copile , sursele oficiale citate nu pot fi contrazise. Sunt niste studii temeinice, nu impresiile unor mascarici ca tine. ps: pune mana pe cartea de gramatica! esti fericit? te-a bagat cineva in seama...

  • alinusu, duminică, 13.02.2011 22:48

    de ce cocolino?

  • Eu, joi, 26.05.2011 08:47
    Koleos

    Este incredibil cati oameni care habar nu au despre ce vorbesc isi dau cu parerea. Am un Koleos de 2 ani. Inainte de a-l cumpara am facut drive-test cu Koleos, Tiguan si Kuga. Initial am fost indebunit de Kuga, arata extraordinar. Dar cind iti iei o masina din alte motive decit cum arata, Koleos e de departe cel mai bun. Tiguan, sincer, cel mai slab. In primul rand este o masina robusta. Extrem de confortabila si usor de condus. Cu spatii de depozitare variate si o calitate a materialelor buna. Am vazut mai sus ca cineva spune de motorizare slaba. Daca 175 cp la 360 Nm este slaba, probabil omul ala are ceva masina americana V8 de 500 cp. Sau e un liceean pus pe contrazis. Ce este extraordinar la Koleos este suspensia. Filtreaza atat off-road cat si gropile de pe drumurile patriei. Consumul este bun. Mergind dupa cum spune legea, am scos 5.6 l la 100 de km. Daca o calci, evident consumul creste. Si motorasul asta slab, in depasiri, chiar si in viteza a 6-a nu-ti da nici o emotie. La 170 km/h inca simti puterea. Per ansamblu, e o masina excelente. Pacat ca nu au facut-o mai haioasa la exterior.

  • db, joi, 21.06.2018 14:57

    Am avut masina, cu motorul de 175 cai, trage ca un bivol in orice situatie, bine a mea cred ca era dezlegata la turatii ca se ducea pana in 5500 pana intra in limitare... deci probabil aveam 200 cai :)))). Prinde 100 cu a 3a si 140 cu a 4a, fara probleme. Poti sa mergi cu a 4a pe drum national si in localitate si afara, practic esti ca pe cutie automata. Pe autostrada mergi cu a 5a pana la viteza maxima daca vrei, nu gafaie decat daca te alearga vreun V6+. Partea proasta e ca e o masina grea ceea ce inseamna bascule schimbate anual pe gropile patriei noastre dragi. In rest, mai schimbi un bec, probabil tot de la gropi si revizii la timp cum scrie la carte. Nici o problema tehnica, de nici un fel, si era luata la mana a doua!!!