Renault Clio RS

2.0 16V 200HP RS

Vizibilitate

4.5

Renault Clio RS nu are dezavantaje majore in materie de vizibilitate, singurul element deranjant fiind montantul A, care iti obstructioneaza vederea doar in aceleasi situatii in care este deranajant la 90% din modelele de pe piata. Forma lunetei si a montantului C nu sunt deloc deranjante pentru sofer, iar oglinzile sunt proportionate foarte bine in raport cu caroseria. Dat fiind faptul ca modelul beneficiaza de geamuri laterale de dimensiuni mari, montantul B nu deranjeaza absolut deloc soferul in materie de vizibilitate laterala.

  • GiGi, joi, 20.08.2009 22:24
    clio

    Mica si rea.Galbena si Reno`.

  • Jesper, joi, 20.08.2009 23:22

    Habar nu are acest baietas care viseaza numai ursuleti despre Clio RS. Sasiul CUP, cu care nu era dotat acel model, este proiectat de inginerii " de Formula 1", acesta este doar putin modificat fata de versiunea standard. In al doilea rand nu a zis nimic despre cum se comporta acest model pe viraje, iar in al treilea rand ar fi meritat niste poze de miscare mai frumoasa nu la el la tara

  • ZZZ, joi, 20.08.2009 23:41
    Masinutza buna

    Astia care vorbiti de sasiul CUP ati prins si voi un ..... si acum nu-i mai dati drumul. Aflati ca NU este disponibil in Romania, lucru care mi se pare normal, pe drumurile noastre n-are rezista mai mult de 10.000km. Baieti destepti astia de la Renault, stiu care e potretul clientului roman asa ca i-au oferit suspensii de drumuri grele standard pt modele gen megane, nu cumva sa-ti sara cartofii din portbagaj la fiecare groapa. Una peste alta, masinuta asta e o mica bomba pe roti. De felul meu nu prea suport Renault pt calitatea f proasta a finisajelor si a rezistentei indoielnice, dar pt un tanar de pana in 25 de ani nu gasesc masina mai potrivita sub 20 000. O masina reusita, dar parca generatia veche arata cel putin la fel de bine.

  • roadrunner, vineri, 21.08.2009 00:28

    Diferentele dintre Colt CZT si acest Clio nu sunt asa mari, iar cu diferenta aia de 1000 euro se pot aduce modificari Colt-ului prin care sa se ajunga la performante mai bune decat ale Clio-ului (sau cel putin egale). Desi are cu 53CP mai putin, Colt-ul are o acceleratie mai mica cu doar 0.5s fata de Clio. Pe langa asta Colt-ul consuma si cu aproape 5 litri mai putin in mediul urban care dupa parerea mea e mai important decat diferenta aia de 0.5s. Daca luam in calcul fiabilitatea Renault-urilor si materialele folosite de Renault, deja Colt-ul e o alegere mai buna.

  • cst, vineri, 21.08.2009 01:09
    Mica racheta

    E vorba de cutie, linearitatea motorului, sasiu, tinuta de drum etc. Daca judeci masinile dupa numarul de Cp de pe hartie esti fooooarte departe de adevar. Nu spun ca CZTul e o masina proasta sau lenta dar Clio e altceva, e pentru pasionati ( ex: pedalele sunt special proiectate pentru tehnica varf calcai ) inginerii aia chiar au gandit masina asta pentru viteza . Nu prea ma dau in vant dupa Renault ( am avut unul :) ) dar fata de Clio RS si Megane RS ma inclin.

  • MCD, vineri, 21.08.2009 01:27
    :)

    mda o cutie Opel corsa OPC arata de 10 ori mai bn si in interior si in exterior nu mai vb masini franceze calitate de 2 bani

  • shtou, vineri, 21.08.2009 08:28
    @roadrunner

    cat?0,5 sec diferenta intre sprintul 0-100?hmm,dar 1 secunda ce zici?sau sa fim exacti dupa cartile tehnice 8.0-6.9=1,1 sec?si stai relax ca nici coltul tau nu manca in oras cu 5L mai putin.pe testate.colt czt ii o masinuta rapida,dar mult mai slaba calitatit cu si clio RS..ti-as recomanda sa faci drive test cu amandoua si ai sa vezi ce diferente enorme intre cele 2;enoormee.iar divizia Renault sport face cu totul altceva decat renault.ia intreaba niste posesori de clio si megane rs,sa vezi ce parere au despre masinile lor.de la mitsubishi doar evo-urile sunt intr-adevar niste monstrii(si mi-as lua fara sa clipesc un evo X).diferenta de ~1000E ii foarte mica intre colt czt si clio rs pentru ce ofera masinile:cu 1000E nu pui tu 200CP pe czt si sistem de franare brembo.aia ii cat se poate de clar.plus ca mai trebuie sa rigidizezi sasiul la czt si alte suspensii,arcuri(ca doar ai inca 50 de CP in plus, nu10-15).asa ca,clio RS are cel mai bun raport performante/pret.ti-as recomanda sa mergi cu unul,sa vezi cam cum:accelereaza,franeaza,stabilitate,si pe urma sa mergi cu coltul si atunci mai vorbim.singurul avantaj al coltului sunt asigurarile datorita faptului ca are cilindree mai mica cu destul de mult:500cm3.aici intr-adevar ca-i mai rentabil..dar pentru 1000e in plus,am mult mai multe dotari.

  • sss, vineri, 21.08.2009 08:56
    frumoasa prezentare

    frumoasa prezentare. ce ma framanta un pic sunt notele la calitate/pret si design. Stiu ca nu prea ai ce sa scazi la masina asta, mai ales la motor, performante, tinuta de drum, dar asta nu e motiv sa recuperezi la altele. raportul calitate/pret e imbatabil pe piata, singura senzatie similara o ofera focus RS (ok, aia e mai faina, dar la alt pret). de banii astia, nu ai alta optiune. si chiar cu 5000 de euro in plus nu primesti ceva mai bun.

  • irinelbob, vineri, 21.08.2009 10:19
    RS

    Nu inteleg de ce autorul lauda performantele sistemului de franare, dar il trece si la bube negre. Ori ofera satisfactie ori nu. Ok, nu are ventilate pe spate, isi fac treaba franele? Daca da, atunci numai bine. Interior monoton? Poate niste sugestii cum ar trebui sa fie interiorul pentru a nu mai fi monoton, este o masinuta sport, vrei scaune Recaro cu masaj si ventilatie, vrei sistem audio 11.1, DVD player? Se aduna niste kg care dauneaza performantelor, alt interior? Design? este un faclift, un facelift nu este un model nou, iar daca autorul ar fi acordat atentie modificarilor ar fi descoperit diferente destul de mari si interesante aparute in urma facelift-ului. In alta ordine de idei descopar ca autorul testului are ceva lacune la capitolul testat astfel de masinute. "Frane de motor agresive", din cate stiu si am auzit nu prea se foloseste frana de motor in cazul condusului sportiv, acum daca iti place sa schimbi ambreiaje asta e alta poveste. Interesanta sesiunea foto, dar imagini statice gasesc pe tot netul, ceva miscare, ceva atitudine...sau nu a iesit din cauza franei de motor, un viraj pe 3 roti...

  • Marius, vineri, 21.08.2009 10:53

    Sa vedem greseli si inadvertente: 1. Motorul nu este cel mai puternic din clasa, ci Mini JCW are motor mai puternic. 2. Motorul are un cuplu normal de aspirat. Ma mir ca asemenea jurnalisti nu au observat legatura de proportionalitate intre cilindree si cuplu. 3. Diferentele de comportament intre Clio 197 şi Clio 200 de la test sunt insesizabile pentru un simplu jurnalist. 4. Motorul este suficient de elastic, insa senzatia ca poti sa accelerezi de la 3000 de ture fara sa retrogradezi este data de etajarea foarte scurta a cutiei. Precum ziceam si mai sus, cuplul este specific unui motor de 2.0 litri aspirat. 5. Limitarea nu este la 8000 de rpm, ci mai jos. De altfel daca nu schimbi imediat cum se aude bipul motorul da in limitare. 6. Sunetul acela gros, care de fapt nici gros nu prea e, este al evacuarii, nu al motorului 7. Despre consum ai scris mult dar nu ai spus nimic. Doar ca aceste creste daca mergi alert. Nu m-as fi aşteptat la asta. Din nou trebuia amintit de etajarea foarte scurta a cutiei care dezavantajeaza mai ales la mersul pe autostrada. 8. Este adevarat ca noul Clio are trepte un pic doar mai lungi decat vechiul Clio, insa fata de concurente le are mult mai scurte. Sa dau doar un exemplu: la 1000 rpm in ultima treapta de viteza Clio are 32,8 km/h, Ibiza are 43,1, Mini are 37,5 iar Opel 37. Aasadar, cine are cutie lunga? De fapt viteza maxima la Clio e de 223, cu 2 mai putin decat Opel si Seat si mult sub Mini, care are 238 km/h. Motivul pentru care Clio atinge totusi o viteza asa de mare este dat de faptul ca motorul sau este unul de turatie, nu un turbo ca la concurenta. 9. Reprizele din pacate nu sunt bune, penru ca e un motor aspirat, asa ca la mai toate felurile de reprize ar lua bataie pe paine de la concurentele turbo cu un cuplu mult mai mare. 10. Clio RS este o masina sport deci daca trebuie sa te iei de ceva din interior, ia-te de elementele care tin exclusiv de partea sportiva: volan, pedale, schimbator, scaune. Dar la astea nu prea ai ce comenta. Iar in ceea ce priveste calitatea materialelor se pare ca mai sunt chiar si acum ziaristi afectati de vorbele din popor. Clio nu are doar materiale de calitate medie, cel putin nu in comparatie cu ce competitori are. In ceea ce priveste pozitionarea butoanelor de cruise control şi esp, criticarea pozitiilor lor este gratuita mai ales atunci cand nu stii cum se folosesc. Si mai ales cand. 11. Din nou ni se aduce aminte ca Renault Clio e cel mai puternic din segementul sau. Iar fals. 12. Sistemul de franare pe toată masina este brembo. Renault nu este producator de sisteme de franare. El doar le cumpara de la altii. Faptul ca pe etrierul spate nu scrie brembo nu e din cauza originii Renault. Motivul e si mai simplu. Etrierul e prea mic pentru a avea unde sa mai scrii brembo. . 13. Daca ajung la plusuri si minusuri ma ia cu rasul. Sistemul audio este la fel ca cel de pe Clio normal, deci cam greu sa fie mai slab. 14. Interiorul sincer sa fiu nu cred ca are cum sa fie mai monoton decat la un Polo. Nu ai amintit de ornamentele cu Renault Sport, tusele de galben sau turometrul modificat. Repet, pentru ceea ce e facuta masina, nu e deloc monoton. Poate vroiai mai mult bling bling. Era nevoie la o masina sport. 15. Asta cu discurile neventilate spate este cea mai tare. Pentru ce sa aiba asa ceva? Ai mers cu masina foarte tare pe curbe si ai observat ca primele care incep sa aiba fading sunt franele de pe spate? Sincer ma indoiesc. Daca nu este nevoie, de ce sa pui asa ceva? Doar pentru aspectul vizual? Iar bling bling? 16. La nu ne-a plăcut scrii: „Puntea fata are etrieri Brembo, pe cand puntea spate foloseste piese Renault” iar in test ai scris „de care se foloseste doar puntea fata, puntea fata fiind infranata de catre sistemele Renault”. Am explicat mai sus de ce nu ai dreptate. 17. Este vorba de un facelift, nu de o noua generatie. Deci e normal ca modificarile sa fie doar superficiale. Repet, un facelift. S-a inteles? In fine, masina e foarte tare, pacat ca testul a trebuit sa fie scris de un pasionat de ursuleti, asa cum spune cineva mai sus, care nu poate sa scoata un test suficient de pertinent.

  • ALX.CT, vineri, 21.08.2009 11:14
    @ Marius

    WOW !. [ON-TOPIC] Frumoasa masina. :D

  • catalinB, vineri, 21.08.2009 12:04

    Frumoasa masina pe afara. Dar oare cand o sa avem si pe clio un interior mai apropiat de cel de pe noul megane? Consola centrala e din pacate mai aproape de logan.

  • irinelbob, vineri, 21.08.2009 12:29
    @Marius

    Ma inclin Marius, la un astfel de comentariu. Nu mai posta stfel de comentarii ca vei concedia oameni. As fi insistat si eu la comentariul meu dar calitatea textului nu m-a determinat la atata implicare.

  • adidrg, vineri, 21.08.2009 12:40
    prefer o corsa OPC

    dar si lio RS mi-ar face cu ochiul

  • Semtex, vineri, 21.08.2009 12:40
    Nu ati fost corecti !

    *Nu inteleg de ce ati depunctat-o atat de mult la consum ! am un prieten cu Clio RS fara facelift si daca o conduce lejer in oras scoate consum 11.5 - 12 % , ceea ce mi se pare absolut normal pentru o masina cu 2000cmc si 200 de cai... Clio RS are o greutate de 1240 kg. In fisa tehnica Corsa OPC are consum mixt 7.9 %, iar Clio RS 8.2% si 11 CP in plus fata de OPC. Nu cred ca OPC ar consuma mult mai putin in oras, in asa fel incat Clio RS sa fie dat exemplu rau *INTERIOR Nu stiu ce va asteptati voi la interior, dar stiu ca majoritatea clientilor acestei masini nu sunt atrasi de briz-brizuri si alte artificii inutile... Masina are pedalier din aluminiu, scaune fata tip sport sau optional RECARO ( de ce nu ati aratat scaunele?! ), volan din piele cu zone anti-alunecare si insertii crom satinat, tablou de bord cu specific RS ( cadran turometru pe fond galben), consola centrala fina cu aspect lucios, geamuri spate cu tenta inchisa. *Nu dispunea de bluetooth modelul testat de voi, dar cine da 18.150 de euro nu are problema in a da inca 170 de euro (TVA inclus) pentru un Radio CD MP3 Plug & Music - Bluetooth, kit maini libere + audio-streaming (mp3 Bluetooth prin telefon mobil sau alt dispozitiv mobil) + USB *La 18.150 euro masina asta are cel mai bun raport calitate/pret de pe piata! Sa va intre bine in cap ! Un punctaj 8/10 ne insulta inteligenta !

  • Renault, vineri, 21.08.2009 13:23
    Clio

    o masina perfecta

  • RenaultSPORT, vineri, 21.08.2009 13:28

    da a fost depunctata rau de tot ! pai masina asta ar trebui sa faca 25.000 de euro pe putin si voi o decalificati la Calitate / Pret ?!!!

  • TruthSeeker, vineri, 21.08.2009 13:47

    CLIO RS merita mai mult respect din partea dvs, domnule Sebastian Toma !

  • dan, vineri, 21.08.2009 13:49
    notele astea..

    ma intreb de ce a castigat 3 puncte de dimineata pana acum ... oare din cauza comentariilor ? cooper jcw costa un pic mai mult...deci clio ramane cel mai puternic din clasa .... segmentul "premium" se exclude ... la 25-28kE iti iei una mai serioasa

  • mda, vineri, 21.08.2009 14:00

    @dan ba "desteptule" ce masina "premium" SPORT iti iei in clasa mica la 25-28 euro?

  • DST, vineri, 21.08.2009 14:11
    Clio RS sau injectia de adrenalina

    Explicati-mi si mie cum e posibil ca un banal Polo 1.2 sa ia punctaj 82 si o masina atat de jucausa cum e Clio RS doar 83...? ESTE ABSURD / ILOGIC / IRATIONAL ! O injectie de adrenalina sau un Clio RS ? Nu, multumesc! Injectia e posibil sa doara, asa ca prefer un Clio RS...

  • dan, vineri, 21.08.2009 14:16
    @mda

    ti se pare ca am scris ca poti cumpara o masina sport, premium, din clasa compacta, pentru 25-28 de mii de euro??? invata sa citesti, si pe urma mai discutam ;) astept raspunsul tau dupa ce suna clopotelu' .. ca in ora daca scrii risti sa te dea afara educatoarea ;) daca totusi nu reusesti sa intelegi - scrie pe adresa redactiei si poate iti explica ei ce masini poti cumpara pe 25-28k euro din clasa compactelor sportive ( apropo' , cand o sa mergi la scoala o sa inveti ca se mai scrie 28k pentru a prescurta 28.000 ... vine din zona informaticii , dar a "prins" destul de bine la forumurile din romania , si nu numai )

  • sss, vineri, 21.08.2009 14:24

    @dan: clar de la comentarii. dar mai pot pune linistiti pana peste 90 de pucte, ca masina face. dar la masina mai serioasa pana in 28 de mii nu vad ce ai putea lua. poate megane f1, dar nu se merita. impreza si evo sunt mai mult, si alta clasa. @Marius WOOOWWW. ai un site de review-uri, ca ma intereseaza... pentru Clio RS, tot respectul. este un filmulet de la top gear pe youtube cu un Clio RS si un Focus RS ca sa vada daca Focusul poate sa il lase in spate.. il recomand ..

  • URSUL POLAR, vineri, 21.08.2009 14:36
    impresii si sugestii

    Buna ziua! Oricat m-am straduit nu am putut sa nu observ stilul rautacios in care a fost scris acest test..Nu sunt partinitor dar as avea cateva obiectii de facut domnul Toma. 1. Cum puteti afirma o asemenea gogomanie: "aspectul sau nu a fost deloc modificat fata de cel al generatiei precedente". Probabil ati condu cu ochii inchisi si nu ati vazut sistemul audio nou, preluat de pe Laguna si megane, probabil nu ati observat ceasurile de bord inlocuite, cel putin turometrul. Cum puteti afirma asemenea tampenii. Asta inseamna ca nu ati mers cu modelul precedent, cel de dinainte de facelift, ceea ce va face impotent in a analiza modificarile operate de Renault. 2. As fi scris mai multe dar am vazut abia acum ca cineva inaintea mea (nr. Marius) a avut grija sa puncteze foarte bine ceea ce vroiam si eu sa zic. La mai multe d-nul Toma!

  • Panait, vineri, 21.08.2009 14:52
    Clio RS forever...

    Un polo 1.6 TDI 90cp, full-option e 17.000 de euro, iar un Clio RS facut de RenaultSport, complet dedicat sportului cu motor este 18150 Pai daca as avea 17.000 de euro castigati la loto si as fi un amarat de bugetar cu salariu de 7 milioane, nu mi-as cumpara Polo nici de-al dracu! As strange din fund un an de zile si as pune de-o parte o suta de euro in fiecare luna, numai ca sa-mi iau Clio RS. As manca numai varza cu mamaliga 1 an de zile, numai sa-mi vad in fata blocului Clio RS, proprietate personala !

  • Raducan I, vineri, 21.08.2009 15:11
    @roadrunner

    Clio in sine e o masina foarte buna, de care eu sunt foarte multumit... pentru o scurta perioada am avut ocazia sa conduc si un RS... calitatea interiorului la RS este mult peste colt... nici o treaba... tu ai macar ai urcat in vreun RS de te dai asa specialist in toate?

  • Vasi27, vineri, 21.08.2009 15:33
    constat cu dezamagire o lipsa de rigoare in analiza

    Citez: "Nu ne-a placut Sistemul audio slab in comparatie cu Clio " Ba voi sunteti TOTAL pe dinafara! Sistemul audio este acelasi cu cel de pe Clio normal... adica Radio cd-mp3 4X20W + 2 tweetere, cu afisaj separat si satelit de comanda volan. Optional se poate si mai mult. Daca asa ati facut intregul review, apai m-am lamurit... Eu cred ca nu prea aveati ce sa scrieti la minusuri si v-ati gandit sa inventati, nu-i asa?

  • RNR, vineri, 21.08.2009 15:42
    automarket

    eu cred ca ei n-au dat atentie versiunii dinainte de facelift, de aia nu pot face o diferentiere clara acum

  • dan, vineri, 21.08.2009 16:00
    se strang ...

    .... tot mai multe comentarii "pozitive" pozitive la adresa lui Clio RS .... poate pana deseara o sa aiba 85 de puncte ;) referitor la sistemul audio -- sincer cred ca merita investiti 500E pe un sistem un pic mai "adevarat" - asa ca nu prea vad rostul comentariului negativ la adresa lui ( sincer as prefera ca producatorii sa ofere si optiunea de a avea o gaura in bord in locul banalului 4x20W CD+MP3 )

  • Carlos, vineri, 21.08.2009 16:27
    Super masinuta!

    Masina se ridica la nivelul asteptarilor. Pacat ca nu se poate spune acelasi lucru si despre Automarket. @dan ai si tu o problema... obsesiva as putea spune! TRATAMENT URGENT!

  • dan, vineri, 21.08.2009 17:05
    da, am o problema

    @Carlos care sunt motivele pentru care consideri ca am o problema "obsesiva" ?? poate faptul ca am facut referire la modificarea notei acordate acestei masini in 2 comentarii diferite? ... ma indoiesc poate faptul ca am raspuns un pic ma agresiv acelui domn care m-a luat un pic peste picior ? ... nu are legatura cu "obsesia" ( in definitia ei - dat fiind faptul ca nu am facut asta decat odata.. ) poate pentru ca fac mai mult de 1 comentariu la acest review ? - posibil ... poate ne sugerati si un tratament domnu' pisiholog ;) ( rugam cititorii sa ignore acest comentariu, este adresat exclusiv dobitocului de deasupra )

  • un cunoscator, vineri, 21.08.2009 17:05
    Clio RS -racheta de interceptare la joasa inaltime

    Diferenta intre Clio RS si colt czt e imensa!!!!!!!!! e abisala!!!!!!!!!!!! feeling-ul la volan, calitatea materialelor si performantele unui Clio RS sunt mult peste ce poate oferi un colt czt... n-are rost sa dezbatem aici... Materialele in clasa micilor sportive sunt sunt dintre cele mai bune la CLIO, in nici un caz de calitate medie cum se exprima scribul nostru...

  • aramis, vineri, 21.08.2009 17:37
    @ Marius

    Excelent scris si documentat!Ma inclin cu onor!

  • Test Pilot, vineri, 21.08.2009 18:34
    De retinut !

    Cutia de viteze cu 6 trepte este foarte precisa si vine cu rapoarte foarte scurte, ce ofera in primul rand avantajul unei acceleratii senzationale si in al 2-lea rand permite o exploatare foarte elastica a motorului de 2.0 litri si 203 CP. De exemplu se poate rula în treapta a 6-a la doar 50 de km/h, de unde se poate accelera fara a sesiza vibratii neplacute. Incercati ! Cu siguranta e mult mai amuzant de condus decat un Mini Cooper S sau Fiat 500 Abarth...

  • Marius, vineri, 21.08.2009 21:47

    @irinelbob, erau multe de corectat in articolul asta, de la pluralul lui etrier care e etriere si nu etrieri pana la pozele mai toate inclinate si photoshopate cu black and white si vignetare.

  • Marius_Fan, vineri, 21.08.2009 22:19
    Suspensia

    Vad ca nu s-a mentionat decit pasager suspensia aia desteapta care micsoreaza mult influenta motorului asupra directiei. ESTE UNA DIN MARILE diferente intre aceasta masina si restul concurentilor. CZT e cool, dar nu e decit un Colt upgradat. Masina asta are modificari mult mai serioase.

  • Anton, sâmbătă, 22.08.2009 11:57
    are un interior foarte reusit !

    Centurile nu erau galbene? De ce nu ati aratat centurile? De ce nu ati aratat scaunele? De ce nu ati aratat fetele de usi??? Portbagajul are 288 l. De ce ati trecut liniuta in fisa tehnica? CER MAI MULTA ATENTIE LA DETALII ! Masina asta chiar merita mai mult din partea voastra! *Pt cei care se mira si sunt veniti mai devreme pe lumea asta, trebuie sa stie ca Renault Clio Sport este o masina legendara!!!

  • all@media, sâmbătă, 22.08.2009 20:18
    Clio

    Cel mai bun sasiu din clasa mica !

  • vlad, duminică, 23.08.2009 00:23
    haha

    pretul mic se datoreaza calitatii mai slabe a interiorului fata de concurenta! trebuie sa fii orb sa nu realizezi asta! renault clio nu se compara cu fiat 500, dar nici cu mini cooper derivat in "s" (versiune premium sportiva cu o utilizare preponderent stradala) si "jcw" (dezvoltat special pt circuit)... versiunile turbo iti asigura de asemenea un plus si la consum, nu mai este nevoie de turatii inalte pt performante extreme! de aceea consider aberanta nota data la capitolul motor/transmisie! mai postati si argumente pertinente si nu doar comment uri de cls 1 "clio e cel mai tare din clasa": hahahaha

  • xss, duminică, 23.08.2009 01:16
    vladut cazut din patut

    Copilu' de unde ai tras tu concluzia asta? ia spune tu lui taticu ! :)) te poti exprima in termeni mai putini generali? ce ar avea in plus fiat 500 sau mini cooper s, de scrii tu ca au o calitate a interiorului mai mare? =)) ma tem ca nu poti face asta pentru ca NU AI VAZUT NOUL CLIO RS ! Cu toate ca acuzi lipsa de pertinenta in comentariile celor de mai sus, tu nu te ridici la nivelul lor... de fapt gradul tau de pregatire tehnica e slab spre inexistent... Clio n-are nevoie sa fie turbo, pentru ca face compensarea prin cilindree, iar motorul aspirat va fi intotdeauna mai fiabil, va raspunde mai bine la acceleratie si nu va avea intarzierea turbo-ului. Motorul aspirat e Alfa & Omega, sa-ti intre bine in cap!

  • RS superiority, duminică, 23.08.2009 11:42

    Cineva scria mai sus ca "un cooper jcw costa un pic mai mult..." In Romania un Cooper jcw e 28.900 euro... ti se pare ca 10.700 euro sunt putini? La RS dotari precum jantele din aliaj de 17'' , farurile de ceata sau senzorii lumina si ploaie sunt dotari banale, pe cand la cooper s trebuie sa le cauti pe lista de optionale... si astea sunt numai cateva...

  • all@media, duminică, 23.08.2009 17:00
    Renault Clio Sport

    @vlad doar pentru ca esti nou in lumea auto si nu ai auzit pana acum de Clio RS, nu inseamna ca nu are CEL MAI BUN SASIU sau ca nu este cea mai populara masina de pe segment cu peste 70.000 de exemplare vandute in lumea larga

  • antonio, luni, 31.08.2009 11:12
    Clio RS

    comentariile sunt de prisos , nu inteleg comparatia cu alte marci care au o cilindree mai mica de 2000 , de ce nu ai adus aminte si de Ford Fiesta ST ? sau de Mini S , sau de Fabia RS , sau de ...si lista poate continua ....oricum consumul mi se pare dubios de mare la 19% ...si eu am motor de 2000 aspirat pe ST si nu am consumul asta indiferent cat de tare dau in ea .....eu cred ca astia care scrieti aici ....visati noaptea si a 2 a zi scrieti aici doar tampenii !!!!

  • haha, marţi, 08.09.2009 11:39
    hey Antonio, fa caldo!

    incultura auto e la cote maxime vad ! :)) fabia rs si fiesta st cica... hai nu ma innebuni... masinile astea sunt niste compromisuri ! de ce sa-ti iei niste masini mai slabe, cand ai Clio RS la 18.000 ?! idiot sa fii sa faci altfel ! Motorul aspirat de turatie inalta va ramane intotdeauna solutia cea mai buna pentru o masina sport adevarata ! asa ca... Vive la France! Clio RS forever!

  • antonio, marţi, 08.09.2009 11:50
    haha

    haha ....inainte sa jignesti uita-te in propriul buzunar si vezi daca iti poti permite o masina de asemenea anvergura , ca de dat din gura e foarte usor ....pesemne esti vreun frustrat cu o masina stock de duzina .....afla ca o fiesta st sta foarte aproape de un clio rs daca stii sa o conduci ....dar pentru unul ca tine care se joaca pe calculator e mult mai greu .......

  • Vasi, marţi, 08.09.2009 12:48

    nu te lansa intr-o disputa cu mine ca n-ai sorti de izbanda, stai tu linistit... lucrez in domeniul auto si sunt pe langa masini de cand ma stiu, asa ca sezi bland... profilul clientului unei masini sportive de segment B, spune ca este inclinat in mod cert spre performante la superlativ, vrea ce-i mai bun ! Ai privit vreodata lista de dotari a unui Clio? Nu cred, pt ca altfel nu te faceai de ras mentionand fiesta st... Poate tehnic sta mai bine, hai sa vedem: Sigur, fiesta st are 2000cmc si e normal aspirat, dar de aici incolo totul merge prost pentru fiesta comparativ cu Clio... in primul rand are un deficit de putere de vreo 53 de cai ! De asemenea cuplu , acceleratia 0-100, viteza maxima si autonomia sunt si ele mai mici... ca sa nu mai vbim de franele de pe fiesta care sunt predispuse la fading, lucru care nu se intampla la Clio... mai e suspensia inteligenta de pe Clio si mule, multeee altele care nu stau sa le insir, dar care dovedesc superioritatea unui Clio RS... modificarile sunt mult mai radicale la Clio, pentru ca e o masina conceputa de RenaultSPORT, divizia speciala ce activeaza in Formula 1. Numele asta spune tot Asa ca forumistule gaste-ti de lucru in alta parte...