Interior
Interiorul noului Clio RS este dominat de elemente comune cu Clio-ul 4 normal. Avem aceiaşi consolă centrală din plastic negru lucios, iar display-ul central adună informaţii de la toate sistemele maşinii. Avem elemente de culoare pe levierul schimbătorului şi pe gurile de ventilaţie, iar ceasurile de bord au un design diferit. Pe volan, regăsim acum sigla RS, la fel ca şi pe tetierele scaunelor sport tapiţate în piele. Pedalierul şi locul pentru piciorul stâng sunt confecţionate din aluminiu. Plasticul de pe feţele de uşi dezamăgeşte însă prin duritate, fiind în contrast cu plasticul mai moale de pe bord. Una peste alta, interiorul este un loc placut, dar se putea şi mai bine de atât. Faptul că noul Clio RS este disponibil doar în variantă cu cinci portiere face din acest hot hatch un automobil mai practic. Pasagerii din spate pot accesa mult mai uşor acum locurile de pe banchetă, iar portbagajul oferă un volum satisfăcător de 300 litri. Scaunele sport Recaro au dispărut, dar cele furnizate de Renault sunt suficient de confortabile şi oferă suficient suport lateral.
Masina visurilor mele ! Suspensii inteligente, motor nou mai elastic, padele pe volan ca la F1 , design de concept-car ... hmmm il ador !