Renault Clio

1.5 dCi 90CP Aut Zen

Interior

4.0

Pachetul GT Line nu aduce multe elemente în plus la interior faţă de echiparea Dynamique din gama Clio 4. Aceasta din urmă este destul de generoasă şi are materiale destul de plăcute pentru nivelul de preţ la care este plasată maşina. elementele de personalizare sunt prezente în gamă, dar acestea constau şi în elemente din plastic lucios amplasate inclusiv pe volan, lucru care devine deranjant dacă maşina a stat câteva ore în soare sau în frig şi acele suprafeţe sunt fie fierbinţi, fie reci, iar şoferul trebuie să le atingă pentru a conduce.

Materialele de la bord par să fie superioare celor găsite în generaţia precedentă, cu toate că multe elemente sunt preluate direct. Nivelul de calitate rezultat este adecvat segmentului din care face parte Clio.

Poziţia la volan la bordul lui Clio 4 este mai înaltă decât în cazul lui Clio 3, iar scaunele folosite de acestea sunt diferite, dar sunt destul confortabile. În cazul în care veţi petrece frecvent mai multe ore la bord, scaunele pot fi obositoare, dar pentru drumurile mai scurte de patru ore nu ar trebui să aveţi nicio problemă.

Suportul lateral oferit de scaunele faţă este suficient, nefiind loc nici de laude, dar nici de plângeri. Pasagerii din faţă sunt răsfăţaţi cu mai mult spaţiu, pe când pasagerii din spate primesc mai mult decât aveau în vechiul Clio, cu toate că maşina nu este liderul segmentului la acest capitol.

 Portbagajul are un volum onorabil, de 300 de litri, peste media din segment, dar sub cel al lui Sandero şi al lui Fabia, noul lider al hatchback-urilor de clasă mică la acest capitol.

  • mishazaitev, vineri, 05.12.2014 10:52

    Masina-i frumusica foc, nu-i vorba. Dci-ul e un motoras incercat si economic si cred ca, in combinatie cu transmisia automata va fi si mai economic. Insa mi se pare un pic neinspirata alegere locului unde s-au facut fotografiile... Mi s-ar fi parut mai potrivita o ambianta citadina, undeva pe o strada cu cladiri interbelice, in fata unei cafenele situata intr-o asemenea cladire. care sa aminteasca de parfumul oraselor frantuzesti, decat un drum de pamant si o padure. Poate, daca s-ar fi optat pentru o asemenea alegere, n-ar mai fi contat nici ca ploua, nici ca-i ceata.

  • mishazaitev, vineri, 05.12.2014 10:56

    Si inca ceva... Dotarea cu transmisie automata, exclude presul de la sofer?

  • Andy, vineri, 05.12.2014 10:59

    Actuala generatie pare cea mai reusita de pana acum, cel putin ca design. Nu inteleg insa directia pe care au luat-o multi producatori pentru folosirea materialelor lucioase la interior...mai ales in zone unde sansele de a se zgaria ireparabil sunt mai mari. Singurul minus mai mare pe care-l percep din test e acceleratia care se apropie de 13sec...limita a ceea ce azi se considera submotorizare (conform multor publicatii). Asta in conditiile in care o masina de 18.000 de euro cam e masina principala sau singura a familiei in cazul tarii noastre si a vremurilor in care traim deci nu se pune problema utilizarii numai in oras. Sper ca urmatoare generatie sa nu schimbe iar designul in proportie de 100% pentru ca nu ar avea nicio continuitate.

  • mishazaitev, vineri, 05.12.2014 11:04

    Ai dreptate ... Si ma intreb de ce Renault nu comercializeaza (cel putin in Romania) Clio cu motorul diesel de 1.6. Probabil costurile s-ar duce binisor spre limita de sus a gamei...

  • vianu, vineri, 05.12.2014 11:15

    mie mi se pare mai importanta acceleratia pe celelalte segmente de viteza decat 0-100km/h. Masinuta asta chiar daca arata mai musculos nu e destinata linutelor sau castigarii unui premiu "de semafor". laitmotivul..."la noi in trafic in Bucuresti" nu sta in picioare. Numai la noi in Bucuresti (si la rusi) se pleaca de la semafor in tromba. Restu' lumii, asa, mai spalata merge mai catinel...

  • Sebastian, vineri, 05.12.2014 11:30

    @mishazaitev Nu, preşul este inclus în dotarea maşinii. Dacă insişti să afli motivul absenţei sale în cazul de faţă, situaţia e simplă: l-am scos noi din maşină la şedinţa foto pentru că nu era suficient de curat. Face parte din probelemele cauzate de şedinţele foto în natură:)

  • mishazaitev, vineri, 05.12.2014 11:32

    @vianu Nu-i doar la noi si la rusi... Nici cu grecii nu mi-e rusine...

  • mishazaitev, vineri, 05.12.2014 11:38

    @sebastian Era o gluma, desi e vina mea ca n-am pus nici un semn din care sa rezulte asta. Dar ca sa continuam in aceiasi nota serioasa,iata unul dintre dezavantajele realizarii sedintei foto in padure! Chiar sa va dea dealerul masina cu presul murdar? Chiar sa nu va opriti si voi la spalatorie? Mi-e greu sa cred.

  • zexe, vineri, 05.12.2014 14:07

    francezii au imbatranit cu motorul asta de 1 ,5 dci ... e o rasnita infecta !!!

  • vangheliosu, vineri, 05.12.2014 17:02

    E bine ca amintiti in text, la dotari, de trapa panoramica. Din poze nu mi-as fi dat seama ca e prezenta pe model, ea neaparand in niciuna...

  • SS, vineri, 05.12.2014 18:52

    Imi place masina. Ati scris cateva aberatii, cum ar fi faptul ca pozitia de condus e mai ridicata la clio 4 decat la clio 3, cand e de fapt invers, dar in mare e ok testul.

  • tyd, sâmbătă, 06.12.2014 23:26

    par seriosi reno dar in america au cam distrus mitul nisan, pe noi aici ne pacalesc si pe mert, dar in america e mai greu.....ar trebui sa-si revizuiasca atitudinea fiindca ce vor europenii in america e gunoi si invers

  • ioan, duminică, 07.12.2014 11:43

    acceleratia este 11.9 la suta au gresit cei de la automarket.

  • vianu, duminică, 07.12.2014 16:21

    @ioan eu zic sa-i spanzuram...sau sa ne ofere o tura cu V40-ele

  • george, luni, 27.07.2015 10:54

    buna de tinut gaini in ea ;)