Tinuta de drum
În ciuda lipsei modificărilor semnificative faţă de generaţia predecentă şi a încăpăţânării de a păstra puntea spate semi-rigidă, Clio 4 vine cu o ţinută de drum admirabilă. Nici prea moale, nici prea tare, Clio vine cu un comportament aproape neutru. Direcţia este ceva mai moale faţă de cum mi-aş fi dorit, dar compensează în momentele în care nu doreşti să conduci sportiv şi nu îţi oboseşte mâinile. Ceea ce reprezintă un compromis bine ales având în vedere destinaţia lui Clio, după cum este şi cazul punţii spate, care nu a fost actualizată din motive de costuri.
În orice caz, direcţia este mult mai bună decât cea a vechiului Clio, marcând o îmbunătăţire semnificativă. Clio 4 se simte mai bine legat faţă de precedesorul său, iar asta se întâmplă chiar şi în momentele în care mărim ritmul pe secţiunile virajate. Ruliul şi subvirarea au fost aduse la minim pentru o maşină fără ambiţii sportive, ceea ce ne face să visăm la plimbările cu noul Clio RS, care ar trebui să ne aducă satisfacţii majore în acest sens.
-
xxx, marţi, 12.02.2013 14:08
eternul blitz la interior pus gresit...
-
Faurelianu, marţi, 12.02.2013 14:34
O porcarie de masina.
-
demin2609, marţi, 12.02.2013 15:13
cu toate ca as fi vrut sa vad un motor de 1,6 aspirat , nu pot sa spun ca modelul CLio 4 este de aruncat, arunca o lumina noua asupra gamei mici. stim toti ca francezii nu sunt conformisti in ceea ce priveste designul.
-
Poppy, marţi, 12.02.2013 16:02
Tiganu tot tigan. A trecut de la caruta cu coviltir 1 cal urat putere la ursulet de cand era ma-sa inca fata mare la 11 ani.
-
cenzurat0005, marţi, 12.02.2013 16:12
consumul in regim urban cam mare fata de cel declarat de constructor, in rest masina pare ok.
-
ralu, marţi, 12.02.2013 16:19
consumul e bun in cazul in care s-a realizat in bucuresti in perioada rece si s-a mers bara la bara; e o diferenta de doar 25% totusi; daca era de 40-50% era o problema. nicio masina nu va consuma cfm datelor producatorilor, asta o stim cu totii si sunt putine care doar se apropie cat de cat de acele date
-
gluma, marţi, 12.02.2013 16:55
vad ca ascultati rock fm. Cand faceti un test cu VW Golf 4 sa ascultati si voi SuperFM sau ceva...
-
LUCCI, marţi, 12.02.2013 19:11
TOATA LUMEA STIE CA NU SUNT FAN RENAULT, INSA NU ATI FOST CORECTI CU NOTA DE LA ,,CONSUM,, .DOAR ,3 STELE PT. UN 7%IN ORAS? SA FIM SERIOSI, TWIAIR DE LA FIAT AVETI IDEE CAT HALESTE? SPRE 9. MERITA MACAR 4 STELUTE. LA ,,PERFORMANTE,, POATE INCERCATI SA NE COMUNICATI SI IN CATI METRI SE OPRESTE DE LA 100/H, CA TOT DE CAPITOLUL ASTA TINE,ZIC EU. AM CONDUS LA LANSARE MODELUL dCI SI CA MASINA MI-A PLACUT, ESTE PESTE GENERATIA ANTERIOARA SI DIN ALTA ERA COMPARAT CU CLIO/SYMBOL. MOTORUL L-AM INCERCAT PE UN SANDERO NOU SI L-AS PUTEA COMPARA LA FEELING CU CEL DE 1.4 16V DE PE VECHIUL SYMBOL(DETIN UNUL ).
-
LUCCI, marţi, 12.02.2013 19:11
3,5 STELE,SCUZE
-
tudor, marţi, 12.02.2013 20:08
care este treaba cu motoarele astea noi? sunt bune de cv? cifrele arata bine 0.9 90cp sau 1.2 95 etc... intaleg pt consum mai ales in oras ca sunt f bune dar daca ai de ex. ai 90 - 100 si vrei a faci o depasire cam cum e moda pe la noi te poti baza pe ele ?
-
@mafia, marţi, 12.02.2013 23:16
Toyota e firma aia anosta cu design sters si fara personalitate la toata gama la care fac recalluri pe banda in SUA si care a inceput sa faca masini prin anii 60 copiind Jeepul?
-
LauCalin, miercuri, 13.02.2013 21:21
Da, e firma aia anosta care face masini precum Camry, GT 86, Avalon sau FJ Cruiser si are si marca premium care culmea, in America e foarte bine vazuta. Iti recoand ultimul numar al unei prestigioase reviste auto sa vezi statisticile de fiabilitate facute de ADAC pentru masini cu o vechime de la 1 an pana la 10. S-ar putea sa ai un soc ca iar e "blat", ca in Liga 1. ;) Cat despre masina, sa-mi fie cu iertare, cred ca 208 e mai ok.
-
flavius, miercuri, 13.02.2013 21:53
InDesesirabil. O bataie de joc acest 0.9 TCE pe o masina frumoasa.120 TCE sau 130 TDE da.In rest e pacat de bataia de joc facuta de R fata de clientii,cati mai sunt,din Romania.
-
LauCalin, miercuri, 13.02.2013 23:14
Eu nu zic ca este o bataie de joc. Renault practic s-a aliniat tendintelor. Nu pot insa sa nu imi amintesc ce imi spunea un clasic inrait in urma cu un an, tot aici pe AM... vorbind evident pe baza unui filmulet oficial al acestui motor pe care Renault l-a postat pe youtube. Cum ca acest motor va fi unul extra, mega, fantastic si asta pentru ca a fost proiectat in colaborare cu cei din F1. Cand i-am zis ca nu are vreo legatura una cu cealalta mi-a zis ca aberez. Of, of!
-
', sâmbătă, 16.02.2013 15:00
Am facut un drive-test. Scaunele fata, ca si clio 3, nu sunt foarte reusite. Designul era perfect daca francezii nu puneu ceva "cearcane" pe sub farui si stopuri. Vizibilitatea spate e slaba rau. Pacat!
-
', luni, 08.07.2013 18:43
Slaba masina
-
John, sâmbătă, 13.07.2013 20:04
Ptr noname Ai condus pe naiba! Pozitia de condus e foarte buna si confortabila, joasa cu comenzi ergonomice. Scaunele cred ca ofera suport bun in segmentul sau, dupa cum niciun alt reviewer nu s-a plans. Pentru vizibilitate imbunatatita, Clio vine cu camera video in marsarier. Designul e unanim apreciat de prea de specialitate, iar a te lega special de asta te face penibil, oricat de mult "gusturile nu se discuta". Tragi cu gloante oarbe, amice. Data viitoare nu mai scrie ce-ti imaginezi tu si incearca sa te duci in realitate pe la un testdrive.
-
flaviu, luni, 29.07.2013 15:27
Cel mai reusit clio din toate timpurile,se va vinde foarte bine.
-
@AUTOMARKET, duminică, 05.10.2014 15:15
Uite o stire pentru voi: http://www.youtube.com/watch?v=DRq1R0L9EN0 Clio 4 cu feeling premium. Are elemente de design exclusive, rame cromate, oglinzi ext. distincte, jante premium de 17", bi-xenon, volan,scaune sport din piele Nappa, incalzite si electrice. stitching contrastant pe bord, materiale superioare, pedalier aluminiu etc.
O masinuta cu un design reusit si un pret bun (mai ieftin ca un Aveo 1.4 LTZ care are totusi motor aspirat si consuma mai mult sau ca o Rio cu 1.4 in echiparea de top). Un minus este insa materialul plastic glossy de pe bord si de pe volan care din pacate se zgarie foarte usor (mai ales in cazul unei doamne)