Interior
Noua generaţie a lui Clio se mândreşte acum cu un interior mai spaţios, iar nivelurile de echipare medii şi superioare dispun de posibilităţi de personalizare. Mai ţineţi minte când puteaţi să alegeţi doar culoarea tapiţeriei? Ei bine, acum puteţi comanda elemente "excentrice", de genul unui bord de culoare roşie, ornamente pe volan şi alte "nebunii". Dacă ne întrebaţi pe noi, recomandarea ar fi să alegeţi un bord de culoare închisă şi să nu exageraţi cu artificiile estetice de la bord, fiind suficient un set de ornamente în culoarea caroseriei.
Poziţia la volan la bordul lui Clio 4 este mai înaltă decât în cazul lui Clio 3, iar scaunele folosite de acestea sunt diferite. În cazul în care veţi petrece frecvent mai multe ore la bord, scaunele pot fi obositoare, dar pentru drumurile mai scurte de patru ore nu ar trebui să aveţi nicio problemă. Suportul lateral oferit de scaunele faţă este suficient, nefiind loc nici de laude, dar nici de plângeri. Pasagerii din faţă sunt răsfăţaţi cu mai mult spaţiu, pe când pasagerii din spate primesc mai mult decât aveau în vechiul Clio, diferenţa fiind de câţiva centimetri.
Materialele de la bord par să fie superioare celor găsite în generaţia precedentă, cu toate că multe elemente sunt preluate direct. Nivelul de calitate rezultat este adecvat segmentului din care face parte Clio. Portbagajul are un volum onorabil, de 300 de litri, peste media din segment.
O masinuta cu un design reusit si un pret bun (mai ieftin ca un Aveo 1.4 LTZ care are totusi motor aspirat si consuma mai mult sau ca o Rio cu 1.4 in echiparea de top). Un minus este insa materialul plastic glossy de pe bord si de pe volan care din pacate se zgarie foarte usor (mai ales in cazul unei doamne)