Consum
Renault anunţă un consum mediu de 4.5 litri la sută pentru Clio TCe 90. În mediul urban, francezii anunţă un consum de 5.6 litri la sută, pe când consumul extraurban este declarat la 3.9 litri la sută. Un mare plus faţă de gama Sandero este reprezentat de sistemul Start-Stop, care ajută la reducerea consumului în mediul urban, cât timp nu avem de a face cu temperaturi extrem de reduse. La nivel declarativ, modelul franţuzesc se află pe o poziţie bună la capitolul consum de carburant în segmentul său, la acest nivel de putere. Singurii competitori care îl depăşesc sunt Lancia Ypsilon 0.9 TwinAir, Citroen C3 1.2 VTi şi Ford Fiesta Facelift 1.0 EcoBoost 100 CP.
După cum am observat şi în cazul altor modele echipate cu motoare turbo de cilindree redusă, stilul de condus are o influenţă majoră asupra consumului de carburant.
În cadrul testului nostru, am obţinut un consum urban de 7 litri la sută, fără mari eforturi. În regim extraurban, ne-am străduit să obţinem un consum cât mai bun, iar Clio ne-a răsplătit cu vârf şi îndesat pentru răbdarea acordată: 4.7 litri la sută pe un traseu de 350 kilometri. În cazul de faţă, anticiparea condiţiilor de trafic şi o viteză mai redusă decât maximul permis pe anumite segmente au fost factori cheie pentru această performanţă. Într-un regim de condus normal, consumul a urcat la 5.4 litri la sută.
O masinuta cu un design reusit si un pret bun (mai ieftin ca un Aveo 1.4 LTZ care are totusi motor aspirat si consuma mai mult sau ca o Rio cu 1.4 in echiparea de top). Un minus este insa materialul plastic glossy de pe bord si de pe volan care din pacate se zgarie foarte usor (mai ales in cazul unei doamne)