Interior
Nissan şi-a dorit să insufle un sentiment premium tuturor celor care îi calcă pragul lui 370Z. Pentru asta, asemeni unui croitor care caută cea mai bună stofă pentru primul costum al fiului său, Nissan a urcat în mansarda cochetă a diviziei sale premium Infiniti. Aici, a cules materiale şi tehnologie, pe care le-a transplantat cu succes dincolo de pragurile inscripţionate simplu „Z”.
Materialele sunt bune, finisate bine, însă recunosc că am fost dezamăgit când a trebuit să fac cunoştinţă cu plasticul mânerului interior al portierei. Judecând după forma sa, aş fi preferat un aluminiu sau măcar ceva cromat. Plasticul argintiu se găseşte şi la nivelul interiorului, pe planşa de bord şi pe volan.
Totul se mai animă însă cu prezenţa unor ceasuri în partea superioară a bordului. Ergonomia este şi ea una bine gândită.
Prezenţa ecranului tactil în mijlocul consolei centrale ne aminteşte din nou de înrudirea cu Infiniti, ca de altfel şi cheia pe care o poţi ţine în permanenţă în buzunar. Spaţiile de depozitare nu sunt foarte multe, dar sunt gândite bine. Avem suporturi pentru pahare pe consola centrală şi buzunare destul de generoase la nivelul portierelor. Spaţiul pentru cei doi pasageri este şi el generos şi nu creează probleme, nici măcar la drum lung.
Portbagajul poate părea destul de mic. Nu este doar o impresie. Cu toate acestea, nouă ne-au încăput trepiedele şi toată aparatura foto. Din păcate, cei 140 de litri înseamnă extrem de puţin într-un segment în care aproape toţi sar de 200 de litri. Doar BMW Z4 mai are 180 de litri.
Nissan face masini cu suflet. De abia astept sa vad urmatoarea generatie, cea de-a saptea, pentru ca se pare ca deja a inceput dezvoltarea lui. Mai compact, mai usor, peste 350 CP si un design frapant...