Nissan 370Z Roadster facelift

3.7 V6 Roadster Pack auto

Motor / Transmisie

4.5

Nissan 370Z e o raritate. E acea roşie gustoasă pe care o cauţi printre tarabele comercianţilor care expun doar legume de import, cu aromă de plastic. Nissan 370Z este una dintre puţinele sportive care îşi permit să le ofere clienţilor o experienţă gustoasă, cu savoarea unui motor aspirat pur şi electrizant.

Sub capota lungă şi frumos arcuită avem un propulsor V6 de 3.7 litri pe benzină. Un ultim mohican rămas să amintească tuturor de exaltarea vechilor unităţi de capacităţi impresionante.

Motorul cu şase cilindri dezvoltă 328 de cai putere la 7000 de rotaţii, un loc unde acul turometrului ajunge repede şi unde indicatorul de schimbare a treptei pâlpâie şi zbiară ameninţător. E greu să-l auzi însă, pentru că cele două ţevi de eşapament îţi înşiră un cântec melodios şi vrăjit. Un cântec de sirenă, care te prinde în mrejele sale şi te face să uiţi unde eşti şi cât indică acul vitezometrului.

Cuplul motor atinge 363 de Nm şi începe să se simtă imediat ce sari de 5000 de rotaţii. Atunci începe balada şi odată cu ea derularea decorului pe repede înainte. Zmuciturile şi demenţa unui coupe sportiv par totuşi să lipsească.

Cutia automată anesteziază multe senzaţii. Brutalitatea este îmblânzită, iar bestia se culcă uşor la picioarele tale, aşteptând un impuls timid al piciorului tău. Totuşi, timiditatea ar trebui înlocuită de multe ori cu oarecare curaj, pentru a obţine retrogradarea de care ai nevoie. În situaţii cu încărcătură emoţională puternică, puteţi folosi padelele din spatele volanului. Retrogradarea devine astfel mai sensibilă.

  • Nismo, joi, 18.07.2013 11:29

    Nissan face masini cu suflet. De abia astept sa vad urmatoarea generatie, cea de-a saptea, pentru ca se pare ca deja a inceput dezvoltarea lui. Mai compact, mai usor, peste 350 CP si un design frapant...

  • eee, joi, 18.07.2013 11:40

    are un vecin unul de asta coupe in parcare ... alb perlat, jante negre. Nu scoate un sunet cand vine si cand pleaca, nici nu stii ce monstru are sub capota pana nu il tureaza .... foarte frumos exemplar ...

  • zoe, joi, 18.07.2013 13:11

    @Nismo Asta-i buna,daca si nissan face masini cu suflet.... Sunt cateva modele mai ''rasarite'' la nissan,in rest sunt anoste si desenate fara pic de gust. Leaf si Juke intra lejer in top 5 cele mai urate masini din lume.

  • mip, joi, 18.07.2013 13:57

    @autor ... frumos articol ... personal ... imi plac produsele nissan pt. ca sint mult mai cinase decit suratele de la honda/toyota, dar asta, 350/370 e ceva special. are un sunet super fain, inconfundabil ... cred ca a fost conceput special pt piata nord-americana fiind dotat cu motor aspirat de dimensiuni mai generoase. faptul ca vor sa-l vinda si in europa ... e altceva, banuiesc ca vor sa nu cheltuie in plus cu introducerea altor motorizari ... si asa ca chestie generala ... nissan are suspensii mult mai dure decit concurenta, pe orice model dorim sa comparam ... nu stiu de ce le proiecteaza asa. uneori e chiar deranjant, mai ales de intri pe drumuri rele ... parca ai fi in caruta ! directia e precisa, tinuta de drum buna chiar si pe vint puternic .... drumuri bune s-aveti !

  • @Nismo, joi, 18.07.2013 14:01

    Intr-adevar Nissan face masini exceptionale sportive PUR sange. Sa nu uitam ca v6-le de la Nissan sa clasat in primele 10 motoare ca fiind cele mai bune. Nissan chiar face masini cu suflet, a se privi GT-R, Juke-R, 350/370 Z , Murano, + modelele Infiniti. Toate sunt superbe.

  • yoyo, joi, 18.07.2013 14:33

    Mafia ii raspunde lui Mafia :)) penibil again!

  • John, joi, 18.07.2013 14:53

    @zoe Serios? Esti sigur ca cunosti modelele Nissan? Pt ca nu-mi pari sa le cunosti. Care-s alea anoste? Te-ai uitat la capabilitatile lor? Nissan are cea mai extinsa gama 4x4 din Europa si fiecare model are o personalitate distincta. Deci cum poate fi anost un Pathfinder, un Murano, un Juke sau chiar un Note? Gusturile nu se discuta, dar cu toate astea NIMENI, dar NIMENI din presa de specialitate nu s-a exprimat asupra lui Juke ca fiind urat, ci mai degraba e considerat un design original cu linii sportive si agresive, ce trebuie asumat. Exprimari ca "funky" , "original" , "design neconformist, polarizant" sunt f comune. Nu fac sperante ca ai priceput ceva din toate astea, dar poate altii sunt mai destupati la minte. @yoyo AM nu obisnuieste sa lase comentarii cu alterego, le sterge.

  • constantin, joi, 18.07.2013 17:27

    Nu va suparati dar pozele sunt mai frumoase ca masina

  • @constantin, joi, 18.07.2013 17:41

    pozele sunt masina!

  • 350 Z, joi, 18.07.2013 21:57

    Am avut placerea sa am unul timp de 2 ani , e bestial , cand m-am insurat a trebuit sa-l vand . E un monstru , la liniute , la drifturi , la cumparat anv pe puntea spate . Pacat de taxele noastre infecte care nu-ti mai permit sa ai o masina de weekend .

  • flavius, vineri, 19.07.2013 07:28

    Sper ca "moda" downsizing,turbo si 3 cilindri sa treaca cat mai repede.Nu a adus nimic bun, decit un asa-zis progres.

  • @flavius, vineri, 19.07.2013 08:36

    Ce cauta comentariul tau la testul unei supersportive de 328cp?! Nu te gandesti si tu putin inainte sa scrii..sau iti arunci mizeriile pe unde apuci?

  • flavius, vineri, 19.07.2013 12:09

    Faceam referire la enuntul articolului si anume "un ultim mohican al motoarelor aspirate in era downsize" si asta face referire si la masinile sport.Vezi Porsche turbo si non-turbo,Clio RS 3 si 4,samd.Intelegi,acum domnule cu mizerii ?

  • Adrian, vineri, 19.07.2013 14:03

    @ 350 Z Da...platesti o gramada de bani degeaba la un 3.6...nu mai zic de mai mult. Macar daca am avea sosele.... Frumoasa maisna si la pretul ei e prea buna. BVO Nissan.

  • yoyo, vineri, 19.07.2013 22:55

    IHIHIHIHI, sunt atat de prost incat as geme ca o femeie gravida atunci cand imi ies din fire.

  • yoyo, sâmbătă, 20.07.2013 10:17

    ah, uite-l l-am identificat, baiatul fara masina dar cu multe frustrari si nenumarate ID-uri

  • yoyo, sâmbătă, 20.07.2013 19:23

    Ultimul comentariu nu este al meu. Ar fi cazul sa nu mai scrii cu pseudonimul meu. Daca sunt prea prot pt tine lasa-ma in plata domnului. De fapt sufar de o boala daca nu stii cum se cheama. De scleroza anti-patie.

  • John, luni, 22.07.2013 10:15

    @yoyo Ce-i cu mascareala asta? Comentarii la subiect vad ca n-ai. Nu inteleg de ce Automarket nu ti le sterge. Esti la fel de frustrat ca cel care da comentarii cu nick-ul tau.

  • yoyo, luni, 22.07.2013 20:23

    @John stiu sunt prost. Acum lasa-ma in pace ca sunt prea odihnit sa ne certam.