Range Rover Sport

3.0TDV6 HSE 256CP

Tinuta de drum

4.5

Fiind un SUV care cântăreşte aproape 2.5 tone, Range Rover Sport are ceva inerţie atunci când este condus sportiv. Pentru că datorită celor 245 CP şi 600 Nm plus suspensie ajustabilă, se poate merge şi foarte rapid cu această maşină. Mulţimea de sisteme electronice are grijă să te ţină pe şosea, dar e bine să ştim, totuşi, unde este limita. RRS-ul se simte însă cel mai bine în regim de croazieră. 130 km/h pe autostradă şi 100 km/h pe drumuri naţionale. Acolo unde ne permite limita de viteză, bineînţeles, sunt vitezele unde Range-ul se transformă în covor fermecat. Senzaţia de plutire peste asfalt se instalează iar călătoria se desfăşoară într-un confort suprem. Iar când asflatul se termină sau dăm de zăpadă, Range-ul Sport nu are nici o problemă. Selectăm eventual modul de rulare adecvat din selectorul Terrain Respose şi continuăm către destinaţia finală.

Însă Range Rover Sport are un atu. Ca orice alt model din gama Land Rover/Range Rover, este un automobil cu adevărate capacităţi offroad. Deşi probabil proprietarii lor nu le vor scoate prea des de pe asfalt, Range Rover Sport beneficiează de complexul sistem Terrain Response şi de suspensia reglabilă. Astfel garda la sol poate fi reglată automat sau de către cel de la volan în funcţie de condiţiile de drum. În plus din selectorul Terrain Response amplasat lângă levierul cutiei automate putem selecta modul de rulare adecvat pentru terenul pe care rulăm: normal, snow/ice, sand, mud/ruts, rock crawl. În plus avem şi butonul HDC (Hill Descent Control) pentru coborârea pantelor. Tehnologia pentru off-road face diferenţa.

  • antonny, luni, 10.10.2011 22:05
    ****

    Un om cu cap ,rafinat nu va cumpara niciodata un touareg care lati notat cu 4.6

  • robi, luni, 10.10.2011 23:40
    range rover

    Mai ales unu care da 80 000 euro pe o masina e peste celelalte din site absolut

  • AlexP, marţi, 11.10.2011 00:30

    Eu as da pe un tuareg cat si pe x5 80k

  • LauCalin, marţi, 11.10.2011 01:19
    @antonny

    Sau nu va cumpara niciodata un SUV, mai ales sa-l foloseasca in oras.

  • MB, marţi, 11.10.2011 08:31

    Sa dai 80.000 euro pe un volkswagen e prostie curata

  • @MB, marţi, 11.10.2011 12:28

    MB= mitic bucurestean? Tu ce apreciezi, BMW "ursulet" cu numere de Bulgaria?

  • Aristocratul, marţi, 11.10.2011 13:58

    @antonny Nu vreau sa ratez ocazia sa apostrofez un "om cu cap, rafinat", asa ca tine si sa-ti explic faptul ca "un touareg care lati notat cu 4.6" nu numai ca nu face parte din segmentul premium, dar nota releva mai degraba un raport intre calitatea/utilitatea masinii si pretul acesteia. Asa ca, un om cu GUSTURI RAFINATE va trebui sa faca mai intai o alegere intre o marca premium si una non-premium.

  • full-size suv, marţi, 11.10.2011 15:14
    @Aristrocratul

    "touareg nu face parte din segmentul premium" , corect ! dar atunci pretul de ce e premium?

  • touareg nu e premium, marţi, 11.10.2011 15:27

    daca ati trecut Touareg la concurenta trebuia sa treceti si Nissan Murano

  • antonny, marţi, 11.10.2011 16:52
    ****

    @Aristocratul .......automarket spune face parte din acelas segment ??? corect !!!pai cum sa dai la Range 4.3 la asa bijuterie si Touareg 4.6 cand Range e peste touareg la orice ora .......chiar e penibil sa faci de ras o asa masina

  • eu, marţi, 11.10.2011 18:07
    Interior

    Tin sa te anunt ca finisarile si calitatea materialelor nu reprezinta intocmai punctele forte ale unui Range Rover Sport. Cine s-a urcat la bordul primei generatii stie despre ce vorbesc. Despre facelift nu am nici o informatie, nu l-am incercat inca si nici nu mor de nerabdare. Legat de VW Touareg, este SUV-ul cu cel mai bun raport calitate/pret.

  • LoL, marţi, 11.10.2011 20:07
    Asta e test-drive?

    Cum se simte directia, cum este suspensia pe denivelari, cum se simte suspensia pe viraje, are ruliu prea mare, nu are? Ofera un compromis destul de bun? Cum schimba cutia, schimbarile sunt line, schimba cand trebuie, este indecisa, are momente cand bruscheaza, nu are, cum schimba in modul sport? Observatii deosebite, interesante? Cu siguranta sunt. Acest articol este orice altceva numai test-drive, nu. Pur si simplu sunt prezentate datele tehnice si dotarile masinii intr-un mod mai detaliat si ATAT. Asta putem vedea si pe site-ul principal al oricarei masini. Pt. un test-drive adevarat este nevoie de mult mai multe completari, pareri si impresii personale.

  • LoL, marţi, 11.10.2011 22:56

    Si nici nu are cel mai mare cuplu dintre motoarele comparabile ale concurentei, asa cum spuneti in articol: "Are cel mai mare cuplu dacă îl comparăm cu alte motoare turbodiesel de trei litri folosite de concurenţă." MB M-Class 350 Bluetec, cu motorul de 3 litri V6, are 620 Nm la 1600 rpm.