Tinuta de drum
Fiind un SUV care cântăreşte aproape 2.5 tone, Range Rover Sport are ceva inerţie atunci când este condus sportiv. Pentru că datorită celor 245 CP şi 600 Nm plus suspensie ajustabilă, se poate merge şi foarte rapid cu această maşină. Mulţimea de sisteme electronice are grijă să te ţină pe şosea, dar e bine să ştim, totuşi, unde este limita. RRS-ul se simte însă cel mai bine în regim de croazieră. 130 km/h pe autostradă şi 100 km/h pe drumuri naţionale. Acolo unde ne permite limita de viteză, bineînţeles, sunt vitezele unde Range-ul se transformă în covor fermecat. Senzaţia de plutire peste asfalt se instalează iar călătoria se desfăşoară într-un confort suprem. Iar când asflatul se termină sau dăm de zăpadă, Range-ul Sport nu are nici o problemă. Selectăm eventual modul de rulare adecvat din selectorul Terrain Respose şi continuăm către destinaţia finală.
Însă Range Rover Sport are un atu. Ca orice alt model din gama Land Rover/Range Rover, este un automobil cu adevărate capacităţi offroad. Deşi probabil proprietarii lor nu le vor scoate prea des de pe asfalt, Range Rover Sport beneficiează de complexul sistem Terrain Response şi de suspensia reglabilă. Astfel garda la sol poate fi reglată automat sau de către cel de la volan în funcţie de condiţiile de drum. În plus din selectorul Terrain Response amplasat lângă levierul cutiei automate putem selecta modul de rulare adecvat pentru terenul pe care rulăm: normal, snow/ice, sand, mud/ruts, rock crawl. În plus avem şi butonul HDC (Hill Descent Control) pentru coborârea pantelor. Tehnologia pentru off-road face diferenţa.
Un om cu cap ,rafinat nu va cumpara niciodata un touareg care lati notat cu 4.6