Interior
Finisările şi calitatea materialelor sunt punctul forte al modelelor Range Rover. Iar Sport-ul nu face excepţie. Deşi nu este la fel de luxos ca modelul de top, Range Rover-ul mare, Sport-ul nu se face de ruşine. Varianta testată de noi era echiparea HSE. Această echipare este cea medie, în tabelul cu versiuni mai existând varianta SE, mai slab echipată şi versiunea de top exclusivistă Autobiography.
Varianta HSE îţi oferă cam tot ce îţi poţi dori iar dacă nu eşti mulţumit poţi alege din lista de opţionale sistemele care îţi lipsesc. Calitatea şi atenţia la detalii se observă cel mai bine la interior. De la suprafaţa portbagajului căptuşit cu un material asemănător cu pluşul până la inseţiile de lemn şi aluminiu din habitaclul, totul este perfect. Scaunele cu piele premium perforată ivory sunt extrem de confortabile. Sunt mari şi oferă o susţinere bună. Poziţia la volan este înaltă dar îşi oferă o privire de ansamblu asupra traficului.
Până şi covoraşele de cauciuc sunt personalizate cu elemente de aluminiu şi inscripţia Range Rover. Portbagajul are o capacitate de 958 litri, iar accesul se face printr-un hayon generos. Modelul testat de noi nu avea sistemul electric de acţionare a hayonului dar acesta există ca opţiune.
Un om cu cap ,rafinat nu va cumpara niciodata un touareg care lati notat cu 4.6