Tinuta de drum
Forta bruta este transmisa puntii spate, ceea ce inseamna ca avem de a face cu un model sportiv pur, care trebuie sa impresioneze prin comportamentul rutier. Suspensia, cu brate duble pe fata si multilink pe spate, se asigura ca rularea este una cat se poate de sigura, atunci cand ai sub tine 320 de cai. Rigida cum era si normal, suspensia va da batai de cap soferilor pe drumurile accidentate de la noi dar va inspira multa incredere atunci cand rulati cu viteza mare sau abordati viraje stranse. Pentru a mentine traiectoria ideala, soferul este ajutat si de o directie activa pe patru roti, botezata de japonezi Four Wheel Active Steer (4WAS), care monitorizeaza unghiul de bracaj si viteza pentru a oferi o precizie deosebita in abordarea curbelor mai dificile. Acesteia i se adauga diferentialul cu alunecare limitata. Chiar si asa masina tinde sa piarda uneori aderenta in virajele stranse, mai ales la parasirea acestora in forta. Si la plecarea de pe loc G37 Coupe promite senzatii tari, spatele masinii avand tendinta de a rupe foarte usor aderenta, o trasatura specifica modelelor sportive cu propulsie pe axa spate.
WOWW..........am ramas fara cuvinte, masina efectiv e ca un cal de rasa pura, stiti voi.......calul arab. Orice barbat si-ar dorii o asemenea masina.In ceea ce priveste designul , seamana foarte mult cu Hyundai Genesis.Bestiala masina...........