Motor / Transmisie
Inifiniti G37 Coupe nu este o masina destinata oricui. Nu este o masina pentru toti cei care citesc aceste randuri, desi in mod sigur majoritatea si-ar dori-o. G37 este un tonomat de senzatii tari, animat de un motor V6 de 3.7 litri, gata sa se ia la tranta cu granzii germani. Inima coupe-ului este un hipodrom care totalizeaza 320 de cai putere, gata oricand sa iti satisfaca placerile interzise. Coupe-ul incepe sa isi arate muschii pe la 7000 de turatii, atunci cand cei 320 de cai galopeaza alarmant de repede si totul in jurul tau se deruleaza cu viteza. Sa mai vorbim si despre cei 360 de Nm, regasiti pe la 5200 de turatii, care te fac sa iti pierzi mintile si sa devii un intreg cu scaunul care te imbratiseaza puternic?Simfonia cilindrilor este o adevarata desfatare pentru urechi chiar si atunci cand motorul merge la ralanti. In plus, atunci cand calci pedala de acceleratie, pe langa raspunsul prompt si smuciturile de rigoare esti mangaiat pe timpane de sunetul evacuarii si de scartatitul pronuntat al pneurilor. Infiniti a cautat sa ajunga la inima pasionatilor de modele sportive cu un motor puternic, echilibrat, potrivit pentru un coupe nervos cu pretentii la coroana de lauri a actualului BMW Seria 3 Coupe. In drumul sau catre cea mai inalta treapta a podiumului, orbit probabil de mirajul cailor putere si a cuplului motor, constructorul japonez a neglijat un aspect foarte important, si anume cutia de viteze. Transmisia automata, cu sapte rapoarte, introdusa recent in interiorul gamei, se achita cu brio de indatoriri atunci cand vine vorba de o crestere liniara a rapoartelor sau de o etajare corecta a acestora. Probleme apar atunci cand vine vorba de raspuns. Transmisia nu este atat de receptiva pe cat ne-am fi dorit, intarzierile lasand loc unor emotii scurte atunci cand incerci o depasire riscanta sau vrei sa parasesti un viraj in forta. Efectul poate fi insa estompat partial atunci cand alegem modul secvential de schimbare a treptelor de viteza, cu ajutorul padelelor instalate in spatele volanului. Chiar si in aceasta situatie, desi senzatia de raspuns intarziat se reduce, ea nu dispare in totalitate. Si pentru ca transmisia sa fie blamata pana la capat, un alt element care creeaza disconfort in utilizare este faptul ca padelele nu au fost pozitionate pe volan ci in spatele acestuia. Atunci cand te lupti cu o serie de viraje stranse si ai nevoie de retrogradari rapide intelegi de ce ar fi fost o adevarata binecuvantare ca padelele sa se miste odata cu volanul.
WOWW..........am ramas fara cuvinte, masina efectiv e ca un cal de rasa pura, stiti voi.......calul arab. Orice barbat si-ar dorii o asemenea masina.In ceea ce priveste designul , seamana foarte mult cu Hyundai Genesis.Bestiala masina...........