Infiniti G Coupe

Motor / Transmisie

4.0
Inifiniti G37 Coupe nu este o masina destinata oricui. Nu este o masina pentru toti cei care citesc aceste randuri, desi in mod sigur majoritatea si-ar dori-o. G37 este un tonomat de senzatii tari, animat de un motor V6 de 3.7 litri, gata sa se ia la tranta cu granzii germani. Inima coupe-ului este un hipodrom care totalizeaza 320 de cai putere, gata oricand sa iti satisfaca placerile interzise. Coupe-ul incepe sa isi arate muschii pe la 7000 de turatii, atunci cand cei 320 de cai galopeaza alarmant de repede si totul in jurul tau se deruleaza cu viteza. Sa mai vorbim si despre cei 360 de Nm, regasiti pe la 5200 de turatii, care te fac sa iti pierzi mintile si sa devii un intreg cu scaunul care te imbratiseaza puternic?Simfonia cilindrilor este o adevarata desfatare pentru urechi chiar si atunci cand motorul merge la ralanti. In plus, atunci cand calci pedala de acceleratie, pe langa raspunsul prompt si smuciturile de rigoare esti mangaiat pe timpane de sunetul evacuarii si de scartatitul pronuntat al pneurilor. Infiniti a cautat sa ajunga la inima pasionatilor de modele sportive cu un motor puternic, echilibrat, potrivit pentru un coupe nervos cu pretentii la coroana de lauri a actualului BMW Seria 3 Coupe. In drumul sau catre cea mai inalta treapta a podiumului, orbit probabil de mirajul cailor putere si a cuplului motor, constructorul japonez a neglijat un aspect foarte important, si anume cutia de viteze. Transmisia automata, cu sapte rapoarte, introdusa recent in interiorul gamei, se achita cu brio de indatoriri atunci cand vine vorba de o crestere liniara a rapoartelor sau de o etajare corecta a acestora. Probleme apar atunci cand vine vorba de raspuns. Transmisia nu este atat de receptiva pe cat ne-am fi dorit, intarzierile lasand loc unor emotii scurte atunci cand incerci o depasire riscanta sau vrei sa parasesti un viraj in forta. Efectul poate fi insa estompat partial atunci cand alegem modul secvential de schimbare a treptelor de viteza, cu ajutorul padelelor instalate in spatele volanului. Chiar si in aceasta situatie, desi senzatia de raspuns intarziat se reduce, ea nu dispare in totalitate. Si pentru ca transmisia sa fie blamata pana la capat, un alt element care creeaza disconfort in utilizare este faptul ca padelele nu au fost pozitionate pe volan ci in spatele acestuia. Atunci cand te lupti cu o serie de viraje stranse si ai nevoie de retrogradari rapide intelegi de ce ar fi fost o adevarata binecuvantare ca padelele sa se miste odata cu volanul.
  • Stelian_Opincariu, luni, 10.08.2009 20:12

    WOWW..........am ramas fara cuvinte, masina efectiv e ca un cal de rasa pura, stiti voi.......calul arab. Orice barbat si-ar dorii o asemenea masina.In ceea ce priveste designul , seamana foarte mult cu Hyundai Genesis.Bestiala masina...........

  • RNR, luni, 10.08.2009 20:48

    ce titlu pervers...

  • criss28, luni, 10.08.2009 21:23
    ??

    Este spectaculoasa masina. Totul este de calitate ridicata iar pretul nu mi se pare mare. Ce m-a surprins a fost pozitia pe locurile din spate. Bogdan, ati stat in spate sa vedeti cum e? (bine, totata lumea vrea in fata) Eu am o Astra GTC cu parbriz panoramic. (cine stie, cunoaste) E, la Infiniti e la fel doar ca in spate. Practic, luneta este atat de lunga spre fata incat, daca stai pe locurile din spate, deasupra capului ai cerul(geamul) nu plafonul cum s-ar fi asteptat multi. Mi-a placut ideea de panoramic in spate:D

  • Claudiu, marţi, 11.08.2009 00:14
    ...

    o fi interiorul cum o fi dar exteriorul e urat rau

  • CTA, marţi, 11.08.2009 08:27

    E bestiala masina asta la orice capitol, mai mult de atat nui cred ca iti poti dori de la o masina...made in Japan! Pt. Automarket cred ca puteati puncta mai mult la capitolul tehnologie si motor/transmisie !!!

  • Bavarezu', marţi, 11.08.2009 08:59
    ptr Claudiu

    Coane, daca masina asta ti se pare urata rau, atunci ma intreb cum iti cauti prietenele?

  • TOPLI, marţi, 11.08.2009 09:00
    MERCEDES CLS

    Farurile clar sunt de la Mercedes CLS, deschide poza cu partea frontala pune degetul pe semn si ups CLS...in rest hmm arata bine

  • my, marţi, 11.08.2009 09:28
    super

    masina este senzatie intradevar.arata f bine un motor bun pt un coupe, interior excelent (fata be cel din bmw 3). pretul mi se pare corect. chiar ar fi o alegere buna pt impatimitii coupe-urilor....

  • andrei, marţi, 11.08.2009 11:38
    transmisie

    masina asta are transmisie spate? ca daca da, nu vad rostul comparatiei cu bmw-ul cu transmisie integrala, ci cu cel cu transmisie spate. la comparati ide pret ma refer.

  • irinelbob, marţi, 11.08.2009 12:26
    infiniti

    si "S-ul"..........parca se cheama G37S Coupe

  • raaul, marţi, 11.08.2009 14:33

    nu stiu cum ati scrie de alte coupe-uri....muuuuuult mai performante.(simfonii si herghelii)...

  • ams, marţi, 11.08.2009 22:01
    @raaul

    e Lexus baiatule... are alta filosofie decat BMW. Si nu cred ca 4 zecimi de secunda in minus la acceleratie inseamna ca un seria 3 coupe e "muuuuuult mai performant" decat un G37S

  • my, marţi, 11.08.2009 23:40
    @ams

    este infiniti toata ziua nu lexus.cat despre acceleratie ai dreptate. nu inseamna nimik 0,4 sutimi

  • ams, miercuri, 12.08.2009 09:47
    my

    una gandesc alta scriu... prostia mea! sorry..

  • Cosmin, miercuri, 12.08.2009 20:56
    *reclama

    frumoasa masina, si buna..cred dar prea suna a reclama ( a dealerului), ca si la varianta SUV ... de ce nu testati si A5...etc....? nu prea se dau la teste alea, asa e

  • Blue, luni, 17.08.2009 21:26

    Daca la noi copiii de bani gata au GTI la americani au masina asta...cam atat

  • pr307ul, luni, 31.08.2009 15:17
    da!

    Da asta pot spune ca e masina visurilor mele, apropo dc scrieti pe forum dak habar aveti, ala cu cls-ul m-a amuzat la culme cred ca e din ala care are un scuter de 49 cm, si vede masini doar in parcare si la emisiunile moto. Sa revenim la masina da o adevarata opera de arta iesita din mana inginerilor japonezi tot respectu sper sa mi-o pot permite si eu in cateva luni