BMW Seria 6 Gran Coupe

3.0 640d Gran Coupe auto

Motor / Transmisie

5.0

Pentru a zdruncina tronul unui model ca Mercedes CLS, înscăunat deja de publicul larg ca etalon al segmentului, BMW a fost nevoit să gândească un atac foarte bine elaborat. Bavarezilor nu le-a fost însă foarte greu, având în vedere că aveau de mult timp în curte ingredientele perfecte pentru o nouă reţetă de succes.

Noi am gustat din motorul bi-turbo de 3.0 litri, familiar tuturor din testele anterioare. Pe farfuria frumos ornamentată am avut 313 cai putere, care merg bine alături de un cuplu motor generos, de 630 Nm. Unde mai pui că momentul motor este servit extrem de devreme, de la 1500 de rotaţii, şi se întinde mult de-a lungul plajei de turaţii. Propunere îmbelşugată şi îndestulătoare pentru oricine se aşează la masa bogaţilor.

Am crezut că dieselul va fi ceva mai leneş având în vedere masa şi dimensiunile, însă ne-au impresionat vitalitatea, dinamismul şi plăcerea cu care Seria 6 Gran Coupe gustă fiecare kilometru. Transmisia cu 8 rapoarte schimbă pe nesimţite, liniar, garantând o digestie uşoară a fiecărui traseu.

În momente limită, ea se trezeşte însă violent, fiind suficient de iute pentru a biciui cum se cuvine cei 313 cai. Atenţie! În astfel de situaţii, consumul decibelilor baritonali, inspiraţi parcă de vocea lui Germont din Traviata lui Verdi, poate duce la cazuri de dependenţă irecuperabile.

  • Andrei, vineri, 07.09.2012 10:10

    Arata superb din toate punctele de vedere. Am vazut teste contra CLS si A7 si castiga.

  • mog, vineri, 07.09.2012 10:22

    nu cred ca sunt foarte mari diferente intre acest model, a7 si cls. cine cauta o astfel de masina va alege subiectiv, cu siguranta. unde vad eu mare plus la bmw, e motorul extraordinar. in rest, masinile iti ofera cam acelasi lux si sportivitate. la nivelul asta nu cred ca poti spune " seria 6 grand coupe e muuult mai buna decat a7, cls, sau panamera fiecare avand un anumit atuu.

  • unckle, vineri, 07.09.2012 10:51

    cat de cretinoida a ajuns civilizatia asta ... sa dai 126000Euro pe o masina .. si sa iei diesel, ca sa consume putin ... si sa te dai cu ea ca-i "sportiva" ... ofof.

  • octav_bmw, vineri, 07.09.2012 11:38

    @unkle pai de ce nu ti-ai lua un diesel atata timp cat ofera rafinamentul si performantele unu motor pe benzina consumand mult mai putin ?

  • dumbravaandrei, vineri, 07.09.2012 11:38

    @unckle Nu iti iei diesel pentru consum ci pentru autonomie... Gandeste-te ca un nene din asta de poate sa-si ia o masinuta de asta, nu sta tot timpul numai in birou... si intre doua contracte nu vrea sa piarda timpul prin peco... Adica nu ca nu si-ar permite sa-i faca plinul de 3 ori pe zi... dar pur si simplu nu ii place sa stea prin peco cu ea... Si opinia asta mi-a fost impartasita de un om care-si cam permite cate plinuri de rezervor vrea el... dar in final a optat pentru un XJL cu motor de 3 diesel (ala de 260 de cai sau ceva de genul asta) in locul unui benzinar de 5l... Daca nu ai circuit, diferentele de la 3 la 5 sau 6l, nu prea sunt chiar atat de sesizabile cu exceptia opririii intr-un peco cand ti-e lumea mai draga sau serpentina mai tentanta....

  • dan_grc, vineri, 07.09.2012 11:59

    Aici e vorba si de pret la ce se refera @unckle, ca nu e fan diesel indiferent de motorizare e altceva, eu sunt fan diesel pana la o anumita cilindree, dar are si el dreptate in sensul ca vei da totusi aproape 130 de mii pe o masina, deci nu prea ar trebui sa conteze 2 litri in plus /100 km sau autonomia de 200 de km in plus sa zicem. La un seria 5 as alege destul de usor motorul diesel de 3 litri in detrimentul benzinei, la acest model m-as mai gandi. Despre masina...e superba, iar interiorul este "nesimtit" :).

  • Adi, vineri, 07.09.2012 12:01

    Un articol foarte inspirat si frumos pentru o masina deosebita.... Multumesc!

  • davidjupanu, vineri, 07.09.2012 12:33

    mda....e concurenta perfecta pt CLS ....arata bn are motoare pe masura...pretul zic eu nu e asa piperat....se justifica sa fiu totusi putin carcotas la interior ati dat 5 stele desi criticati spatiul pt pasagerii spate.....si e un interior tipic BMW.....nimic nou...mias fi dorit cv noutati....dar nah....primeaza costuriile

  • rem, vineri, 07.09.2012 12:46

    Un singurul ii lipseste masinii, si anume M-packet. Masina mea preferata va fi M650d-ul gran coupe, aceeasi masina dar cu dieseul tri-turbo 381 cai si x-drive.

  • phlorin81, vineri, 07.09.2012 12:56

    @unchiu' Dupa cum spune si textu' articolului ...Fără analize inutile şi fără comentarii pe lângă subiect vă spunem aşa: 83.576 de euro preţ de pornire, pentru versiunea 640i. Dacă vreţi dieselul nostru socotelile încep de la 85.932 de euro... il comanzi cu 3000cm benzina 320 cai si economisesti 2356 euro (numa buni de fotoghin)....

  • Andy, vineri, 07.09.2012 13:24

    Referitor la consumul in oras, intr-o poza computerul de bord arata un consum mediu de 12 litri la 100 km si nu 11 litri cum "declara pe propria raspundere" autorul articolului de fata.

  • Alex, vineri, 07.09.2012 14:24

    Nu are ce sa caute diesel pe masina asta. E prea sportiva pentru diesel. Dieselul dupa 3500 ture e cam mort. Daca vrei comfort, alegi seria 7, daca vrei si practicalitate iti iei seria 5 (ca sa ramanem la acelasi producator). Seria 6 e clar sportiv. Apoi e ok un consum de 10 - 12% mixt, cat ar obtine un 4 litri. Eu cu harbul meu de 2 litri scot 11% mixt si nu ma plang, daramite sa ai 100 de mii de spart intr-o masina sportiva si sa-ti iei diesel ca consuma mai putin (cacafonie intentionata).

  • vlad, vineri, 07.09.2012 14:51

    Desi nu prefer diesel urile in general, cel din test ofera performante si un "sound" multumitor. In plus autonomia este semnificativ mai buna decat la un benzinar, in special daca ai "talpa grea". Valoarea de revanzare este de asemenea mai buna pt aceasta varianta. Supremul inca nu a aparut, viitorul M6 Gran Coupe tintind direct Panamera Turbo S. Cat despre pret, no comment, cel putin daca ne uitam la salariul mediu din Romanica noastra draga. Dar daca ne bazam pe diverse "combo", cu siguranta merita incercat :)

  • ShelbyV8, vineri, 07.09.2012 15:48

    Sunt sigur ca masina este exceptionala.Dar totusi, daca tot acordati puncte pentru diverse categorii si faceti comparatii cu rivalii, ar trebui sa fiti putin obiectivi. Aceasta masina costa cu aproximativ 20000 euro mai mult decat A7, cu vreo 10000 mai mult decat CLS si chiar cu cateva mii mai mult decat Panamera. Ma rafer la modele cu putere apropiata, inclusiv pentru motorizarile pe benzina. In plus, rivalii ofera pentru diesel si tractiune integrala. Deci, cred ca la capitolul "pret de achizitie", masina asta merita maxim 1.5-2 stele, fiind cea mai scumpa din segment. O alta idee ar fi sa renuntati la aceasta categorie, ca si la cea referitoare la consum, pentru masinile de peste 100 mii euro.

  • ShelbyV8, vineri, 07.09.2012 15:48

    @ Mafia Are 5 ani garantie

  • octav_bmw, vineri, 07.09.2012 16:00

    @Alex Ai condus aceasta masina si stii ca "moare" peste 3500 rpm? Si in plus ai vreun circuit in Romania unde ai putea folosi cu adevarat performantele masinii ?

  • dan_grc, vineri, 07.09.2012 16:02

    @ShelbyV8 E mai scumpa cu cateva mii decat Panamera dar arata mult mai bine, iar Audi A7 care a fost testat tot de Automarket are V6 TDI de 245 de cai, o fi quattro dar diferenta de putere nu este neglijabila.

  • Mafia, vineri, 07.09.2012 16:08

    Da iar di9ferenta de fiabilitate undei Dane? Chiar astept viitorul coupe cu 4 usi de la Lexus sau de la Infiniti. @shelbyy.Da mai are,dar dupa astia 5 ani?Cati mai rezista?Probabil cei de la programul rabla nu stiu ca exista si masini care se degradeaza peste 5 ani cum sunt cele nemtesti.Nu de alta dar art trebui sa bage.Si totusi Lexus nu are egal la preturi.

  • Suedezu, vineri, 07.09.2012 16:11

    Cataaa? 125 de mii?Sunt eu chior? Pai cu banii astia imi cumpar 2 S60-uri ,si Volvo este Volvo nu BMW.Volvo are si airbag de coliziune pt pietoni pe cand BMW nu are.Volvo nu se rastoarna ,pe cand BMW se rastoarna.

  • dan_grc, vineri, 07.09.2012 16:14

    Cu banii astia iti cumperi chiar si 3 S80-uri suedezule, ai calculat prost.

  • octav_bmw, vineri, 07.09.2012 16:16

    sau si mai bine cumperi cate un v40 la fiecare membru al familiei.

  • Suedezu, vineri, 07.09.2012 16:19

    Poate second draga Daniele.Ca un S60 costa 51.000 ,pe cand s80 este mai scump dar sti dc?Pt ca este Volvo,iar Volvo este cel mai sigur brand din lume.Volvo nu se rastoarna,Volvo nu raneste pietonii intr-o coliziune,pt ca a inventat airbagul pe capota.Pe cand nemtii ce au facut?

  • Mafia, vineri, 07.09.2012 16:27

    @Suedezu.Pai si japonezii au fost primii din lume care au inventat sistemul de capota activa la coliziunea pietonilor,pe Honda Legend.

  • dan_grc, vineri, 07.09.2012 16:28

    Mai nu stiu ce sa zic, se pare caBbmw este mai iubit asa cum este el, se rastoarna, nu are airbag pt pietoni, poti sa mori in el, dar acum si-n pat poti sa mori, pe cand in Volvo n-ai cum sa mori, mori doar de batranete, si chiar daca intra un TIR in tine tot nu mori si ramane si pe roti, nu se rastoarna. Mai ramane sa-ti si cumperi un Volvo, in rest ai dreptate.

  • phlorin81, vineri, 07.09.2012 16:28

    @ShelbyV8 Cum sa fie BMW Gran Coupe mai scump ca Panamera?! Ai citit articolul??? Citez: ''Doar Porsche Panamera şi al său V6 TDI de 250 de cai este mai scump, cu un preţ de listă de 89.047 euro'' BMW 640d Gran Coupe are pret de lista de 85.932 de euro... Pretu' final cu 6 cifre nu are nicio legatura.... Masina asta e facuta full inclusiv pachetul Individual!!!!

  • Suedezu, vineri, 07.09.2012 16:34

    @Mafia,stiu ca si japonezii sunt avansati in tehnologie,dar totusi la acest capitol nimeni nu se pune cu Volvo.Volvo este pe primul loc in lume la siguranta. @Daniele ma bucur ca recunosti si chiar spui si tu cv viabil,ca deobicei spui cate ceva vomabil.Si totusi dc este Daniele mai iubit BMW? De fapt daca pui pe cineva sa aleaga dintre Volvo si BMW,acea persoana va alege Volvo.Sti dc? Pt ca va sti ca se afla in deplina siguranta.Nici Rolls nu ofera siguranta unui Volvo ,nici Mercedes.Sti dc? Pt ca Volvo asa s-a nascut sa fie cel mai bun din lume la acest capitol.

  • ShelbyV8, vineri, 07.09.2012 16:36

    @ dan_grc Design-ul l-au punctat la capitolul "Design". Poti sa compari A7 TSI de 300cp cu 640i Gran Cabrio si o sa vezi diferenta de pret. La fel se poate compara cu CLS 350. In ambele cazuri, BMW-ul e mult mai scump. @phlorin81 Ma refeream la modelele configurate. Nimeni nu cumpara masinile astea standard (daca tot dai 80000 euro, poti sa dai si 120000). Panamera are mai multe echipamente standard. Raman la parerea mea: nu merita mai mult de 2 stele pentru pretul de achizitie.

  • Mafia, vineri, 07.09.2012 16:39

    @Suedezu.Nu vreau sa para a jignire,ca eu nu jignesc oamenii.Dar sincer din comparatia care ai facut-o tu eu nu as alege nimic.Eu as alege sigur si fara gandire '''Lexus'' .Si acum sa o iau pe metoda ta.Sti de ce? Pt ca Lexus are hybrizi avansati,fiabilitate a la Toyota ,lux si tehnologie avansata .

  • tzenu_bmw, vineri, 07.09.2012 16:43

    @Suedezule.........chiar nu are rost sa comparam Volvo cu 'nemtoaicele' deoarece.......'suedeza' pierde rau hai sa fim seriosi....in ziua de azi majoritatea masinilor au 5 stele deci 80-90% sunt total sigure(in limitele vitezei la care sunt probate) despre acest Grand Coupe se poate povesti ore in sir insa nare rost.....tot ce conteaza e ca masina este bestiala.......

  • Suedezu, vineri, 07.09.2012 16:47

    @tzenule si yo ce am zis? Acelasi lucru am spus si eu sa nu mai comparati nemtoaicele cu Volvo la asiguranta ,pt ca Volvo castiga.Pai si bun au aproape toti 5 stele la encap.Dar la rasturanere cat de sigure sunt?Deci tot Volvo ramane cel mai bun din lume si la preturi e imbatabil.

  • Andrei_VVB, vineri, 07.09.2012 17:00

    Vad ca ii tot dati in sus cu puterea mai mica la concurenta dar v-a scapat ca Audi A7 are si el bi-turbo de fix 313 CP!! Si e mai ieftin dar nu are aceeasi dinamica. Dar interiorul lui Audi e mult mai high-tech si mai "aratos" dupa mine. Ceasurile la BMW sunt cel putin banale!!!Pt cei care spun ca nu are ce cauta un diesel pe aceasta masina. Cine isi ia asa ceva se poate gandi si la consum in primul rand(daca ii dai in blana la un benzinar ii zapacesti imediat consumul pe cand la un diesel creste 1-2 litrii), in al doilea rand avand un cuplu asa de mare se poate conduce foarte sportiv si te poti "obisnui" cu acest tip de condus ca un benzinar fie el si turbo ti se poate parea mai pretentios la condus. Cine spune ca un diesel modern, common-rail se plafoneaza la 3500 rpm nu stie despre ce vb. Acest diesel trage puternic pana la 4500-5000 rpm.

  • davidjupanu, vineri, 07.09.2012 17:06

    @suedezu intro oarecare masura ai dreptate....totul tine aici de gust....cn vrea sasi ia un volvo isi ia si e foarte multumit....cn isi ia bmw mercedes audi sau ce o fi va fi la fel de multumit...da volvo are cv ce la restu nu gasesti....am avut placerea sa fiu pasager intrun volvo S60 modelul precedent si am fost vrajit de masina de tot era foarte confortabil.....prb la volvo a fost si ramane motoarele....doar atunci volvo va fi la acelasi nivel cu nemtii cand vor oferi motoare pe masura nemtiilor...chiar zicea si acel posesor de volvo ca daca ar fi vb strict doar de motorizare orcand ar da volvo-u pe un mercedes sau bmw.....chestia cu siguranta mda volvo e cel mai sigur dar la 120 pe ora daca tzuci un zid tot in lumea de dincolo ajungi....diferenta de siguranta dintre un volvo si mercedes de ex nu e una mare....cand vn vb de siguranta orcum conteaza mai mult soferul decat masina

  • dan_grc, vineri, 07.09.2012 17:10

    ShelbyV8 Daca se face comparatia cu A7 TSI de 300 de cai diferenta de pret nu mai este de 20 de mii asa cum ai spus initial, oricum vesnicele discutii despre cat de scumpe sunt Bmw-urile noi nu prea isi mai au rostul, si-un 120d poate sa sara de 40 de mii, deci vorba aia...despre ce vorbim. Sunt si eu de acord ca rubrica "pret de achizitie" sa nu mai apara la aspecte negative pt ca chiar n-are rost, este doar negativ cand nu ai banii necesari.

  • kumite, vineri, 07.09.2012 17:11

    A vazut cineva testul de frana de la C60.L-au anuntat cu surle si trambite.Ceva de genul "brake assist system".Ultimul ragnet in tehnologie.Soferul e cu gandul aiurea,iar masina detecteaza singura obstacolul si franeaza de capul ei.Numai ca nu a franat.S-a infipt exact sub camion.Nici macar air-bag-ul nu s-a deschis.In schimb au pornit stergatoarele,iar cel mai important lucru:nu s-a rasturnat.Este cea mai sigura masina. Iar cand legsus va scoate o masina la pretul asta,atunci voi putea sa spun ca hibridul este cel mai tehnologizat,fiabil si de bumn simt.Pana atunci,origami sa traiasca.

  • Adi, vineri, 07.09.2012 17:16

    Nu ai ce sa comentezi la masina asta . E perfecta ! Dar eu tot un Porsche Panamera as lua.

  • ShelbyV8, vineri, 07.09.2012 17:25

    @ dan_grc Pai daca se face comparatia cu A7 TFSI 300 cp: 640i Gran Coupe 83576 A7 TFSI quattro 63140 Diferenta e de 20436 euro. BMW-ul are 20 cp in plus, Audi-ul are tractiune integrala.

  • Suedezu, vineri, 07.09.2012 17:25

    Pai dragilor.Dc Volvo a fst cel mai bun la noile teste? Si oricum cand cele nemtesti vor fi pe masura unui Volvo sa nu se rastoarne atunci mai vorbim.Volvo este cel mai sigur brand din lume pana atunci.Si Volvo are si airbag pt pietoni pe cand nemtii sunt praf la asa ceva.

  • Mafia, vineri, 07.09.2012 17:37

    Ce pret @Kuminte?Dar intreba-te cum va fi BMW pozitionat in clasamentul '' emisii scazute'' sau ''cel mai verde brand'',cu tehnologia hybrid a la Toyota.Sunt sigur ca va fi cv mai sus fata de alti ani ;) Conteste pe mine .

  • S.R.I, vineri, 07.09.2012 21:35

    Nu straluceste cu nimic.Are botul prea ascutit de parca a pus un excavator cupa pe el.Iar la spate prea drept de parca au ramas design-erii fara idei.Si un pret foarte mare.De ce? Pentru o bucata de tablarie lasata anapoda ? Totusi recupereaza la interior cu un display cocotat acolo,care se incadreaza in acealeasi linii de design ca la toti concurentii.Nu este acea nava spatiala la interior .Arata ca un simplu seria 6 la interior si atat.

  • kumite, vineri, 07.09.2012 22:29

    Yakuza,ar fi cea mai mare tampenie sa "contesc" pe tine.Deja ati devenit extraordinari de agasanti cu tampeniile voastre.Tu cu hibridul japonez si fiabilitatea, iar celalalt cu volvo nerasturnabil.Ca Hopa mitica:cade in ass si se ridica!Nu am spus niciodata in mod foarte serios ca japonezii fac masini proaste.Pana la urma,fiecare face ce vrea.Eu nu o sa-mi iau niciodata o "pussy".Adica hibrida.In mod sigur,am masini care chiar se rastoarna si nu ma simt in pericol.Cel mai mare paradox:singurul producator care face masini nerasturnabile,nu este si producatorul nr.1.Si inca o chestie.Nu conteaza unde sunt eu,dar aici predomina masinile japoneze.90% dintre masini sunt asiatice.Interesant este ca inca nu am vazut o asiatica clasica pe strazi.Adica una de prin anii 70.Ceva iconic japonez.Nu,sau sunt extraordinar de putine.Piese de muzeu.Masini clasice am vazut si vad destul,dar nu sunt japoneze.Un Impala,un Stang,Sting ,Camaro.Astea inca merg perfect.Si sunt genuine.Nu mai vorbesc de europenele clasice.Sorry,dar asta inseamna fibilitate.

  • dan_grc, sâmbătă, 08.09.2012 00:13

    Modele iconice japoneze? Doar in Japonia, si alea tinute pt tuning, gen Supra, in SUA si Europa predomina americanele si europenele, doar Germania sunt cateva sute de mii de bmw-uri care circula si care au intrat deja la modele clasice, din anii" 60 pana in " 90 si pt care s-au deschis si ateliere special pt ele, in toata Europa f multe de la majoritatea marcilor europene, cele japoneze sunt de mult la casat, probabil ca erau fiabile in acel moment si aveau un milion de km fara probleme( sau poate nu) dar nu vrea nimeni sa le tina 20, 30 de ani, o exceptie ar fi Toyota LC poate, indiferent de generatie, care sa nasca pasiune, in rest slabut, asta ca sa continui off-topicul.

  • C-G-C, sâmbătă, 08.09.2012 07:48

    Nu inteleg de ce in ultima vreme, cand discutam despre masini "adevarate" trebuie sa apara in discutie si masinile japoneze. Asiaticii, oricare ar fi ei, nu au in oferta momentan o astfel de masina. De ce ii aducem in discutie? BMW 6 are in principal 2 concurenti si anume CLS si A7. Despre ei ar trebui sa vorbim si nu despre branduri care sunt la periferia notiunii de "premium".

  • clau8812, sâmbătă, 08.09.2012 20:43

    in primu rand A7 3.0TDI de 313 cp si 650 Nm este mai puternic decat seria 6 deci nu e cel mai puternic din clasa cum afirmati voi in al 2 lea rand A7 prinde suta in 5,3 (ADICA MAI REPEDE) decat 5,4 deci nu e cea mia rapida seria 6... in al 3 lea rand consumul la A7 este de 6,4L la seira 6 este 6,7L dupa cum afirmati.....Deci nu stiu ce AVION vedeti voi pt ca este mai slab decat A7 si costa si cu aproape 10 000 de euro mai mult in pretul de baza....deci nu mai pupati in fund atat BMW...pt ca nu este ATAT DE AVION pe cat credeti si spune-ti voi

  • Xen, sâmbătă, 08.09.2012 20:45

    Inca o masina pentru care diselarii au motive de bucurie...... inca vreo 30 de ani cat mai e petrol.

  • clau8812, sâmbătă, 08.09.2012 23:56

    http://www.caranddriver.com/comparisons/2012-audi-a7-30t-quattro-vs-2013-bmw-640i-gran-coupe-comparison-test Aici cum o fura seria 6 gran coupe 640i de la A7 3.0T

  • dan_grc, duminică, 09.09.2012 13:19

    @clau8812 Daca accelereaza cu 0.1 secunde mai slab nu mai poate fi considerat "avion"? Asta este o expresie pt felul in care arata masina si pt felul in care te simti in ea, iar "avioanele" nu consuma f putin si nici nu costa putin, si pana vor testa A7 de 313 cai acest model ramane " avion".

  • Tomson, duminică, 09.09.2012 17:20

    Ce nume mai este si asta ''clau82'','' dan-grc'' ,''suedezu'', mafia'' .Ma mir cum nu vad si '' exterminatorul'' pe aici.Folositi fratilor si voi nume adevarate.Sau nu aveti?

  • dan_grc, duminică, 09.09.2012 18:16

    Bine mai tomson ca este numele tau adevarat:), iar numele meu chiar este dan_grc, doar ca numele este prescurtat.

  • kumite, duminică, 09.09.2012 21:53

    Cel mai misto nume pe care l-am auzit eu:Elvis Pecingine.

  • dan_grc, duminică, 09.09.2012 23:18

    Samba sau robert_44 "pathetic" , tu lipseai, se pare ca e o marca inregistrata la tine asta cu pathetic si cu badge-ul AMG pe trabant, intamplator am dat peste un site auto din Basarabia si ce sa vezi, este unul robert_44 cu acelasi discurs cu trabantul si badge-ul amg, binenteles la prezentarea lui Kia K9 , in care faci spume la gura ca dc nu cumpara lumea kia de lux si doar nemtoaicele nefiabile, esti "pathetic" rau, pe bune, esti un HATER veritabil care asteapta la cotitura. Si lasa tu imaginea Bmw-ului acolo jos unde este, sa ai tu de munca la service domnule "pathetic".

  • dan_grc, luni, 10.09.2012 00:31

    Robert_444, oricum m-am lamurit cu tine, acolo oricum sunt f putine comentarii si cel mai anti Mercedes si Bmw tu ai fost, in conditiile in care nu se vorbea de nemti vs asiatici, dar daca omul uraste ce sa-i faci. Cat despre injuraturi, nu vorbesti cu cine trebuie, eu nu injur. O seara buna si tie.

  • unckle, luni, 10.09.2012 10:22

    Interesant sir de comentarii - ma bucur ca am reusit sa le citesc inainte sa ajunga baietii de la AM la birou :) @Domnii care au o problema cu masinile BMW (unii dintre ei au si cu Audi si Mercedes) : Cine va obliga domnilor sa cumparati masini nemtesti? Cine va obliga domnilor sa evitati masinile japoneze sau suedeze? @Suedezu - zi si noua care masina (in afara de W168, ala fara ESP) se rastoarna? Spune-ne si noua cum draq se rastoarna un Seria 6 GC cand sta pe drum ca o placinta ... lung si lat cat toate zilele si inalt cat un Tico. @Dan_crc : nu te agita cu comentariile acestor domni, nu merita. Deja majoritatea celor ce citesc pe aici stiu ce le poate pielea.... baietii de la AM le sterg 90% din comentarii (dupa parerea mea ar trebui mai mult de 90% ... off-topic in permanenta plus injurii la adresa tuturor celor care indraznesc sa aiba alte opinii decat "nemtestile e japite + japonezele e fiabilitati supertehnologizate + volvo e mama lor la orice" ... etc. ). Vorba aia romaneasca "apa trece, pietrele raman" este cat se poate de valabila in acest caz - respectivii comenteaza de le sar ochii iar Audi-BMW-Mercedes vand mai multe masini in europa decat o fac brandurile de volum din japonia ... pentru ca europenii e cretini si nu stie ca alea nemtesti e japite. @restul celor de mai sus: Observ ca unii trateaza achizitia unei astfel de masini prin ochii unui om care isi cumpara o masina care sa-i satisfaca toate nevoile -- nu este cazul pentru cei care cumpara in realitate o astfel de masina. Aceasta masina este o masina "personala", este egocentrica, este facuta pentru "el" (sau "ea" ;) ). Nu este facuta pentru familii .. pentru carat purcei de craciun, pentru mutat mobila, pentru duc 5 copii la gradinita etc.

  • kumite, luni, 10.09.2012 11:57

    @unckle,eu nu inteleg de ce ii numesti pe astia"domni".Notiunea de "domn"este alta.Indivizii astia dau cu parul in capul unuia mai scolit decat ei.In cazul de fata ,in afara de fiabilitate,hibrid si nerasturnabila,nu am citit nimic coerent."Mucles",si "sa stai in picioare,cand vorbesti cu mine"....WTF este asta?Sau astea? Comentariile lor sunt niste "perle",care ar trebuie analizate in scolile generale si licee.Daca ii iei la bani marunti,vei constata ca nu au bani nici macar sa se sparcaie in centru,la o buda publica.In scimb,iti vor baga pe gat fiabilitatea si hibridul si shit-ul nerasturnabil.Si sa te puna dracul sa nu-ti iei o boaba de orez.Ei nu pot sa inteleaga ca sunt alte alternative la minunile asiatice.Din partea mea,ar trebui sa puna osul la bataie(rau de tot),ca sa poata sa-si ia o masina cat de cat decenta.Decenta,ca pana la una noua este cale lunga.In mod sigur,comentariul acesta va fi sters,dar probabil va fi citit de cineva. Stima!

  • Paul, luni, 10.09.2012 12:14

    @Clau8812 Desi marturisc ca imi plac masinile Audi, insa am observat ca duc o politica de marketing agresiva, din care cred ca fac parte si cifrele date de tine, respectiv 0,1s pentru demaraj (cred ca se si simte diferenta :)). In test, Audi era qattro, in timp ce BMW era RWD. Poate conteaza. Cred, pe de alta parte, ca BMW are probleme cu greutatea masinilor, din cauza gadgeturilor puse pe ele si Effcient Dynamics. De aceea cred ca investesc masiv in tehnologia bazata pe fibra de carbon. In final, e o optiune de de gust.

  • clau8812, marţi, 11.09.2012 19:59

    eu am vrut doar sa atrag atentia celor de la automarket sa nu mai ridice in slavi atat bmw pt ca nu este super masina pe care o lauda ei atat....am vrut sa arat ca se inseala si ca in acea clasa exista o masina mai performanta.....la un pret cu 10 000 de euro mai putin....oricum si aici si pe alt site foarte cun din romania se ridica in slavi bmw ca si cum ar fi masin a suprema insa este departe de asa ceva app de minisuri,au dat doar cei cu bmw si admini automarket sa intelg :)) poate va mai documentati si voi"ädminilor" cand mai vb de cate o masina imortanta

  • dan_grc, marţi, 11.09.2012 21:46

    Pai ai vrut sa arati mai @clau8812, dar de fapt cum ai aratat, alea chiar nu sunt argumente ce-ai enumerat tu, daca din punctul tau de vedere A7 este masina suprema spune asa, n-o mai lua pe ocolite:)

  • unckle, joi, 13.09.2012 17:03

    "MASINA SUPREMA" .. ciudat ... chiar exista asa ceva ? Titlul de "masina suprema" ar trebui dat de catre individ in functie de nevoile sale, iar individul nu ar trebui sa se astepte ca interlocutorii sai sa aiba aceiasi parere ... parerea mea...

  • somebody, marţi, 30.10.2012 11:51

    ok e super, dar unde e 650 d x drive sau Md triturbo? M 550 d xdrive parca se fabrica

  • how to use viagra, duminică, 28.02.2021 03:00

    https://genericviagragog.com viagra online canadian pharmacy