Motor / Transmisie
Obsesia mercantilismului a făcut ca Porsche să preia un propulsor diesel aclamat de-a lungul ultimilor ani pe celelalte modele ale grupului Volkswagen, introdus nu de mult şi pe fratele mai mare Cayenne. Vorbim despre vedeta cu şase cilindri, de 3.0 litri, capabilă să dezvolte 250 de cai putere şi 550 de Nm, resurse suficient de generoase, cel puţin pe hârtie, pentru a imprima un spirit dinamic.
În realitate, plaja de cuplu maxim, cuprinsă între 1750 şi 2750 de rotaţii, pare cam scurtă şi dă uneori senzaţia de gâtuire a resurselor. Aspectul pozitiv este faptul că şoferul accesează cuplul maxim imediat ce acul turometrului începe să tresară.
Izolarea fonică este foarte bună, nemţii propunându-şi să-l facă pe cel de la volan să creadă că este la volanul unei versiuni pe benzină. Totuşi, oprirea motorului de către sistemul start-stop, atunci când vă aflaţi la semafor, poate crea unele vibraţii. La repornire, acestea dispar.
Transmisia automată cu opt trepte este, şi în cazul acestei versiunii, cireaşa de pe tort, detonând sau calmând bagajul de putere. Ce le va lipsi puriştilor? Sunetul diafan al evacuării, înlocuit acum de o tonalitate baritonală, neobişnuită pentru un Porsche.
Prima inainte de toate : va rog, REVIZUITI putin tehnica de fotografiere!!! 80% din fotografii nu numai ca sunt facute intr-un cadru impropiu(INCERCATI NAIBA SA FACETI PUTINA RECLAMA TARII CA AVEM ATATEA ORASE SI PEISAJE MUNTOASE SUPERBE...) dar prezinta pe deasupra si o masina MUUuurdara atat la interior cat si exterior/compartiment motor.....(un mic sfat draga Bogdan: explica celui din spatele lentilei ca ultimele 2 lucruri de care are nevoie o masina NEAGRA este sa fie murdara si sa aiba o imensitate gri luminata puternic de soare in SPATELE ei-trebuie sa fie in fata masinii daca are nevoie de mai multa lumina.)... poza 15 unul din exemple: ferodo atacat pe jante niste jante mici multa lumina din spate(ca naiba) +reflex gri al pietrelor pe portiera masinii....idem unele poze care nu reflecta vreo frumusete pe la Audi A8, dar totusi acolo sunt vreo 30% iar restul par a fi trase de un fotograf adus special din afara,unul para-expert chiar:)) am terminat cu asta acum sa vorbim despre test! ati acordat 4.4 stele adica? nota 8.8! pe deplin meritata si mai ales corect notata... comparativ cu A7 A8 si Jaguar Xf da, mi-a placut si ati ars-o corect si mai ales 8 la design vorbind de porsche care Se stieeee ce poate iar aici nu prea a putut... PS mi-a placut faptul ca scrieti la toate TESTELE pentru cine e adresata masina respectiva...EVENTUAL SCRIETI MARE sau chiar spam-ati sa priceapa si prastiile de copii de pe la noi ca cel care face banii pentru o masina ca asta trebuie sa o conduca nu broasca de fii-su cu pantalonasi conici mulati... . Astept cu nerabdare test-drive-ul CLS si ma supar rau daca nu mi-l puneti in valoare cu niste fotografi/ii de valoare..... Pana atunci toate cele bune si......sa ne vedem noi ca strangem economii pentru a merita macar emblema unei astfel de masini....