Porsche Boxster

3.4 315CP Man S

Tehnologie

4.5

Avansul tehnologic al noului Boxster începe cu caroseria. Mai mult de jumătate din elementele metalice sunt fabricate din aluminiu, iar restul este magneziu şi oţel foarte rigid. Acest lucru se traduce printr-o rigiditate torsionala cu 40% mai bună faţă de generaţia anterioară. Apoi, Porsche s-a adaptat trendului actual şi a început să reducă cilindreea motoarelor pentru a obţine emisii polunate mai mic, dar nu a compromis la capitolul putere. Propulsorul cu injecţie directă de pe Boxster S este asociat acum cu sistem Start-Stop care permite atât scăderea consumului de carburant cât şi reducerea emisiilor de CO2. Cutia PDK ajută şi ea enorm la exploatarea eficientă a motorului. Se adaptează stilului de condus şi schimbă până în treapta a şaptea dacă este nevoie pentru a reduce turaţia motorului. Pentru cei care apreciază gadgeturile electronice, Porsche oferă sistemul multimedia complet PCM ce conţine inclusiv sistem de navigaţie. Mai avem mufă USB în torpedou şi conectivitate Bluetooth pentru telefonul mobil. Opţional se mai pot alege diferenţialul spate blocabil cu PVT (Porsche Torque Vectoring), suspensia activă PASM cu două moduri (normal şi sport), sistem de monitorizare a presiunii în pneuri, faruri bi-xenon şi sistem audio Bose cu surround.

  • Mircea, vineri, 21.09.2012 19:03

    Butoane mici pe consola centrala ? mie mi se par a fi la o marime perfecta

  • slVW_83, vineri, 21.09.2012 22:32

    Jucaria perfecta! Are traditie, putere, design dar si pretul e unul astronomic daca pui diferite optionale! Acest Boxter e unul din putinele motive pentru care vrei sa fii bogat!

  • @slv83, sâmbătă, 22.09.2012 12:33

    Pai un singur motiv daca ai sa fii bogat, atunci merita sa incerci sa fii :D

  • nume, sâmbătă, 22.09.2012 17:10

    97 de mii pentru un Boxster fara frane ceramice si vopsea PTS? Cei de la Porsche merita pe deplin Oscarul daca reusesc sa vanda aceasta masina, la acesti bani.

  • kumite, duminică, 23.09.2012 22:05

    Fii tu sigur @nume,o vor vinde.Despre frane?Mai gandeste-te. In alta ordine de idei.Ce bine este,ca de cateva zile bune,nu am mai vazut pe nicaieri aceiasi termeni stupizi:hibrid,fiabilitate,nerasturnabila, masini de bun simt samd.E bine de tot. Inca mai este adevarata chestia aia ,cum ca prostia se autoelimina singura.Ups!Pleonasm!

  • Mafia, duminică, 23.09.2012 22:43

    @kuminte,ai f mare dreptate.Totusi..........cumintenia ,se vrea a fi una nedescurajabila pt tine ;) Conteste pe prietenul tau mafia.

  • Mafia_mafia, duminică, 23.09.2012 22:46

    @kuminte,ai mare dreptate.....totusi........''cumintenia'' ,se vrea a fi una responsabila pt tine ;) .

  • Bloodrave, luni, 24.09.2012 13:42

    Interesant cum acest Boxter are 0-100 km/h ca si noul Audi S3, cel din urma fiind la jumatate din pret. Stiu nu se compara ca si look si feeling dar totusi :) Just my 2 cents.

  • nicoctb, luni, 24.09.2012 15:03

    TT RS atinge doar 250km/h cu limitaarea din fabrica dar fara? :) TT S Line de 224 CP fara limitare atinge 270 km/h, marturie unui posesor, si eu am avut unul; deci cu atat mai mult poate un TT RS de 340 CP :)), plus tractiunea integrala, deja masina este mult mai manevrabila ... dar Porche Boxter este Porche, alta eticheta, mai pleaca spatele, .... acum depinde ce vrei .... :P

  • kumite, luni, 24.09.2012 21:45

    Pe bune! Nu se poate intelege nimic din ce ai incercat sa scrii acolo.Acum ati descoperit alt cuvant nou:cumintenia.Iar ai tras ceva wasabi pe nas?

  • M5, joi, 27.09.2012 17:32

    Performant dar urat. Niciodata nu mi-a placut design-ul Porsche. Plus ca toate modelele seamana intre ele si nu-ti dai seama ca e unu' si care e celalalt.