Tehnologie
Avansul tehnologic al noului Boxster începe cu caroseria. Mai mult de jumătate din elementele metalice sunt fabricate din aluminiu, iar restul este magneziu şi oţel foarte rigid. Acest lucru se traduce printr-o rigiditate torsionala cu 40% mai bună faţă de generaţia anterioară. Apoi, Porsche s-a adaptat trendului actual şi a început să reducă cilindreea motoarelor pentru a obţine emisii polunate mai mic, dar nu a compromis la capitolul putere. Propulsorul cu injecţie directă de pe Boxster S este asociat acum cu sistem Start-Stop care permite atât scăderea consumului de carburant cât şi reducerea emisiilor de CO2. Cutia PDK ajută şi ea enorm la exploatarea eficientă a motorului. Se adaptează stilului de condus şi schimbă până în treapta a şaptea dacă este nevoie pentru a reduce turaţia motorului. Pentru cei care apreciază gadgeturile electronice, Porsche oferă sistemul multimedia complet PCM ce conţine inclusiv sistem de navigaţie. Mai avem mufă USB în torpedou şi conectivitate Bluetooth pentru telefonul mobil. Opţional se mai pot alege diferenţialul spate blocabil cu PVT (Porsche Torque Vectoring), suspensia activă PASM cu două moduri (normal şi sport), sistem de monitorizare a presiunii în pneuri, faruri bi-xenon şi sistem audio Bose cu surround.
Butoane mici pe consola centrala ? mie mi se par a fi la o marime perfecta