Tinuta de drum
Aici este teritoriul Boxsterului. Inginerii Porsche au reuşit să rafineze ţinuta de drum a noului Boxster încât acum poate rivaliza fără probleme cu fraţii săi de gamă. Este practic un Cayman decapotabil, dar faptul că are un plafon din pânză nu afectează ţinuta de drum. Caroseria este incredibil de rigidă pentru un roadster, iar suspensia este perfectă. Suficient de fermă pentru un stil sportiv pe viraje, dar nu te omoară atunci când treci peste denivelările clasice din orice oraş românesc. Singurul minus ar fi poate direcţia electrohidraulică, acelaşi sistem împrumutat de la 911. Puriştii se vor plânge că feelingul în volan este artificial. Însă, poate fi condus zi de zi fără probleme, dimensiunile exterioare fiind potrivite chiar şi pentru uzul citadin. O simplă apăsare pe butonul sport sau sport plus transformă instant caracterul maşinii. Sunetul se ascute, puterea este livrată imediat şi poţi exploata pilotul din tine. De preferat pe un circuit închis. Boxster este perfect însă şi pentru un drum de munte, iar senzaţia de cockpit deschis este inegalabilă. Poţi rula decapotat chiar şi la viteze mari graţie paravântului din spatele scaunelor, dar vântul devine o problemă peste 100 km/oră. Este incredibil însă cât de uşor poate livra sportivitatea acest model. Totul este foarte natural, motorul nu pare că se chinuie nici o secundă, urcând în ture fulgerător. Este cel mai bun Boxster construit vreodată, fără îndoială. Este Boxsterul pe care l-am aşteptat cu toţii.
Butoane mici pe consola centrala ? mie mi se par a fi la o marime perfecta