Porsche Boxster

3.4 315CP Man S

Tinuta de drum

5.0

Aici este teritoriul Boxsterului. Inginerii Porsche au reuşit să rafineze ţinuta de drum a noului Boxster încât acum poate rivaliza fără probleme cu fraţii săi de gamă. Este practic un Cayman decapotabil, dar faptul că are un plafon din pânză nu afectează ţinuta de drum. Caroseria este incredibil de rigidă pentru un roadster, iar suspensia este perfectă. Suficient de fermă pentru un stil sportiv pe viraje, dar nu te omoară atunci când treci peste denivelările clasice din orice oraş românesc. Singurul minus ar fi poate direcţia electrohidraulică, acelaşi sistem împrumutat de la 911. Puriştii se vor plânge că feelingul în volan este artificial. Însă, poate fi condus zi de zi fără probleme, dimensiunile exterioare fiind potrivite chiar şi pentru uzul citadin. O simplă apăsare pe butonul sport sau sport plus transformă instant caracterul maşinii. Sunetul se ascute, puterea este livrată imediat şi poţi exploata pilotul din tine. De preferat pe un circuit închis. Boxster este perfect însă şi pentru un drum de munte, iar senzaţia de cockpit deschis este inegalabilă. Poţi rula decapotat chiar şi la viteze mari graţie paravântului din spatele scaunelor, dar vântul devine o problemă peste 100 km/oră. Este incredibil însă cât de uşor poate livra sportivitatea acest model. Totul este foarte natural, motorul nu pare că se chinuie nici o secundă, urcând în ture fulgerător. Este cel mai bun Boxster construit vreodată, fără îndoială. Este Boxsterul pe care l-am aşteptat cu toţii. 

  • Mircea, vineri, 21.09.2012 19:03

    Butoane mici pe consola centrala ? mie mi se par a fi la o marime perfecta

  • slVW_83, vineri, 21.09.2012 22:32

    Jucaria perfecta! Are traditie, putere, design dar si pretul e unul astronomic daca pui diferite optionale! Acest Boxter e unul din putinele motive pentru care vrei sa fii bogat!

  • @slv83, sâmbătă, 22.09.2012 12:33

    Pai un singur motiv daca ai sa fii bogat, atunci merita sa incerci sa fii :D

  • nume, sâmbătă, 22.09.2012 17:10

    97 de mii pentru un Boxster fara frane ceramice si vopsea PTS? Cei de la Porsche merita pe deplin Oscarul daca reusesc sa vanda aceasta masina, la acesti bani.

  • kumite, duminică, 23.09.2012 22:05

    Fii tu sigur @nume,o vor vinde.Despre frane?Mai gandeste-te. In alta ordine de idei.Ce bine este,ca de cateva zile bune,nu am mai vazut pe nicaieri aceiasi termeni stupizi:hibrid,fiabilitate,nerasturnabila, masini de bun simt samd.E bine de tot. Inca mai este adevarata chestia aia ,cum ca prostia se autoelimina singura.Ups!Pleonasm!

  • Mafia, duminică, 23.09.2012 22:43

    @kuminte,ai f mare dreptate.Totusi..........cumintenia ,se vrea a fi una nedescurajabila pt tine ;) Conteste pe prietenul tau mafia.

  • Mafia_mafia, duminică, 23.09.2012 22:46

    @kuminte,ai mare dreptate.....totusi........''cumintenia'' ,se vrea a fi una responsabila pt tine ;) .

  • Bloodrave, luni, 24.09.2012 13:42

    Interesant cum acest Boxter are 0-100 km/h ca si noul Audi S3, cel din urma fiind la jumatate din pret. Stiu nu se compara ca si look si feeling dar totusi :) Just my 2 cents.

  • nicoctb, luni, 24.09.2012 15:03

    TT RS atinge doar 250km/h cu limitaarea din fabrica dar fara? :) TT S Line de 224 CP fara limitare atinge 270 km/h, marturie unui posesor, si eu am avut unul; deci cu atat mai mult poate un TT RS de 340 CP :)), plus tractiunea integrala, deja masina este mult mai manevrabila ... dar Porche Boxter este Porche, alta eticheta, mai pleaca spatele, .... acum depinde ce vrei .... :P

  • kumite, luni, 24.09.2012 21:45

    Pe bune! Nu se poate intelege nimic din ce ai incercat sa scrii acolo.Acum ati descoperit alt cuvant nou:cumintenia.Iar ai tras ceva wasabi pe nas?

  • M5, joi, 27.09.2012 17:32

    Performant dar urat. Niciodata nu mi-a placut design-ul Porsche. Plus ca toate modelele seamana intre ele si nu-ti dai seama ca e unu' si care e celalalt.