Porsche Boxster

3.4 315CP Man S

Motor / Transmisie

4.5

Porsche a mizat mereu pe motorul boxer când vine vorba de modelele sale sportive. A renunţat la acest concept doar pentru limuzina Panamera şi SUV-ul Cayenne. Familia Boxster, Cayman şi 911 folosesc doar propulsoare boxer cu şase cilindri opuşi. În cazul modelului Boxster, motorul este amplasat central-spate, între cele două locuri şi puntea spate a automobilului. Este o soluţie chiar mai bună decât cea folosită pentru 911, unde motorul este amplasat în spate. 

Motorul amplasat central-spate permite eliberarea spaţiului pentru două spaţii pentru bagaje, astfel că Boxster are practic două portbagaje. Porsche a ales două propulsoare pentru noul Boxster. Primul are 2.7 litri şi dezvoltă 265 CP, dar modelul testat de noi era dotat cu motorul de 3.4 litri şi 315 CP. Puterea maximă este atinsă la 6.700 rpm. Cuplul maxim motor este de 360 Nm la 4.500 rpm. Este un motor excelent, suficient de puternic pentru a da Boxsterului un caracter foarte sportiv. Sunetul este impresionant, la fel şi reprizele oferite de cei 315 CP. Dar mai importantă este cutia automată PDK cu două ambreiaje şi şapte trepte. Schimbările de treaptă sunt fulgerătoare, iar modelul nostru a venit dotat cu volanul opţional cu clapete amplsate corect. Adică plus în dreapta şi minus în stânga. O plăcere de acţionat mai ales în modul Sport Plus. Poarta manuală a levierului a rămas însă inversată, trebuie să împingi ca să urci o treaptă şi să tragi pentru a retrograda.

  • Mircea, vineri, 21.09.2012 19:03

    Butoane mici pe consola centrala ? mie mi se par a fi la o marime perfecta

  • slVW_83, vineri, 21.09.2012 22:32

    Jucaria perfecta! Are traditie, putere, design dar si pretul e unul astronomic daca pui diferite optionale! Acest Boxter e unul din putinele motive pentru care vrei sa fii bogat!

  • @slv83, sâmbătă, 22.09.2012 12:33

    Pai un singur motiv daca ai sa fii bogat, atunci merita sa incerci sa fii :D

  • nume, sâmbătă, 22.09.2012 17:10

    97 de mii pentru un Boxster fara frane ceramice si vopsea PTS? Cei de la Porsche merita pe deplin Oscarul daca reusesc sa vanda aceasta masina, la acesti bani.

  • kumite, duminică, 23.09.2012 22:05

    Fii tu sigur @nume,o vor vinde.Despre frane?Mai gandeste-te. In alta ordine de idei.Ce bine este,ca de cateva zile bune,nu am mai vazut pe nicaieri aceiasi termeni stupizi:hibrid,fiabilitate,nerasturnabila, masini de bun simt samd.E bine de tot. Inca mai este adevarata chestia aia ,cum ca prostia se autoelimina singura.Ups!Pleonasm!

  • Mafia, duminică, 23.09.2012 22:43

    @kuminte,ai f mare dreptate.Totusi..........cumintenia ,se vrea a fi una nedescurajabila pt tine ;) Conteste pe prietenul tau mafia.

  • Mafia_mafia, duminică, 23.09.2012 22:46

    @kuminte,ai mare dreptate.....totusi........''cumintenia'' ,se vrea a fi una responsabila pt tine ;) .

  • Bloodrave, luni, 24.09.2012 13:42

    Interesant cum acest Boxter are 0-100 km/h ca si noul Audi S3, cel din urma fiind la jumatate din pret. Stiu nu se compara ca si look si feeling dar totusi :) Just my 2 cents.

  • nicoctb, luni, 24.09.2012 15:03

    TT RS atinge doar 250km/h cu limitaarea din fabrica dar fara? :) TT S Line de 224 CP fara limitare atinge 270 km/h, marturie unui posesor, si eu am avut unul; deci cu atat mai mult poate un TT RS de 340 CP :)), plus tractiunea integrala, deja masina este mult mai manevrabila ... dar Porche Boxter este Porche, alta eticheta, mai pleaca spatele, .... acum depinde ce vrei .... :P

  • kumite, luni, 24.09.2012 21:45

    Pe bune! Nu se poate intelege nimic din ce ai incercat sa scrii acolo.Acum ati descoperit alt cuvant nou:cumintenia.Iar ai tras ceva wasabi pe nas?

  • M5, joi, 27.09.2012 17:32

    Performant dar urat. Niciodata nu mi-a placut design-ul Porsche. Plus ca toate modelele seamana intre ele si nu-ti dai seama ca e unu' si care e celalalt.