Peugeot 508

2.0 HDI 140CP Active

Calitate / Pret

3.0

Peugeot 508 nu este cel mai ieftin model din segmentul său. Din contră, versiunea 2.0 HDi Active testată de Automarket are un preţ de pornire de 25.246 de euro cu TVA inclus. Analizând fişa tehnică a exemplarului testat, am descoperit că vehiculul respectiv a primit un discount de 2.089 de euro, dar i-au fost aplicate opţionale de 1.501 euro, de unde şi preţul de 25.014 euro cu TVA inclus afişat în căsuţa dedicată de mai sus.

Dacă aplicarea respectivului discount îl aduce pe 508 la preţul unui Passat 2.0 TDI BMT de 140 CP în versiunea M6 Comfortline (23.871) situaţia nu este favorabilă per anamblu. Practic, îţi poţi cumpăra un Mondeo, un Citroen C5, un Opel Insignia, un Mazda6, un Renault Laguna, un Seat Exeo şi multe altele pentru mai puţin de 25.000 de euro, toate având TVA inclus şi o motorizare comparabilă. Preţul de intrare în gama Peugeot 508 este de 21.783 de euro cu TVA inclus, sumă în schimbul căreia primeşti o versiune pe benzină a lui 508, în timp ce Seat iţi oferă un Exeo 2.0 TDI de 143 CP pentru doar 21.721 de euro cu TVA inclus.

  • elisav, vineri, 17.06.2011 11:41

    407 a fost o dezamagire, dar macar a pacalit cativa la inceput... 508 nici asta nu mai e in stare s-o faca

  • Ivanoff, vineri, 17.06.2011 11:54
    Exeo e dintr-un "alt film" ...

    Prietenilor,iarasi vb sa nu tacem: Exeo e in clasa cu Jetta, e o compacta.

  • mircea, vineri, 17.06.2011 11:59
    @Ivanoff

    Exeo este versiunea Seat a lui Audi A4, care după toate criteriile lumii în care trăim se află în segmentul mediu.

  • antonny, vineri, 17.06.2011 12:23
    numai 3.9 !!!

    Masinuta asta primeste 3.9 iar concurenti lui ex. exeo 4.0 ,passat 4.1 cu ce e mai bun exeo decat 508 ???

  • Ursulica, vineri, 17.06.2011 12:27
    Mare nota pentru ce ofera 508!!!

    Explicatia este simpla Passat este etalon in segment nota este mult prea mica 4.1 fata de cat ar fi meritat. In orice teste de bun simt Passat executa la mare distanta orice rival.

  • 1923`, vineri, 17.06.2011 13:44
    @ursulica

    ce conduci? golf 3 sau golf 4? @ontopic - nu stiu cine ar da banii astia pe aceasta masina...

  • Ursulica, vineri, 17.06.2011 14:19
    1923 toamna

    Focus 1.8 TDCI 115 CP 2009 Tu?

  • focus boala veche, vineri, 17.06.2011 14:49
    @Ursulica

    si nu iti agata cutia cand bagi intr-a 3-a ?

  • 745, vineri, 17.06.2011 15:03
    sa va fie rusine

    Sunt absolut intrigat de acest articol, si nu numai... Daca nu aveam contact cu aceste masini si cele de la rivali as fi crezut cuvant cu cuvant ceea ce ati scris insa uneori faceti niste afirmatii foarte tendentioase. Nu stiu cine e in spatele vostru dar in multe articole puneti punctul pe i unde nu trebuie. De exemplu, in orice articol despre un Opel cu motor diesel testat de voi, scrieti ca Opelul are un motor diesel foarte silentios, atipic de silentios chiar...si ca sunt foarte elastice si tot asa, cand orice roman din tara asta care a condus un CDTI fie 1.7 sau cele de generatie noua 2.0 stie ca CDTI-urile de la Opel sunt zgomotoase, puturoase la turatii mici si nu au nimic in comun cu elasticitatea. Acum, faceti aceiasi chestie cu Peugeot. Cand toti, dar toti stim ca singurul capitol la care exceleaza un Peugeot sunt motoarele diesel, care sunt foarte rafinate, silentioase, fara nici o vibratie, mai ales astea de 2.0...voi spuneti ca nu, din contra, vibreaza si la relanti cum nici un Logan taxi nu o face...ca tdi-ul cr de la vw e mai bun si mai silentios. Am mers cu un Tigaun 2.0 TDI CR multi km, cat nu ati mers voi cu toate tdi-urile CR la un loc si pot spune ca numai e brutal ca vechiul PD, e mai rafinat dar in orice caz nu este silentios si nici mai bun ca un HDI. Este foarte urat ceea ce faceti voi, cu toti trebuie sa traim, e adevarat, dar unii aleg sa o faca cu demnitate, dar voi.... PS: Nu sunt fan Peugeot nici VW, sunt doar impartial si intrigat de astfel de articole... Rusine.

  • Ursulica, vineri, 17.06.2011 15:08

    La 1 cateodata chiar foarte rar intra mai greu, dar daca dai de levier spre a 2 usor intra fara probleme. La a 3 a parca mai face figuri cand schimbi repede tot asa tre sa fortezi putin dar nu ma deranjeaza. Ma bucur ca la banii care i-am dat pe el nu am luat vreo duda frantuzeasca.In rest ce sa zic este o masina cinstita.

  • BMW 524(diesel), vineri, 17.06.2011 15:17

    O gluma de masina!

  • George, vineri, 17.06.2011 15:29

    Eu nu am avut ocazia sa conduc acest model (desi mi-ar place foarte mult). Am avut insa ocazia sa il vad si sa stau la volan cu ocazia unei expozitii de masini. Am vazut de asemenea si cateva teste cu acest model realizate de publicatii straine si romanesti, in diverse conditii, de la orase supraaglomerat la ore de varf, pana la autostrazi sau drumuri virajate de munte. Ei bine, din cat imi amintesc acum, nu cred sa fi vazut vreun test in care jurnalistii sa nu fi laudat directia precisa si tinuta de drum... Hmmm... Sa fie cei de la Automarket cei mai exigenti jurnalisti...? De asemenea, motoarele HDI sunt foarte laudate de toata lumea si sunt folosite de multi producatori de masini (Ford, Mazda, BMW sau Volvo); iar acest lucru am putut sa il testez direct si personal in cazul 1,6 HDI si 2,0 HDI cu care am facut destui kilometri. Aici... ce sa vezi? Din nou surpriza! In cazul testului facut de Automarket, motorul "prezinta vibratii la rularea la turatii joase"! Mentionez ca nu sunt un carcotas din fire, dar experienta personala si testele facute de alte publicatii ori site-uri de specialitate ma fac sa imi pun intrebari cu privire la "realismul" acestui drive test.

  • antonny, vineri, 17.06.2011 15:47
    ****

    @ 745 bravo pentru cele spuse

  • focus, vineri, 17.06.2011 16:11
    @Ursulica

    Vezi ca pe segmentul focus-ului, o alta "duda frantuzeasca" spulbera recorduri: se numeste Megane RS Trophy. Unde a batut "duda frantuzeasca" recordul? in Germania! Unde se fabrica Focus? Tot in Germania! Ce coincidenta...! Unde e focus-ul? Ce face? Detonatii la impresie pt iubitorii de pocnitori...

  • andrey11, vineri, 17.06.2011 16:18
    Multe prea putin

    motorul diesel de 2.0 de la peugeot este exceptional, mult peste 2.0 tdi de la VW. Apoi...Exeo nu se poate compara cu 508, chiar daca ca dimensiuni se apropie, dar in rest exeo isi tradeaza varsta.. aia veche a lui A4.

  • LauCalin, vineri, 17.06.2011 17:00

    Este prima data cand aud critici la motoarele HDI. O singura data am condus un 407 vreo 350 de km, avea aprox. 210 000 de km si mergea perfect. Motiv pentru care chiar nu cred ca ce a testat AM ar fi un motor slab, galagios si cu vibratii la turatii joase. Dafapt cam astea sunt punctele forte ale lui HDI (nu stiu cat e de adevarat, dar se spune ca VAG a trecut la common rail tocmai pentru a face fata motoarelor HDI- si oricum inca se ridica semne de intrebare daca reuseste sau nu). Referitor la pret, nu uitati ca masina asta trebuie sa acopere doua segmente, mediu si mare, adica sa fie urmasul lui 407 si 607. Si mie mi se pare cam scumpa, insa nu cred ca e chiar asa de slaba cum zice AM.

  • @LauCalin, vineri, 17.06.2011 17:25

    Daca e prima data cand auzi critici la HDI, ar trebui sa asculti mai mult... pe cei care le au in posesie in principal...la 100.000 km, 407 scartaie din toate incheieturile de zici ca acum se rupe, usile se inchid ca la dacia 1300, iar problema injectoarelor te arunca in nas cand ti-e lumea mai draga... la 200.000 km inca n-am ajuns, dar nici n-am de gand

  • LauCalin, vineri, 17.06.2011 17:44
    @@LauCalin

    Cand am zis ca mergea perfect ma refeream strict la motor. Care la cum stau lucrurile la PSA si la concurenta nu sunt chiar atat de proaste. Nu intru in detalii referitoare la restul masinii ca evident se va lasa iar cu sange pe pereti din partea unora. Despre 407 as zice numai ca nu a fost referinta clasei. Peugeot a promis multe cu 508. Vom vedea daca s-a tinut de cuvant.

  • fara idei preconcepute, vineri, 17.06.2011 18:37

    Peugeot e cu 7 pozitii SUB Renault in topul satisfactiei din Germania. http://www.automarket.ro/stiri/studiul-satisfactiei-clientilor-din-germania-volvo-castiga-acasa-la-nemti-38734.html

  • @fara idei preconcepute, vineri, 17.06.2011 19:20

    da, Renaultul e o scula de masina. acum iati clio-ul symbol cu sasiu de logan si motor de logan si plimba-te si tu, aici se vorbeste de masini, de psa, al 2-lea producator din europa, chestii de oameni mari...etc.

  • George, vineri, 17.06.2011 20:32
    @@LauCalin

    Ei-ei, cam agresiv tonul tovarase! Si tocmai de aceea cam greu de crezut. Mai ales ca in urma cu o luna si ceva am condus aprox. 1000 de km un 407 cu 211000 de km la bord si ghici ce?! Mergea excelent! Asta in conditiile in care cel care il conducea de obicei, unul dintre directorii firmei, sofeaza ca un bezmetic. In alta ordine de idei, asa cum a spus si LauCalin, 407 nu a fost tocmai o referinta in clasa sa; insa cele mai multe critici i s-au adus la ergonomie si spatiu interior si nicidecum la motoare (in special cele diesel).

  • @George, vineri, 17.06.2011 23:40
    daaa... 407 e curat ca lacrima!

    "Referitor la problemele sesizate in ultimele pagini: In primul rand trebuie sa va enumar piesele schimbate la 407: 4 vane EGR, pompa de la servodirectie, conducta de inalta presiune de la servodirectie, pompa de injectie, turbina, volanta, 2 rulmenti (al doilea dupa 5 luni de la schimbare) comanda de climatizare automata si bateria si alte reglaje." ............ "E un pic funny ca o masina sa inghita in 65 mii km 2 pompe de directie ,fara sa mai pun la socoteala alte 'maruntisuri' cum ar fi o turbina , o pompa de inalta , un COM2000 si lista nu e incheiata nici pe departe . " .... si multe altele... toate le gasiti aici: http://www.peugeotclubromania.ro/forum/threads/8995-Probleme-Peugeot-407/page48

  • LauCalin, sâmbătă, 18.06.2011 01:26
    @@George

    Intru pe forumuri auto de vreo 10 ani si din cate am vazut cei mai multi intra acolo nu sa-si laude masina, ci sa afle solutii la probleme sau se planga cat de mult o urasc. E trist ce a patit tipul, insa crede-ma ca se poate si mai rau. Chiar si asa, personal consider motoarele HDI sunt unele dintre cele mai bune diesel-uri :). Puse pe altceva decat o masina frantuzeasca, ar fi o combinate (mult) mai buna. Parerea mea. :) Ce masina ai tu?

  • George, sâmbătă, 18.06.2011 08:58
    @@George

    Iarasi fortezi nota, prietene? Cand am zis eu ca 407 e curat ca lacrima? E absolut normal sa existe si probleme tehnice la un momentdat. Crede-ma pe cuvant. Inca nu s-a inventat masina care sa nu aiba probleme tehnice! Pe de alta parte insa, tu imi citezi chestiuni pe care le-ai citit pe diverse site-uri, in timp ce eu ti-am relatat experiente personale. Hmmm .... Haide sa-ti povestesc o chestie pe care a patit-o un amic de-al meu: In urma cu vreo doi ani si-a cumparat un Golf 5 care avea vreo 85000 de kilometri la bord. Cand a ajuns pe la vreo 160000 de km a descoperit cu stupoare ca i se rotunjisera camele de pe arborele cu came. Ei bine, in momentul cand a fost la un mecanic acesta i-a spus ca masina nu are cum sa aiba doar 160000 de km. Trecand la situatia semnalata de tine, imi permit sa te intreb: sti cumva de unde si-a achizitonat respectivul cetatean masina? Cunosti stilul acestuia de condus? Pt. trebuie sa sti faptul ca in Germania masini precum seria 3, 407, Insignia, Passat etc. sunt folosite in special de catre agentii comerciali si directorii de vanzari care le conduc cu piciorul la blana pe autobahn.

  • reader, sâmbătă, 18.06.2011 09:55
    @LauCalin

    daca pui semnul egal intre toate masinile frantuzesti, atunci esti o nulitate Spre deosebire de 407, renault laguna 3 chiar e o masina fiabila. O dovedesc nenumaratele topuri de fiabilitate

  • LauCalin, sâmbătă, 18.06.2011 11:01
    @reader

    'Neata, stimabile! Cate ore ai dormit? Banuiesc ca putine, altfel nu comparai 407 cu Laguna 3 (508 se compara cu ea- e vorba de ultimele generatii). Si chiar asa, nu vad care ar fi legatura cu Renault in comentariul meu. Cum ai ajuns la consluzia asta?:)) PS: vorbim de motoare in cazul in care nu te-ai prins. Eu zic sa te mai odihnesti putin. :p

  • reader, sâmbătă, 18.06.2011 11:10
    @LauCalin, lasa vrajeala

    Referindu-te la motorizarile de pe 407, ai scris: " Puse pe altceva decat o masina frantuzeasca, ar fi o combinate (mult) mai buna" . Asta-i o afirmatie prosteasca si iresponsabila !

  • Peujeu, sâmbătă, 18.06.2011 13:28

    Ce de "scandal" aici ! Chiar nu aveti alte treburi. Cui ii place masina asta si are bani pt ea si-o cumpara si gata. Nu sta sa se uite in gura unor "mari cunoscatori", "testului" de pe AM sau cine stie ce altceva. Merge la dealer, face drive test si daca ii place o cumpara. E simplu. Restu lumii comenteaza de pomana.....precum babele la marginea drumului din sat. "Succesuri ! "

  • LauCalin, sâmbătă, 18.06.2011 17:44
    @reader

    Ai dreptate. Am uitat ca Peugeot e o marca din Taiwan. Iti mai spun o data, poate de data asta intelegi: m-am referit la motoarele HDI si la marca Peugeot. Ce nu intelegi? Sau intelegi ce vrei tu.

  • Edi, duminică, 19.06.2011 13:52

    Nu imi place. Nu mai are acel "nu stiu ce" specific francez. Se vede ca incearca sa copieze marcile germane, si parerea mea e ca nu reuseste.

  • Xavier Peugeot, duminică, 19.06.2011 17:12
    O petarda

    Vi va certati degeaba aici pe masina, ar trebui sa il urecheati mai degraba pe autor, care este de departe cel mai slab jurnalist de pe la noi.

  • dumbravaandrei, marţi, 28.06.2011 10:33
    Pentru domnii ce critica HDI-ul

    Criticati bre si motorizarile diesel intre 1.6 si 3 de la BMW, ca-s fix HDI-urile astea. HDI-urile intr-adevar is motoare reusite. Pacat ca nu este ajutat de restul masinii. Si acum, o nota chiar asa de mica?!? Un 4.1 eu zic ca ar merita. Cel putin

  • boss 87, miercuri, 15.02.2012 21:08

    am si eu un peugeot 206 2000 hdi an fab 2002 cumparat la mana doua are 155555 km si sant multumit de motor si de performanta. chiar si asa batran tot dau clasa la plecarea de pe loc la un golf sau un passat. de 140 de cai. in concuzie motoarele hdi sant bune. am avut si passat si nu prea am fost multumit.

  • peugeot second hand, miercuri, 22.02.2012 19:00
    cum sunt 406 coupe?

    nu sunt fan peugeot, dar ma bate gandul sa imi iau un 406 coupe lamana a doua, 136 cai putere, 100000 kilometri, productie 2002, pretul e unul atractiv, imi poate spuen cineva daca ar fi o problema cu modelul asta?

  • Doru, marţi, 06.03.2012 12:55
    508 vs all

    Putem avea pareri pro sau contra unei masini, detin un Peugeot 406 (2.0 hdi) si in 4 ani am facut 170.000 km si motorul merge impecabil. Am condus 407 destul de multi km (motor 1.6 HDI) care in viraje se comporta extraordinar si portierele se inchid ca la orice alta masina. Opel 1.7 CDTI slab si la reprize, zgomotos, in general lenes. Passat-ul mai lenes decat 2.0 hdi. 508-ul cu motor de 2.0HDI merge frumos, nu tremura, din punctul meu de vedere o masina reusita pentru familie.

  • Cosmin, luni, 01.07.2013 18:04

    Va salut pe toti! In primul rand vreau sa felicit echipa AM pt test(macar e bine k l-au testat,chiar dak „nu si-au facut treaba foarte bine”. In al doilea rand vreau sa lamurim situatia cu acest Peugeot 508. La noi in tara exista aceasta mentalitate a masinilor nemtesti si cred ca daca nu aveam aceasta mentalitate masina asta ar fi obtinut un punctaj mai mare. Din ce am auzit,masina asta chiar este una foarte buna(mai ales motorul HDI care vad ca este foarte laudat) si nu vad puncte slabe evidente,iar cu portbagajul acestei masini care mai toti zic ca e mic...oameni buni daca vreti portbagaj mare luati-va alte masini,dar am mai citit niste teste care spuneau ca spatiul interior este cel mai mare din segment,iar daca ati avea spatiul acesta la o masina de cls compacta vi s-ar mai parea portbagajul acestei masini mic? Eu nu cred. Acum tine de parerile fiecaruia daca vrea sa nu sa-si achizitioneze aceasta masina sau sa-si ia alta. De tinuta de drum nu mai zic nimic fiindca am vazut prin alte teste ca este foarte buna. In rest masina asta satisface orice cumparator. Legat tot de portbagaj:Latitude are aproape 4.9m si are portabagajul mai mic decat acest 508. Deci nuc red ca va mai trebui sa va osteniti sa va legati acum de portbagajul ei,asa ca nu mai vorbiti ce nu stiti! Sper ca n-am suparat pe nimeni cu vorbele mele,dar asta e opinia mea si fiecare avem dreptul la propria opinie! Va doresc numai bine si cat mai multe teste „corecte”! Toate cele bune tuturor!

  • costel, duminică, 11.05.2014 07:59

    508 este o masina buna ,am o luna de cand o am si sper sa nu am toate problemele care le-am auzit

  • costel, duminică, 11.05.2014 08:11

    intre 70si 90 se simte ceva un suierat iar cei de la peugeot au zis ca e ceva tipic motorului peugeot restul masina este foarte buna .in comparatie cu vw pasat pe care il aveam inainte care a avut 10000000 probleme seria 2006

  • tyty, marţi, 26.05.2015 16:36

    deci pot achizitiona aceasta masina si la pretul de 21k euro ???