Tinuta de drum
CC-ul franţuzesc oferă o ţinută de drum orientată spre confort. Cu toate acestea, stabilitatea pe viraje este destul de bună, semn că inginerii Peugeot au estimat corect dimensiunile barelor antiruliu instalate pe acest model pentru a contracara faptul că şasiul şi caroseria lui 308 CC nu pot lucra la fel de bine ca în cazul unei compacte convenţionale (forţele întâlnite în viraje şi diverse alte manevre nu pot fi absorbite şi de plafon). Aşadar, deoarece caroseria nu are cum să lucreze la fel de mult ca în cazul unui model obişnuit, avem de a face cu un şasiu întărit. În aceste condiţii, comportamentul în situaţii extreme este neutru cu uşoare tendinţe subviratorii. Se vede că specialiştii de la Peugeot au muncit mult să scoată ce-i mai bun din acest model, e suficient să urmărim cum sunt puse roţile în raport cu caroseria, totul pentru a oferi manevrabilitatea caracteristică a modelelor cu leul pe grilă.
E simplu fratilor! e o masina fie pentru o blonda superba, super focoasa, ori pentru un gay de pe Dorobanti!