Interior
Habitaclul lui Peugeot 3008 este o versiune restilizata si imbunatatita a celui al fratelui sau mai mic, 308. Exemplarul testat a dispus de versiunea de echipare de baza, care avea tapiterie Sibayak Tramontane de culoare neagra si nu abunda in artificii tehnologice. Pozitia la volan este inaltata in comparatie cu o compacta, dar potrivita pentru un monovolum, iar ergonomia comenzilor este potrivita. Scaunele din fata ale lui 3008 sunt separate de consola centrala, pe cand cele din spate ofera spatiu pentru trei persoane adulte. Scaunele lui 3008 ofera un echilibru intre confort si sustinere care se dovedeste a fi abordat inteligent atat la drum lung, cat si la denivelarile de pe soselele romanesti. Izolatia acustica este foarte bine reusita si le permite pasagerilor sa se bucure de sistemul audio al lui 3008 sau de linistea realizata prin antifonare. Cotiera centrala ascunde un spatiu de depozitare generos, in care puteti goli continutul unui rucsac mic. Pentru a va face o idee privind adancimea acestui spatiu, putem sa va spunem ca acesta poate gazdui o sticla PET de 2 litri si mai pastreaza loc suficient pentru un aparat GPS sau un detector de radar. Acest lucru se intampla datorita formei de cizma a acestui spatiu de depozitare integrat. Peugeot 3008 are doua suporturi de pahar amplasate intre maneta schimbatorului de viteze si cotiera centrala. Desi acestea sunt potrivite pentru pahare din plastic si cutii de suc din aluminiu, amplasarea unui recipient PET de 0.5 litri intr-un asemenea spatiu face incomoda utilizarea manetei schimbatorului de viteze. Pentru a rezolva acest inconvenient, puteti utiliza buzunarele laterale ale portierelor,care ofera si ele un spatiu generos. Capacitatea portbagajului este de 432 de litri si poate urca pana la 1241 de litri daca rabatati complet bancheta din spate.
Interesant drive. Si pe mine m-a impresionat cum arata 3008 la interor si exterior. Motorul testat pare insa insuficient pentru cei care vor sa ”mearga” si nu sa ”doarma” la volan. Pretul e cam mare