Peugeot 206 Plus

1.4 E Urban

Consum

3.5
Un model low-cost are scopul de a consuma cat mai putin carburant si de a avea costuri de intretinere cat mai scazute. Propulsorul de 1.4 litri al lui 206 Plus intra cu brio in aceasta categorie – cel putin in prima parte a ecuatiei, deoarece Peugeot anunta un consum urban de 9.1 litri la suta si un consum extraurban de 4.8 litri la 100 kilometri. In testul nostru, am inregistrat un consum urban de aproximativ 9.5 litri la 100 kilometri, in timp ce consumul extraurban s-a situat intre 5.5 si 6 litri la suta, cu mentiunea ca am abordat un stil de condus relativ alert. In comparatie cu alte modele cu care se bate direct, cum ar fi Chevrolet Aveo, Ford Fiesta 1.25l, Fiat Punto Classico, Renault Clio Campus, Dacia Sandero si Hyundai i20, Peugeot 206 Plus nu mai sta la fel de bine, dovedind un consum destul de ridicat. Rezervorul acestui model are o capacitate de 50 de litri, aceeasi valoare cu Dacia Sandero si Renault Clio Campus.
  • !!, sâmbătă, 01.05.2010 21:57

    incredibil ! peugeot inca mai fabrica masini din secolul trecut !

  • illy, duminică, 02.05.2010 02:11
    power dacia

    saracii , nu mai stiu ce sa faca sa intreaca dacia , peugeot penibil ,

  • Excomunicatorul, duminică, 02.05.2010 02:15
    Exact

    Masina asta si-a cam depasit "termenul de valabilitate".

  • C-G-C, duminică, 02.05.2010 08:37
    Peugeot +

    Pt un constrcutor cu aspiratii premium cum este Peugeot, masina asta se potriveste fix...pix. Ce nu am inteles din test este daca motorul asta de 1.4 este 8 valve sau 16 valve, deoarece valorile tehnice sunt izbitor de similare cu cele ale motorului 1.4 8v de la Dacia. In orice caz la 10.000€ nu este tocmai o afacerea rea venind cu un plus de calitate & confort raport la modelele Dacia, insa cu un pret mai mare si o intretinere mai costisitoare. Ar mai fi de adaugat faptul ca ori de cate ori constructorii mai cu nume incearca sa realizez masini low-cost si ofera modele mai vechi pt a indeplini acest lucru deobicei acectea sunt chelite de o serie de lucruri care nu sunt la vedere: scut motor, unele "accesorii" cu rol de antifonare, piese mai slabe calitativ etc etc.

  • rpo07, duminică, 02.05.2010 10:19
    @sebastian toma

    "am pierdut sirul facelift-urilor si imbunatatirilor operate de producatorul francez de-a lungul timpului" . A fost un singur facelift. In 2004. Inca ceva, la 206+, materialele din interior sunt net inferioare modelului 206 dupa 2004.

  • .........., duminică, 02.05.2010 13:10
    ............

    este o masina foarte buna asta

  • peugeot- roti de 14'', duminică, 02.05.2010 14:14
    E scumpa !

    Renault Clio 3 e mult mai nou, mai spatios la interior, are portbagaj mai mare si la 9.000 euro (mai ieftin decat 206) are aceleasi dotari ca peugeot

  • renault roti de 13, duminică, 02.05.2010 15:34

    da dar este renault. ce zici tu este ca si cum as spune eu.. Dacia Sandero e mult mai nou, mai spatios la interior, are portbagaj mai mare si la 7000 (mai ieftin decat clio) are aceleasi dotari ca Renault. Asta e problema romanilor, vor cantitate nu calitate.

  • anti-prostie, luni, 03.05.2010 14:28
    @renault roti de 13

    ce frustrat e asta de sus :)) scrii din filme baietel...

  • Maka, marţi, 04.05.2010 00:15

    Daca Opel inc amai face ASTRA Classic , nu vad de ce Peugeot nu ar mai face 206. Pana la urma nu ce scriem noi aici conteaza ci profitul pe care il popate face Peugeot si cineva acolo a consins iar altcineva a fost convins pe foarte multe argumente ca e profitabil sa duca mai departe povestea. Cat timp lumea o cumpara si mai ales in recesiune cand nu sunt bani multi sau de mofturi, asta ramane o oferta care rezolva mobilitatea multor oameni. Ii felicit sincer pe cei de la Peugeot desi nu mi-a placut nicodata cum se conduce 206.

  • ironR, marţi, 04.05.2010 16:31
    frumoasa masina

    nu inteleg ce aveti cu masina, e clar ca daca se cumpara in continuare: e buna, fiabila si ieftin de intretinut. Asa ar trebui sa se intample cu o masina sa fie produsa 12-15 ani, si in felul asta isi amortizeaza si ei celtuielile, iar noi putem beneficia de preturi mai mici la cumparare si intretinere. Bravo peugeot!

  • nope!, marţi, 04.05.2010 23:56
    revizii din 15 in 15 mii de km :(

    nu e ieftina la cumparare, nici la intretinere ! masina e datata din toate punctele de vedere... depasita moral si tehnic... normal a fost gandita la mijlocul anilor '90... de ce sa dai 9.200 euro pt o masina inghesuita si lumea sa creada ca ti-ai luat un second-hand?

  • LauCalin, miercuri, 05.05.2010 07:55
    206... si inca ceva

    Pe principiul "de ce sa nu mai produci ceva care se vinde bine", Peugeot a gandit ca e mai bine sa faca un facelift minor la 206, sa mai adauge un "+" la denumire si sa mai produca dea cum inainte cativa ani buni masina asta. 12 ani de productie pot parea mult, insa masina a fost destul de buna de cand a aparut. Cred ca a fost prima data cand Peugeot a construit 2 masini din aceasi clasa, consecutiv si bune (vezi diferentele mari intre 306, 307 sau 406 si 407). Daca ne gandim ca pentru aprox. 10500 de euro ai o masina cu AC si ESP (numai astea doua, separat costa peste 1200 de euro) si care e o placere sa o conduci multi km, cred ca masina asta e o afacere buna. @pentru cel ce s-a legat de Renault: cine stie, cunoaste-cel putin in privinta calitatii, Peugeot este peste Renault.

  • GreeN, miercuri, 05.05.2010 11:00
    @LauCalin

    Esti tu sigur ca Peugeot este pe Renault ? Detin atat Peugeot cat si Renault. "Reno-ul" are 9 ani,iar Peugeot-ul 207 are 2 ani. Daca vrei iti trimit poze de la interior cu amble modele. Sa vezi cat de deteriorate sunt plasticele si elemente din interior de la 207 (butoanele de la cd-player,maneta de viteze,manerele de la usi,pielea de la maneta de viteza,volanul.) Iar la Renault prezinta f.putine zgarieturi (de la inele damelor ) pe manerele usilor. La Renault nu am schimbat decat consumabile in 9 ani,si un pivot. La 207 capete,planetera,senzori,etc..etc... 207 cu 90.000 de km scartie din toate alea. Renault 170.000 scartie si el dar mai putin si numai pe drumuri f.proaste sau pavate. BINE ZICI..CINE STIE CUNOASTE !

  • VN, miercuri, 05.05.2010 14:42
    @LauCalin

    Uita-te la 307 si Megane .. uita-te la 407 si Laguna 3! uita-te la 5008 si Scenic ! apoi condu masinile astea, simte interiorul si spune-mi dupa aia mie in fata ca peugeot e peste Renault. Sa vedem, ai curajul? Aberezi in stil mare baietas! Habar n-ai ce produce Renault, dar te dai interesant aicea... ne scutesti?!

  • VN, miercuri, 05.05.2010 14:57
    @LauCalin

    Mai raspunde-mi la o intrebare: de ce peugeot e numarul 2 in Franta daca ar avea ceva in plus fata de Renault? Renault e marca numarul 1 in viziunea francezilor, nu peugeot si tot Renault e numarul 3 mondial impreuna cu Nissan. Unde e peugeot? la mama dracu-n praznic!

  • @ posesorii de renault, miercuri, 05.05.2010 18:21
    care viseazaaaa si iar viseaza

    din acelasi motiv pentru care peugeot e in fata bmw-ului la vanzari. pentru ca e mai ieftin? luminaaaa

  • @VN, miercuri, 05.05.2010 18:23

    Reno nu e numarul 3 mondial.... In Europa NR 1 este VAG, apoi grupul PSA, si cauta unde este Renault-Nissan in top....si asta pe Europa ca mondial nu are nici o treaba....asa ca numai visati aiurea. Voi chiar nu ati urcat intr-un Peugeot? Credeti ca Peugeot e un Renault mai scump si atat sau ce? Ce oameni....Peugeot are motoare pe benzina facute cu bmw si motoare diesel puse pe marci de succes precum Range Rover, Jaguar, Mini, Ford, Volvo, Mazda, Citroen etc.

  • pentru posesorii de clio si me, miercuri, 05.05.2010 18:35

    Peugeot 307 vs. Megane (cu toate ca se compara cu 308, dar 308 e clar peste Megane asa ca voi compara cu 307) Peugeot 307 = motorizari HDI, puse pe marci premium precum Mini Cooper, Volvo S40, Volvo C30, Ford Focus, Mondeo, motorizari pe benzina fiabile....calitatea interiorului e cu 10 clase peste Megane, pe 4tuning s-a dezbatut calitatea interiorului...in comparatie cu ford focus 2, Megane 2 si Golf.4 ...si toti au ajuns la concluzia ca Peugeot are calitatea interiorului de nivelul golfului 4...de Megane sau Focus nici vorba....cu toate ca toti ne asteptam ca Fordul sa fie mai bun calitativ avand in vedere ce masina buna este per total) Impresia de soliditate: E de ajuns sa mergi cu un 307 apoi cu un Megane facut in Turcia si o sa realizezi care e soliditate fiecarei masini....in Megane materialele se exfoliaza la 50-60 de mii de km (vezi pe clubul reno)...la Peugeot probleme aceastea apara de la 200-250 de mii....un Peugeot nu troncane din toate incheieturile ca un Renault.....etc. sa numai zic ca Megane are motorizari de Logan Renault Laguna vs. Peugeot 407 calitatea interiorului - Peugeot e cu 100 de clase mai calitativ decat Laguna.....e de ajuns sa vezi 2 poze cautate pe Google daramite sa te mai urci in ele.....Laguna e mai stabila, Peugeot e orientata spre confort....Laguna are motorizari de 2 lei DCI, Peugeot are 1.6/2.0 puse pe marci premium si 2.2/2.7 puse pe Jaguar, Range Rover, Ford....despre Look nici nu se compara, Laguna deja o sa aibe un facelift de bine ce a prins....407 e de 6 ani pe piata si inca rezista cu brio. Laguna e o masina buna, poate cea mai buna de la Renault dar Dacie e Dacie, Reno e Reno si Peugeot e Peugeot. Iar la motorizari....Renault face motorizari pentru Dacia, Peugeot pentru Jaguar. 5008 vs. scenic - asta e cea mai tare comparatieeeeeeeeeeee, ma mir ca ai avut curaj sa compari masinile astea... 5008 este un produs nou, orientat spre premium, atat ca pret cat si calitate.....are wifi, poti opta pentru monitoare in tetiere de serie.....motorizarile iar de top.....nici nu se pot compara....Renault are de 180 de ani motorizarile alea anemice pe benzina, aspirate, Peugeot are 1.6 THP dezvoltat cu BMW. Deci nu te mai face de ..... ce zici tu e ca si cum ar spune un posesor de vw ca vw e mai bun ca audi, dar vw e vw si audi e audi.... Peugeot nu se poate compara niciodata cu Renault cum nici Opel oricate insignia si astrauri ar scoate nu o sa se compare cu VW. Renault e o marca lowcost ieftina....Peugeot are motoarele care le are....doar cand spui thp si hdi spui tot.....

  • @Green, miercuri, 05.05.2010 18:47

    Mi-am comandat 207 cum a aparut si am avut si modelul anterior 206. Am asteptat cateva luni bune sa imi vina cum am comandat-o eu. O am de 3 ani iar materialele sunt ca in prima zi, e ultima problema care ar putea aparea la un Peugeot... daca era Renault Megane cum spunea cineva mai sus mai ziceam, dar e Peugeot tata. Despre fiabilitate Am optat pentru motorizarea 1.6 HDI cu dubla volanta, overboost, common-rail, filtru de particule si 110 cp. Motorul este extrem de flexibil, suporta orice de la mers subturat pana la mers supraturat, trage de la turatii mici, lag-ul este putin sesizabil in comparatie cu un 1.5 dCI, iar ca nivel de zgomot...este f f f f f silentios....pai fara suparare am mers cu un Megane 1.5 dCI 105 CP iar de la 120 deja facea urat de tot, eu la 150 tot nu simt nimic, zici ca stau pe loc. Ca fiabilitate am schimbat un furtun, de la turbo, atata tot. Puteam sa zic ca am facut 95000 de mii de km si nu am schimbat nimic la ea, dar as mintii, furtunul a fost tot ce am schimbat. Preturi la revizii? MULT MAI IEFTIN CA LA UN RENAULT..... Stabilitate? Contrar altor modele Peugeot care sunt orientate spre confort acest model este unul axat pe dinamica....si este foarte stabil.... Vanzari? Acum 2 ani 207 a fost cea mai vanduta masina din Germania iar in prezent puteti cauta vanzarile 207-ului...este pe locul 5 in Europa dupa Golf, Fiesta si numai retin ce modele mai erau. In orice caz primul Renault din top era pe 8, si acela era Clio, asta in conditiile in care Clio este mai ieftin si mai nou ca aparitie. Deci te rog sa numai aberezi, motorul care il am eu il are o prietena din Italia pe un Mini....si merge fara probleme....il are si vecinul pe Ford Focus, e un motor foarte elastic si probat. Nici nu are rost sa comparam 207 cu Clio, fara suparere. Pot sa recunosc cu usurinta ca un VW e mai bun decat un Peugeot pentru ca asa este dar nu pot sa admit ca Renault este mai bun ca un Peugeot pentru ca nu este adevarat. Bafta.

  • LauCalin, joi, 06.05.2010 07:53
    @VN, @GreeN

    Sunt dator cu niste raspunsuri. GreeN, sincer sa fiu sunt cam surprins de ce spui tu. In general 207 este una dintre cele mai bune masini din clasa ei. Calitatea materialelor e printre cele mai bune. Si facand o comparatie cu Clio, este categoric peste. La calitatea interiorului se poate compara cu Polo sau Corsa. Daca 207 ar avea si bancheta culisabila (nu inteleg de ce doar Colt si Yaris au asa ceva), ar fi o super masina de clasa mica. Sunt curios ce Renault ai, pentru ca cele mai vizibile zone care se uzeaza si cel mai repede sunt manerele usilor care se decoloreaza mult prea devreme. Sa nu mai amintesc faptul ca PSA face motoare mult mai fiabile decat Renault (unui diesel serios nu ii pica injectoarele in mai putin de 150000 de km). Nu degeaba BMW a ales sa colaboreze cu PSA. Totusi lucrurile astea costa, 207 nu este tocmai un chilipir, Clio fiind mult mai ieftin (nu intamplator). @VN: nu compara Laguna 3 cu 407, pentru ca Laguna 3 e pe piata de vreo 3 ani si 407 de 6. Sa asteptam pana la toamna cand se va lansa 408 ;) Sunt de acord cu tine ca 407 a avut problemele lui, mai ales la partea electrica, in special in primii ani de fabricatie. Cat despre celelalte comparatii cred ca glumesti. Este adevarat ca 308 este un 307 evoluat (mult). Insa ce rost are sa schimbi ceva bun? 5008 mi se pare o masina foarte buna. Nu am mers cu el, doar am urcat intr-unul la showroom si mi-a placut. Iti da o impresie de masina solida, de calitate... insa la un pret nu tocmai ieftin. Tocmai asta e faza, ca Peugeot in general (mai bine zis PSA) face masini ceva mai scumpe. Daca analizezi fiecare detaliu in parte de la Renault si de la PSA vei intelege de ce. Renault vinde mai bine pentru ca, uneori, prefera sa faca anumite compromisuri pentru ca pretul sa nu fie mai mare decat al concurentei.

  • ion, joi, 06.05.2010 16:45
    Renault e taticul PSA-ului

    scria cineva mai sus ca problema romanilor e ca " vor cantitate nu calitate"... dar e si a francezilor? si a germanilor? si a italienilor care prefera Renault in loc de peugeot? e cam trasa de par! :)) Indiferent cate romane scrieti voi aici cateva lucruri sunt sigure: -nu ati urcat in ultimele modele Renault, daramite sa le conduceti (LauCalin in privinta ta sunt sigur) -PSA a vandut pe 2009 cam 3 mil de vehicule, deci cam pe jumatate din cat are Alianta Renault-Nissan. Si voi uitati de Daimler - constructorul premium nr 1. Alianta Renault-Nissan-Daimler este intr-adevar pe locul 3 mondial. Material de studiu: http://www.automobileromania.ro/stiri-auto/Noul-Renault-Laguna-Premium-a-la-France/88/ http://www.zf.ro/companii/renault-laguna-estate-break-cu-veleitati-premium-in-segmentul-mediu-3095493/

  • LauCalin, joi, 06.05.2010 21:45
    @ion

    Eu nu ti-am zis din materiale de pe internet sau din reviste. Eu am zis din ce am vazut in service-uri, din statistici de fiabilitate si m-am referit si la impresia generala a proprietarilor (gradul lor de multumire fata de masini). Du-te sa vezi cate masini sunt cu probleme in service-urile de la Renault si cate sunt la Peugeot. Nu vreau sa intru in detalii, pentru ca poate vei spune ce zic multi de pe site-ul asta, ca vezi Doamne laud marca "x" ca imi place, iar marca "y" nu, pentru ca am ceva cu ea. Am mers cu Laguna care a costat cam 25000 de euro, o masina foarte confortabila si spatioasa, dar care in cei 30000 de km pe care ii avea haionul scartaia. Ti se pare normal? Mie nu. Scuza-ma la banii astia mi-as lua Honda Accord fara sa stau pe ganduri. Am mers cu Megane, care la 60 000 de km i s-a busit cam toata instalatia electrica din cauza unui contact imperfect care a dat totul peste cap. Ti se pare normal? Mie nu. Vorbesc de Laguna 3 si Megane 3. Si fac referire doar la ele pentru ca am mers si cu 308 si cu 407. Crezi ce vrei, insa eu zic ca e diferenta intre ele. Daca crezi sau nu, e problema ta. Insa nu mai trage concluzii pripite si nu mai fi atat de sigur ;) Nu zic, si Peugeot-urile au problemele lor, insa in comparatie cu Renault stau mai bine in privinta calitatii si fiabilitatii. "Intamplarea" face ca am avut acces la foarte multe date comparative intre cele doua marci (data fiind concurenta intre ele), date care nu se fac publice.

  • GreeN, joi, 06.05.2010 21:55
    4all

    Orice posesor de Renault admite ca marca lor nu se pricepe la facut motoare diesel. De aceea s-a facut acel nou parteneriat cu Daimler. Eu pe 207 am 1.4 HDI...decat sa plec cu el la drum lung mai bine imi bag un bat...Pe Renault 1.6 16v. Pentru cei care spun ca aberez cand vorbesc de calitatea materialelor din masinile de care vorbim sa-mi lase mail-ul si promit ca am sa trimit poze atat cu Megane cat si cu 207 (km bord+interior) DE 207 SUNT MULTUMIT DE CONSUM,SI DE STABILITATE. IN REST...POATE DACA LUAM 1.6 ERA ALTA MANCARE DE PESTE,DAR FIINDCA ESTE EXPLOATATA MAI MULT IN ORAS AM PREFERAT 1.4 SINCER SPUN MI-AS DORII SA ABEREZ...

  • GreeN, joi, 06.05.2010 22:00
    @laucatalin

    secretosule,zi-ne si noua niste date care nu se fac publice....sau trebuie sa ne omori daca ne zici . GLUMESC,fara suparare.... REANULT FACE CEL MAI FIABIL MOTOR PE BENZINA ! stiu cazuri cu 800.000 de km (motor 1.6 16v,fabricatie 1999,FARA PROBLEME)

  • ion, vineri, 07.05.2010 01:22
    @LauCalin

    tu scrii cam mult din auzite si din vazute pe internet ba baiatule... mai si inventezi... date secrete... clasificate... cu tine atotstiutor, atotputernic, perfect si bun... ne lasi?! =)))) problema cu manerele decojite a fost o problema izolata doar la Megane SEDAN care nu se mai fabrica. Da, a fost o problema de calitate, dar NU s-a intamplat la alta masina DECAT pe Megane 2 (sedan) si A FOST remediata pe noua generatie (numita acum Fluence). Restul e bullshit, adica niste minciuni spurcate din partea ta... rusine! Laguna e in top 3 la calitatea fabricatiei in clasa ei (la masinile non-premium ma refer). Cu mult peste peugeot 407 apropo. Si nu-mi spune mie de ce se petrece in service-urile auto ca stiu mult mai bine ca tine. Eu spre deosebire vbesc cu sute de oameni lunar ! Oameni cu tot felul de masini. peugeot dezamageste mult mai mult prin calitatea retelei service si a calitatii masinilor in general... Daca ar avea pretuile practicate de Dacia poate n-ar comenta nimeni de peugeot...

  • LauCalin, vineri, 07.05.2010 03:24
    @Ion

    Sigur nu esti Ion din romanul lui Rebreanu? Repet, crezi(credeti) ce vrei (vreti), esti(sunteti) liber(i) sa o faci(faceti). Tu vorbesti in calitate de mecanic auto sa inteleg. Eu iti vorbesc in calitate de persoana care a lucrat la stabilirea strategiei de marketing al unui importator de la noi (spre linistea ta, nu este nici Peugeot, nici Renault-insa are legatura cu ele ;) Vorbim peste cativa ani si de Fluence. Stai linistit, e la inceput de cariera. La inceput toate masinile sunt bune. Eu vorbesc de niste analize care vizeaza multe zeci de mii de masini vandute anual in Romania si niste rapoarte ce vizeaza problemele care apar in perioada de garantie si post garantie, care se remediaza in service-uri autorizate de fiecare marca. Sper sa poti deduce si singur ce inseamna asta. Daca poti, evident. Mai mult de atat nu pot sa-ti spun. Imi pare rau Asa cum ti-am mai zis, si Peugeot are problemele lui, insa se poate si mai rau. Oricum, crezi ce vrei, eu... te las, ca asa mi-ai cerut :))

  • ion, duminică, 09.05.2010 11:54
    @LauCalin

    "Vorbim peste cativa ani si de Fluence. Stai linistit, e la inceput de cariera. La inceput toate masinile sunt bune." Continua sa speri. Vei ramane cu speranta.

  • ha!, marţi, 11.05.2010 14:51
    pentru @ posesorii de renault

    rationamentul tau e mai de la tara... nu compari masini premium cu cele non-premium... nu compari peugeot cu BMW... compara la vanzari masini non-premuim cu alte masini non-premium... si vezi ce-ti da... iti spun eu in avansa ce-ti da, ca sa nu mai faci eforul: Renault e peste peugeot din toate punctele de vedere...

  • cristi, joi, 27.05.2010 22:53
    ce ne pricem !!de aia murim de foame

    doresc sa ignor infierbintatii de mai sus (ca reno e asa ca pejo e asa bla bla bla)...masina pt mine e o chestie care te duce din pct-ul A in pct-ul B...dupa j-mii de teste la diversi dealeri am ales sa-mi schimb vechiul logan(130000 fara nici o problema) cu un 308(in asta m-am simtit eu ok ,desi noul face-lift de la skoda mi-a placut mai mult la interior)...despre fiabilitate no comment(meganu lu fratelo luat de nou ii bate o roata si acum..asa a cumparat-o,iar aia din service-ul lu' peste l-au amenintat ca-l si pun la p[lata daca indrazneste sa-i mai deranjeze...407-le lu nasu' are 100000 in care a avut toate defectele posibile...eu i-as fi dat foc) deci va bateti ca fraierii pt. o cauza pierduta(ca-n politica)...nu mai exista masini fiabile,sau ma rog masini care sa se ridice la pretentiile posesorului...acum se vinde design-ul,culoarea,sicul etc..pai daca s-ar mai face masini care sa te tina o viata,jumatate din planeta ar muri de foame...hai pa

  • ioana, duminică, 01.08.2010 15:40
    peugeot

    Conduc un peugeot 206 plus . Nu se poate compara sandero cu peugeot iar pretul a fost aproape acelasi.opel corsa cu motor de 1200 era mai scump decat peugeotul.Face toti banii

  • sd, sâmbătă, 02.10.2010 11:08
    pt astia cu peugeot

    hai mah lasati-ne cu inventiile voastre!

  • f1, luni, 01.11.2010 14:30
    308 e facut din branza

    un test pt toti amatorii care spun ca peugeot 308 e peste toate http://www.automarket.ro/stiri/video-ford-fiesta-si-peugeot-308-impact-frontal-la-testul-adac-34243.html eh mai recunoasteti peugeot-ul la sfarsit?

  • cos, miercuri, 24.11.2010 14:42
    peujout

    plusul e splendit .romantic chiar

  • mda, joi, 02.12.2010 21:27
    Peugeot are noroc

    noroc cu analfabeti ca tine care nu stiu sa citeasca specificatiile

  • la obiect, joi, 21.04.2011 08:54
    206+

    trebiue sa aleg intre masinile din clasa mica la bani apropiati: 206+ are oglinzi incalzite!!!!! cutia pe 206+ e cea mai BUNA dintre toate cele testate(207, fabia, ibiza, yaris,polo,corsa) nu ai revizii de curea si role

  • rdanai, duminică, 03.07.2011 21:04
    adr

    Ba ce de pareri... Pai daca ne gandim ce se intampla cu masina in viitor, nu ne mai cumparam niciunul. Mergem cu bicicleta. Fiecare are + si -. Fiecare ia ce-i place si gata.

  • [email protected], miercuri, 01.01.2014 15:39

    Peugeot 2o6+ este o masina excelenta din toate punct6ele de vedere:consum mic de combustibil,porttanta buna,design acceptabil. Sunt multumit de ea.

  • lik, vineri, 21.02.2014 17:04

    pentru domnul ha as putea spune ca in ultimii 8 ani am avut 2 peugeot(206 1,4 hdi-2004 si 307 1,6hdi-2005) si 2 renault(scenic 1,5 dci-2008 si megane berlina 1,5 dci-2008)-vorbesc pentru motoare diesel-si am o parere sincera ca nu dau 2 bani pe renault,este mult inferior.

  • Grigore, miercuri, 15.04.2015 21:47

    E clar ca cei care sustin Renault in fata PSA ,sunt posesori de Logan sau maxim Clio 2006 ! Si aceia sunt chiar aici,se cunoaste din raspunsuri ! Eu nu am nici una nici alta,dar in service-uri mecanicii sunt clar pentru PSA,comparand cu Renault !