Tehnologie
Atunci când a fost ianugurat, în 1883, Castelul Peleş îngloba invenţii de ultim moment, cum ar fi liftul şi apa curentă încălzită. Este şi cazul lui Seria 7, care nu vine cu apă caldă şi lift, dar adună sub plafonul său toată tehnologia de care dispune constructorul german în acest moment.
Când ne-am plictisit de sunetul motorului am apelat la cele 16 difuzoare ale sistemului audio. Timpanele au fost greu încercate, fidelitatea fiind extrem de bună chiar şi la volum mare. Aerul condiţionat s-a distrubuit automat pe patru zone, toate scaunele, inclusiv bancheta din spate, s-au încălzit pe trei niveluri, iar pasagerii faţă s-au răsfăţat cu zecile de poziţii ale scaunului şi cu reglarea acestuia.
Sistemul multimedia cu memorie internă, suport pentru CD, USB şi MP3, interacţionează cu utilizatorul prin intermediul unui ecran LCD de 10 inch. Navigaţia este destul de fidelă chiar şi în România, fiind "antrenată" chiar şi pe drumurile secundare. Funcţiile sale sunt proiectate color şi pe parbriz cu ajutorul sistemului Head-Up Display.
Ce ne-a lipsit pe o maşină de 130.000 de euro? Camera pentru marşarier, funcţia night-vision şi cele două camere laterale, folosite pentru asigurare la ieşirea de pe străduţe cu vizibilitate redusă.
O masina de exceptie. Intrebarea ar fi, ce trasura si-ar alege Carol I? S Class, Seria 7 sau A8? :)