Tinuta de drum
Pentru a spori siguranţa pasagerilor şi pentru a-i oferi celui de la volan mai mult control, BMW oferă acum Seria 7 şi alături de celebra tracţiune integrală xDrive. Pe scurt, şoferul are acum patru roţi care primesc cuplu, senzori care detectează pierderea aderenţei şi inteligenţa necesară depăşirii unor situaţii periculoase.
Limuzina rămâne bine lipită de asfalt, chiar dacă vremea se opune şi aruncă de sus cu ploaie sau ninsoare. Fără îndoială, acum Seria 7 nu mai are probleme în a rula iarna în condiţii maxime de siguranţă.
Despre ţinuta de drum se pot spune multe. Avem aceeaşi suspensie adaptivă cu care ne-am obişnuit. Limuzina pluteşte peste gropi şi alte neregularităţi în modul Confort, trage extrem de bine în modul Sport şi renunţă la orice prejudecăţi, implicit la sistemul DSC, atunci când alegi Sport+.
Chiar dacă există xDrive, modul Confort poate părea cam moale pentru un BMW, de aceea este bine să alegeţi setări potrivite ale suspensiei atunci când traseul include un drum virajat. Ecuaţia este completată de o direcţie extrem de precisă, minuţioasă şi fermă atunci când rulaţi sportiv. În oraş ea poate părea însă ceva mai greu de manevrat.
O masina de exceptie. Intrebarea ar fi, ce trasura si-ar alege Carol I? S Class, Seria 7 sau A8? :)