Interior
Dacă ești familiarizat cu interioarele modelelor Opel de generație recentă, habitaclul lui Zafira Tourer nu-ți va oferi nicio surpriză majoră. Cel puțin la nivelul instrumentarului de bord și al zonei pasagerilor din față, acolo unde monovolumul german păstrează majoritatea elementelor pe care le-am văzut prima dată pe Insignia și apoi pe toată gama Opel, implicit fragmentarea opțiunilor disponibile în câteva zeci de butoane cu care te obișnuiești greu.
Există însă și diferențe care te "pregătesc" de întâlnirea cu zona scaunelor pasagerilor din spate. Cea mai importantă dintre acestea este consola centrală etajată FlexRail, ale cărei trei nivele glisează pe o serie de șine pentru a-ți oferi în centrul mașinii elementele de care ai nevoie, chit că acestea se numesc cotieră, zonă cu suport pentru pahare sau zonă de depozitare pentru diferite obiecte. Rămâne de văzut cât de fixă și silențioasă rămâne această zonă după câteva zeci de mii de kilometri pe drumuri de calitate inferioară.
Despre sistemul Flex 7, care permite rabatarea foarte ușoară a scaunelor sau mutarea acestora în față sau în spate, în funcție de preferințe, a scris deja Dragoș mai multe în testul său din Germania. Vreau însă să subliniez încă o dată posibilitatea de a transforma scaunul central de pe al doilea rând într-o măsuță/cotieră prin pliere, cei doi pasageri din spate având astfel la dispoziție suficient loc pentru a nu-și face probleme cu unul dintre cele mai încăpătoare modele din segmentul compact.
@Automarket asta e masina frumoasa? Am vazut si condus una dar nu m-a impresionat designul.Da are tehnologie de ultima ora in ea, este confortabila.