Opel Meriva facelift

1.6 Diesel Turbo (CDTI) 136CP Man6 Cosmo

Tehnologie

4.0

Vă spuneam la începutul testului că faceliftul aduce trei operaţii importante pentru Meriva. După motor, cea de a doua intervenţie vizează echipamentul tehnologic al modelului de familie. Chiar dacă la nivelul instrumentelor de bord nu apare un computer cu afişaj color, respectând tendinţa ultimilor ani, e foarte bine la nivelul sistemului multimedia.

Meriva poate fi echipată cu un ecran de 7 inch, cu o rezoluţie îmbunătăţită şi o serie de schimbări menite să ofere un aspect contemporan. Modificările amintesc de trecerea de la iOS6 la iOS7 pentru utilizatorii de Apple iPhone.

Pictogramele au fost regândite pentru a fi mult mai prietenoase, iar navigaţia şi-a îmbunătăţit răspunsul. Cu toate acestea, există intersecţii bifurcate în care navigaţia nu detaliază atât de clar fiecare stradă, fiind nevoie de o concentrare suplimentară. Utilizarea sistemului de navigaţie rămâne una facilă în termeni generali.

Revenind asupra sistemului multimedia, trebuie să spun că acesta a devenit compatibil cu sistemele de operare iOS şi Android ale telefoanelor inteligente. Practic, utilizatorul poate accesa mult mai uşor informaţiile aflate pe telefonul său mobil. Pentru cei care beneficiază de telefoane Apple cu SIRI, Opel garantează că cel de la volan va putea dicta SMS-uri.

Lista de dotări mai include, pe lângă scaunele confortabile încălzite, climatizarea automată pe două zone şi senzorii de ploaie şi lumină, o cameră pentru marşarier şi un volan încălzit, extrem de plăcut în această perioadă a anului.

  • eee, joi, 13.02.2014 12:44

    nici o poza cu portbagajul despre care spuneti ca nu v-a placut?

  • Sam, joi, 13.02.2014 13:22

    Daca ii corect ce ati scris acolo si masina chiar cantareste 1518 kg, atunci is surprins. Ii o greutate enorma pentru o masina totusi micuta. Daca stau sa ma gandesc mai bine ii cumva de asteptat daca un Adam cantareste 1100 de kg, cam cat o Vectra din generatia 95-2001. Imi plac mult masinile Opel, dar ultimele modele sunt incredibil de grele.

  • gun cometa, joi, 13.02.2014 13:58

    O tona jumate! Doua secunde ...sa trag aer in piept: AAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA

  • luca dorin, joi, 13.02.2014 20:28

    1 tona jumate...mai tata...daca ramai fara titei ai ce impinge :)) te caci pe tine pana o misti 2 metri....Lodgy are 950 de kile...acuma nu-i tot ala dar totusi mai...19mii de euro....si peste 3 ani ii 9000 de euro pe mobile.de....hai sa avem pardonel...cam mult tata cam mult costa... Oricum am un Opel astra 1,7cdti cosmo... din 2006 ii superba masina...consum mic, etc. 300000 de km...circul mult. Opel ii o masina germana, de calitate.

  • ion, joi, 13.02.2014 21:38

    [unitatea CDTI livrează 320 de Nm începând cu 2000 de Nm.] poate 2000 rot/min

  • familist, joi, 13.02.2014 21:59

    O masinã bunã pentru oamenii civilizati.Ca posesor al uneia care tocmai a împlinit zece ani,sunt foarte multumit si nu as schimba-o decât cu aceasta din test.PS:Nu este pentru cei ce întreabã:,,În cât prinde suta?" sau,,Care-i viteza maximã?"

  • Thor, joi, 13.02.2014 23:55

    Ce daca are o tona jumate, depinde dupa care reglementari prezinta fabricantul grutatea masinii, care poate include sofer estimat la nu stiu cate kg, rezervor plin, bagaje ~50 kg etc Prinde 100 in mai putin de 10 secunde, nu ma intereseaza cate kg are.

  • @gun cometa - planeta, vineri, 14.02.2014 01:28

    asa si ? tinand cont ca are consum la fel ca celelalte din segement ba chiar mai bun desi are 40 de cai in plus nu vad care ar fi problema ? mai lasa nfs-ul ca nu iti iei meriva sa faci liniute si drag race :)

  • TC1900, vineri, 14.02.2014 14:21

    aloo, GM - cura de slabire la toata gama Opel - te rog posesor de astra h ...