Interior
Interiorul este zona ]n care Opel a lucrat cel mai mult pentru a face din Insignia un automobil demn de anul 2013. Cu toţii ştim că Insignia s-a făcut remarcată negativ prin consola centrală înţesată de butoane de toate felurile. Opel a înţeles că acest lucru nu este foarte apreciat şi a eliminat o bună parte dintre aceste butoane.
Problema e că nemţii au ales însă câteva soluţii nu foarte bune pentru a le înlocui. Astfel, consola centrală este dominată acum de un ecran tactil de 8 inch pe care sunt afişate diverse informaţii, de la sistemul audio sau navigaţie. Mai jos avem sistemul de climatizare pentru care Opel a decis să folosească butoane tactile pe un display capacitiv, deci fără apăsare fizică. Acestea reacţionează greu sau deloc, ceea ce face enervantă folosirea lor.
La capitolul elemente ceva mai reuşite, instrumentele de bord sunt alcătuite acum dintr-un mix format din indicatoare analogice cu informaţii afişate pe un display digital. Ecranul este amplasat în mijlocul bordului şi de cele mai multe ori afişează un vitezometru analogic, dar care dispare atunci când solicităm informaţii de la computerul de bord, transformându-se într-un afişaj digital. Turometrul şi indicatoarele de temperatură şi carburant au rămas fidele sistemului clasic cu ace analogice fizice. Materialele folosite sunt de o calitate bună, dar avem şi excepţiile anumitor plastice mai puţin plăcute la atingere.
Una peste alta, Insignia a evoluat şi a evoluat în bine. Am scăpat de bordul bătrânesc şi de display-ul meschin cu fonturi roşii antice. Avem acum un interior mult mai modern şi mai adecvat pentru un automobil din această clasă. În plus, Opel oferă trei versiuni de caroserie: sedan, hatchback şi Country Tourer. Toate au portbagaje suficient de mari pentru a primi bagajele undei familii întregi. De exemplu, berlina are un volum al portbagajului de 500 litri.
frumoasa masina.