Opel Insignia

1.6 CDTi 136CP Man S/S EcoFlex Insignia

Interior

4.0

Interiorul este zona ]n care Opel a lucrat cel mai mult pentru a face din Insignia un automobil demn de anul 2013. Cu toţii ştim că Insignia s-a făcut remarcată negativ prin consola centrală înţesată de butoane de toate felurile. Opel a înţeles că acest lucru nu este foarte apreciat şi a eliminat o bună parte dintre aceste butoane. 

Problema e că nemţii au ales însă câteva soluţii nu foarte bune pentru a le înlocui. Astfel, consola centrală este dominată acum de un ecran tactil de 8 inch pe care sunt afişate diverse informaţii, de la sistemul audio sau navigaţie. Mai jos avem sistemul de climatizare pentru care Opel a decis să folosească butoane tactile pe un display capacitiv, deci fără apăsare fizică. Acestea reacţionează greu sau deloc, ceea ce face enervantă folosirea lor.

La capitolul elemente ceva mai reuşite, instrumentele de bord sunt alcătuite acum dintr-un mix format din indicatoare analogice cu informaţii afişate pe un display digital. Ecranul este amplasat în mijlocul bordului şi de cele mai multe ori afişează un vitezometru analogic, dar care dispare atunci când solicităm informaţii de la computerul de bord, transformându-se într-un afişaj digital. Turometrul şi indicatoarele de temperatură şi carburant au rămas fidele sistemului clasic cu ace analogice fizice. Materialele folosite sunt de o calitate bună, dar avem şi excepţiile anumitor plastice mai puţin plăcute la atingere.

Una peste alta, Insignia a evoluat şi a evoluat în bine. Am scăpat de bordul bătrânesc şi de display-ul meschin cu fonturi roşii antice. Avem acum un interior mult mai modern şi mai adecvat pentru un automobil din această clasă. În plus, Opel oferă trei versiuni de caroserie: sedan, hatchback şi Country Tourer. Toate au portbagaje suficient de mari pentru a primi bagajele undei familii întregi. De exemplu, berlina are un volum al portbagajului de 500 litri. 

  • kbm, joi, 03.10.2013 16:26

    frumoasa masina.

  • dan_grc, joi, 03.10.2013 18:58

    Recentul face-lift a rezolvat zic eu problema consolei centrale care era prea aglomerata, acum este exact cum trebuie, ceasuri de bord mai moderene, exterior super, per total arata mai bine decat Mazda 6 care este si ea o frumusete la randul ei, dar doar la exterior, la interior are unele zone care par depasite, de exemplu consola centrala si ecranul central. Clasamentul meu la aspect pt clasa medie ar fi asa: Insignia, Mazda 6, Citroen C5.

  • dan, joi, 03.10.2013 20:02

    clar mazda 6 pe locul 1. desigur parerea mea.

  • antonny, joi, 03.10.2013 20:54

    De ce sa cumperi Insignia ??....cand poti cumpara Malibu 2.0 163 cp cu dotari peste ce ofera INSIGNIA

  • emil, joi, 03.10.2013 21:43

    Mi-e nu-mi place. Niciodata nu mi-a placut niciodata. De cum am vazut-o in realitate, portbagajul mi s-a parut ridicol cu acel eleron minuscul, iar cand am urcat la interior m-a dezamagit plasticul ieftin al manerelor trosnindu-mi in mana si puzderia de butoane, mai multe ca la un laptop...aprind luminile... ce sa vezi...? pom de craciun !! Mai ramanea sa-mi cante "o brad frumos"! Am iesit boscorodind din magazin. Nici acum nu inteleg ce vad unii amici interesant la masina asta ! E mult supraevaluata, in opinia mea!

  • gabi_o, joi, 03.10.2013 22:43

    Ok, sa inteleg ca voi ati testa un model cu un motor UNICAT? 2.0 CDTI ECOTEC 142 CP. In lista de motoare nu apare niciunul de 142 CP!

  • ControlT, joi, 03.10.2013 23:40

    La clasa asta cel mai nou Mondeo rupe tot, Mazda 6 si restul sunt mici copii, cat despre Insignia, tot aspect "gay" are, iar asta o spun 30% dintre britanici. Respectele mele din Londra

  • Catalin, joi, 03.10.2013 23:59

    Am testat aceasta masina si este superba! Poti aduce critici acestei masini doar atunci cand nu ai bani sa o cumperi s-au ai prea multi bani.... Testati-o si o sa va convingeti!

  • brck, vineri, 04.10.2013 09:35

    4.1 nota finala????? e ceva putred in bahamas

  • vlad, vineri, 04.10.2013 10:07

    invidiosilor! e prea bine masina asta

  • FDD, vineri, 04.10.2013 11:22

    @ControIT De acord cu tine,dar Mondeo inca nu e disponibil pe piata europeana,mai avem de asteptat.

  • xxx, vineri, 04.10.2013 15:03

    Nu sunt fan Opel, nu am cercetat masina amanuntit, designul exterior imi place. Ce nu inteleg, este numarul mare de Insignia in targurile sh de la noi la niste preturi nu foarte mari nu am remarcat multi amatori. Ce deranjeaza la aceasta masina? (intretinere scumpa, nu este fiabila,....)

  • OPC, sâmbătă, 05.10.2013 03:44

    cum adica 3 versiuni de caroserie printre care country tourer ? adica se intelege dupa cle scrise de voi ca daca vreau un un insignia SPORTS TOURER nu mai pot cumpara decat varianta "minisuv"? sunt deci 4 versiuni de caroserie daca vreti : sedan, hatchback, sports tourer si country tourer care e sinonim cu a4 allroad sau passat cross country. in rest masina este superba si chiar sunt curios daca varianta OPC are 330 de cai (cum tot voi afirmati) si nu 325 ca pana acum

  • LUCCI, duminică, 06.10.2013 18:50

    Romanii au ,,miros,, la masini sh si cum Insignia este printre cele mai cautate la categoria ,,10.000,, e euro, plus ca ea chiar este cel mai bun produs Opel di ultimii 4-5 ani, cred ca nota e un pic subiectiva, fiind cam mica fata de realitate. 3 stele si 1/2 la ,,Performante,, e f. putin, nejustificat de putin, cand voi singuri spuneti ca,,Concurenţa propune motoare similare ce oferă sprinturi o idee mai rapide''.Ma rod, daca er Rematult, sigur o descriati ca o bijuterie, comme d'habitude! Ca masina, sigur merita 4,3-4,4.

  • phil7, duminică, 06.10.2013 23:46

    UN facelift neinspirat dupa parerea mea. Am Opel insignia si cred ca arata mult mai bine decat noua versiune facelift. Ma deranjeaz aca noul Insignia copiaza Opel Astra la partea din fata iar in spate parca ar copia un jaguar din ultima generatie. Mi se par eun design indecis, un fel de struto camila stilistic. De ce ai cumpara o masina care este copiata dupa una mai ieftina( ma refer la partea frontala)? INteriorul pare mia interesant dar exteriorul m-a dezamagit. Daca ar fi sa aleg astazi nu as mai alege Insignia din cauza deisgnului. In rest judecand dupa experietna personala Insignia intr-adevar are o tinuta buna de drum pe autostrada.