Opel GTC Astra

Calitate / Pret

4.0

Opel nu a anunţat câţi bani va scoate din buzunar clientul noului GTC Astra. Modelul sportiv va fi probabil mai scump cu câteva sute de euro decât actualul Astra cu cinci uşi. În condiţiile în care actualul compact se vinde în România cu un preţ de pornire de 15.700 de euro, GTC ar putea costa cu puţin peste 16.000.

Dacă va fi aşa, preţul coupe-ului german va fi puţin mai mare decât cel al lui Kia Pro_cee'd şi VW Golf, apropiat de cel al lui Renault Megane Coupe şi infinit mai accesibil decât cel al lui Volvo C30. Rămâne însă să aşteptăm preţurile oficiale.

  • slv83, luni, 28.11.2011 20:12
    GTC

    Frumusica, m-am ce zice! Interiorul putea fi totusi un pic altfel, poate mai simplu si fara atatea butoane!

  • danutz9393, luni, 28.11.2011 20:13
    Reusit

    O masina completa din toate punctele de vedere care daca va avea si un pret atragator va fi probabil un star al vanzarilor din segmentul compactelor sportive (excluzand hot-hatchurile). Are personalitate impunatoare impunatoare, ceea ce o distinge fata de multe modele din clasa ei. Good work Opel!

  • greseala funny, luni, 28.11.2011 20:42
    =)) autobuzul opel

    "Spaţiul interior este bine drămuit. Pe locurile din spate pot călători chiar şi cinci pasageri, spaţiul pentru picioare fiind acceptabil pentru un coupe compact."

  • Anonim, luni, 28.11.2011 21:46

    O nota cam mare pentru o masina absolut normala. Sunt modele de serie din aceeasi clasa cu performante mult mai bune decat acest Opel.

  • gigel, luni, 28.11.2011 21:49

    stopurile sunt copiate dupa golf!

  • alex, luni, 28.11.2011 21:49
    cam mult 4,4

    e o nota cam mare nu vi se pare,la cele premium cat mai dati

  • Coni_D, luni, 28.11.2011 22:12
    ...

    Cat de snob trebuie sa fii ca sa folosesti climatizarea si pe vremea asta?! Ca sa ce? Doar ca sa consumi mai mult si nimic altceva!

  • Coni_D, luni, 28.11.2011 22:16
    @alex

    Nota e data pt. clasa din care face parte. N-are nicio treaba un 4,4 din aceasta clasa cu un 4,4 in clasa premium. Dai un 5 la clasa mini, pt. ca la acea clasa o anumita masina este cea mai buna. Asta nu inseamna ca are vreo legatura cu un 5 de la vreun S-Class, sa zicem. E chiar atat de greu de procesat?! Off, cand ma gandesc ca aveti si drept de vot...!!!

  • LauCalin, luni, 28.11.2011 22:19

    As vrea sa-l intreb pe cel care a scris articolul (desi sunt convins ca nimeni nu va raspunde, pentru ca asa se intampla de multe ori) cu ce marci se "bate" Opel si cu ce marci se bate Volvo, ca vad ca pentru el Kia Pro Ceed de exemplu si Volvo C30 sunt cam acelasi lucru. Cat despre masina asta, la cum arata nu ai cum sa nu ti-o doresti.

  • Bobby mps, luni, 28.11.2011 22:19

    Rugam respectos tractorasele si greierasii sa se abtina de la orice comentariu incarcat de invidie si sentiment de frustrare.Domnilor aveti in fata noua referinta a segmentului asa ca obisnuiti-va cu ideea. Dupa ce Insignia a devenit cea mai atragatoare oferta din clasa ei ( si singura ce a castigat Masina anului din tot segmentul ) uite ca vine noul V.I.P. Opel GTC Astra este dupa cum zic si cei de la Automarket cel mai atragator din segment ca si Meriva in clasa ei , ca si Zafira in clasa ei. Multumim Automarket pentru review si asteptam test-ul cu Astra OPC mancatorul de hatch-uri pe paine. Bv GM, brilliant work Opel. !

  • @Bobby, luni, 28.11.2011 22:53

    Opel referinta clasei! Ha ha ha... Este cea mai PROASTA masina germana mai baiatule! Opel nu se bate cu nimeni in clasa asta, poate cu Renault sau Dacia.

  • Mircea, marţi, 29.11.2011 01:22

    Opel GTC Astra are 165 cp , Golf GTD are 168 CP (pe site scrie 170 insa in realitate are 168) iar C30 177 si se pare ca GTD-ul le intrece pe toate si la sprint si la top speed , inclusiv C30-ul care are 9 CP in plus si-o ia de la GTD Daca ar fi sa imi cumpar una dintre aceste 3 masini , fara indoiala as alege GTD-ul

  • haha, marţi, 29.11.2011 01:28

    stim noi cine e cea mai proasta dar nu iti zicem te tinem in suspans. vw este masina poporului , a saracului adica cele mai anoste masini cu cei mai ofticosi proprietari .cum e si cazul tau . =)) tu nu vezi ca acest gtc depaseste orice concurent pe o raza de 1-2 ani de-acum incolo ? gandeste inainte sa vb.

  • suporter, marţi, 29.11.2011 08:53
    hehe

    opel nu are cum sa fie cea mai tare dintr-o clasa pentru ca nu-si poate depasi conditia...e o masina cel mult reusita, dar mai mult de atat nu.Are un aspect prea rotund parca ar fi o 'minge'.Motorul e ok.

  • TIKA, marţi, 29.11.2011 09:41

    Arata foarte bine si ca performante este ok!!Oricand in fata cazanelor frantuzesti.

  • @haha, marţi, 29.11.2011 10:38

    Opel-ul asta este o Corsa umflata cu pompa si atat. Ii inteleg insa pe posesorii de Opel: incearca intotdeauna sa-si depaseasca stare de oameni sarmani, cu o conditie intelectuala si financiara precara, care compara cazanul asta pseudo-german (de fapt american) cu masinile referinta ale clasei. Ce sa le ceri, "niste tarani"!

  • Cristian, marţi, 29.11.2011 11:11

    wow.cum arata . face grav pe golf-ul batranilor cu acelasi design din 2000 toamna si megane-ul copiat dupa primul astra gtc ca inainte ei aveau un fier de calcat :)). gtc is the new king iar 8.9 s pt 165 de cai e un timp foarte bun.Opel face cele mai reuste modele la ora actuala !

  • bogdanm, marţi, 29.11.2011 11:31
    lamuriri

    @LauCalin Stimate cititor află că stim in ce segment se bate Astra. Am facut o referire la C30, constienti fiind de segmentul din care face parte ("Dacă ne aruncăm ochii şi către segmentul premium, coupe-ul german depăşeşte chiar şi Volvo C30"), pentru a demonstra că GTC este un model ce poate face faţă chiar si unui produs Volvo. @ConiD Ti-as sugera să te uiti putin pe harta si sa vezi unde e pozitionată Palma de Mallorca si cam cate grade sunt acolo. Astfel ti se va parea justificata folosirea aerului conditionat.

  • Coni_D, marţi, 29.11.2011 12:27
    ~@bogdanm

    Da, temperaturile maxime nu trec de 18 grade in aceasta perioada. La aceste valori, folosirea este complet inutila si paguboasa.

  • bogdanm, marţi, 29.11.2011 12:33
    lamuriri

    @Coni_D Mulţumim că te-ai documentat. Nu iei în calcul şi faptul că fiecare are un prag de confort diferit. Nici eu nu sunt de acord cu folosirea sistemului decât atunci când este nevoie, adică vara, însă mai sunt şi excepţii. Ceea ce trebuie să înţelegi tu din test, fără să mai cauţi nod în papură inutil, este faptul că maşina consumă bine chiar şi cu climatizarea în funcţiune fiind astfel o recomandare bună pentru fanii dieselului.

  • LauCalin, marţi, 29.11.2011 12:48
    @bogdanm

    Nu cred ca isi are rost comparatia din moment ce in general Volvo si Opel se adreseaza unor categorii diferite de clienti, una fiind premium si cealalta nonpremium. Chiar daca perfomantele sunt asemanatoare. e ca si cum ai compara Seria 1 de exemplu cu Golf GTI. Poate ca GTI scoate timpi mai buni pe circuit, insa nu asta e ideea. :)

  • TIKA, marţi, 29.11.2011 13:43

    Mi se pare mie sau voi cand testati masinile in afara tarii notele si articolele sunt mai ok? Sa fie si alti factori "romanizati" in tara asta nu numai oamenii?

  • ovidiu, marţi, 29.11.2011 22:14
    offf

    "Este vorba despre dieselul de 2.0 litri, care a devenit ceva mai potent şi livrează 165 de cai putere la 400 de rotaţii." E tare, ce mai... doua rotatii - un cal, doua rotatii - un cal... Nu inteleg de ce se incrunta lumea pe aici: se duce omu' pana in tari straine, mancare, plimbare - normal ca scrie de bine. Vrei relism neaos? - intra pe forumul dedicat - si gasesti acolo impresii de user pe banul propriu...

  • Alin D., marţi, 29.11.2011 22:29

    Cum poate sa aiba "propulsie'' pe puntea fata? Cica jurnalisti auto...

  • Anonimus, marţi, 29.11.2011 22:31

    Masina super tare la design. Eu mi-as lua una numai pentru motivul asta. E mai matura decat Civic si parca mai potrivita pentru vremurile astea. Cu restul vom vedea in viitor.

  • GTO, miercuri, 30.11.2011 01:08

    o masina superba si e clar peste deja batranescul golf si cel mai ieftin design ca si aspect megane . astra gtc poate fi comparat doar cu scirocco . va dati seama cat de tare e gtc-ul daca vw a scos un model separat ca sa concureze cu el fiindca golf coupe nu are nici o sansa ? si nu vreau sa ma gandesc ce ravagii va face iar gtc opc in clasa aceasta. din nou va fi cea mai rapida probabil . o masina completa si mai ales frumoasa !

  • @GTO, miercuri, 30.11.2011 08:55

    Keep dreamin'! Vezi ca le-ai terminat celor de la supermarket sapunul de spalat creierul. Masinile din clasa asta se cumpara pentru performante, ori acest Opel este intrecut cam de toti concurentii de anvergura.

  • sandu, miercuri, 30.11.2011 09:46
    opel

    interiorul este groaznic. prea multe butoane si materiale ieftine. cine isi ia opel isi ia masina ca sa fie acolo, dar ei nu se pricep

  • pff, miercuri, 30.11.2011 10:10

    si care ar fi aia ? renoț megan cazan ? golf ? to rog , ma faci sa rad . singurul cocurent serios este scirocco. in rest se poate vede din notele obtinute cat de bune sunt reno. masina de plastic cu greierasi inclusi. =))) arata-mi si mie un hot htach cu 4.4 pe am ? pe bune inainte sa aberati mai ganditi si voi .

  • R3MY, miercuri, 30.11.2011 11:24
    Vs. GTC 1.9 150hp 2008

    nu e nici o diferenta la dinamica unde mai pui ca cea noua are 15 cai in plus si vreo 10kg in minus. Tot cea veche ramane pt mine atractiva ... si are si mai putine butoane

  • Cata, miercuri, 30.11.2011 14:17
    Pozitia la volan

    Si totusi pozitia la volan e destul de neplacuta. Am condus si eu un Opel Astra si aveam senzatia ca nu-l pot controla. Ar mai fi trebuit lucrat la acest lucru. In rest e o super-masina, cu un super-motor.

  • unckle, miercuri, 30.11.2011 14:37

    diesel+sport ... nope, not today ... not ever ;) exista suficiente motive pentru care, cei care vor o masina sportiva, sa apeleze la un motor pe benzina . . . si exista nenumarate motive impotriva folosirii de diesel-uri ca "sportive" .. principalul fiind ca ti-o furi la fiecare semafor de la banzinare cu capacitati si puteri mai mici ;)

  • wow, miercuri, 30.11.2011 17:39

    masina perfecta ... de departe este ozn-ul clasei si spun asta despre varianta din pozele de mai sus , despre opc nu mai am cuvinte... cel mai frumos hot htach ever fie ca vb de astra h gtc sau gtc astra j . pur si simplu superb !!!

  • VRRRUUMMM, miercuri, 30.11.2011 17:41

    sa inteleg ca te referi doar la opel ? sa stii ca si vw are diesel si renou si mai toate competitoarele serioase. si uite ca cei de la bmw te-au contrazis cu al lor m 5 diesel , sa nu mai vorbim despre porsche panamera diesel. intra-devar sunt la alt nivel ,dar performanta poate fi si cu diesel. pt ca nu tine totul la o masina de liniutele obsesive de la semafor.

  • BV, joi, 01.12.2011 12:28

    arata senzational si din ce inteleg se conduce la fel .eu zic ca e referinta clasei. oricum si gtc-ul actual la design este peste toate din clasa ,dapoi asta . bv opel inca o data rupe gura targului ! BV !

  • Silviu, luni, 05.12.2011 11:07

    wow cum arata . deja opel e mult peste toti din clasa,cel putin la design.

  • Cristi, luni, 05.12.2011 17:05
    Frumos

    agresiva din partea frontala, interiorul atractiv, farurile ii dau o alta imagine imi place cum arata

  • Serd, luni, 05.12.2011 18:45
    ???

    Bogdane ,de ce stergi coment-urile?

  • cosmin, duminică, 11.03.2012 18:20
    new GTC ASTRA

    BV OPEL!!!SUPER CAR de buget desigur...dar totusi arata SUPERB!!o masina care place din prima(cred eu).daca GTC ASTRA arata asa bn ma intreb cum va arata ASTRA OPC..oricum noua ne plac masinile(si femeile)frumoase..BFT in continuare OPEL!!!TOT ASA!!!;)