Interior
Interiorul lui Corsa nu a primit modificari semnificative odata cu imbunatatirea gamei de motorizari si optimizarea suspensiei si directiei. Practic, singurul lucru pe care l-au schimbat cei de la Opel a fost comutatorul care coordoneaza blocul de lumini, acesta fiind preluat direct de la fratele sau mai mare, Astra J. De asemenea, anumite materiale au fost inlocuite deoarece studiile inginerilor Opel au aratat ca acestea puteau sa genereze reflexii deranjante in anumite situatii. Chiar daca inginerii din Russelsheim nu au schimbat nimic altceva la interior, Corsa dovedeste inca o data ca toate cozile de peste 6 luni formate in 2006-2007, cand s-a lansat noua generatie a modelului german, au avut un motiv intemeiat: modelul Opel ofera materiale placute la atingere si un design in ton cu exteriorul acestui model. Calitatea asamblarii este buna, iar ergonomia comenzilor se ridica la nivelul pretentiilor segmentului B. Trebuie sa remarcam faptul ca exemplarul de test este echipat cu un sistem de incalzire a scaunelor fata si a volanului. Incalzirea volanului este o premiera in segmentul B si va fi disponibila doar pe unele piete – cel mai probabil si pentru Romania. Scaunele sunt ferme, dar confortabile, iar pozitia la volan este foarte buna datorita flexibilitatii de care da dovada sistemul de reglare pe adancime si verticala al coloanei de directie. Pasagerii din spate stau si ei confortabil, dar este de recomandat sa transportati doar doi pasageri pe o distanta lunga, deoarece trei pasageri corpolenti ar putea avea probleme cu spatiul interior. Portbagajul ofera un spatiu de 285 de litri, care poate urca pana la 1.100 litri daca rabatati cu totul bancheta din spate.
Opel Corsa NU are cel mai puternic turbodiesel de pe piata, in segmentul sau. Probabil ati uitat de marca Seat, care ofera un 2.0 TDI pentru Seat Ibiza SC 2.0 TDI FR de 143 CP. Ofera un demaraj 0-100 km/h in 8,5 secunde. Desigur, este o scapare din partea autorului materialului. Se mai intampla.