Design
Fie că vă place, fie că nu, trebuie să recunoaștem că Opel Combo Life nu este cel mai arătos model de pe piață. Da, nemții au modificat designul, însă stilul general rămâne, iar Combo Life duce mai departe ADN-ul utilitarei din care derivă. Ce-i drept, că nici restul rivalilor modelului german nu fac parte dintr-un grup pe care să-l putem încadra în zona mașinilor frumoase.
Designerii constructorului din Russelsheim propun o zonă frontală apropiată de cea a modelelor din gamă, însă asemănările se opresc aici. Partea laterală, cu cele două uși glisante și zona din spate nu te trimit cu gândul la niciun alt produs general din oferta nemților.
În fine, un nou test după o lună+ de pauză - ăi încă unul c-o benzinară... Deși bine scris, după mine nu se pune totuși, fiind... neprețuit :-) (fără prețuri mai serios) și implicit fără vreo posibilitate de comparație cu concurența (btw, Dokker-ul TCe 1.2 115 CP accelerează mult mai bine decît cele 12,7 s comunicate pt sprintul de la 0-100, fiind și mai puternic, și mai ușor ca Peugeopelul; ce-i drept, consumă mai mult.) De acord în schimb că designul e f. modest la Combo, ba-i chiar în regres pe toate segmentele Opel de cînd cu preluarea de către PSA - New Insignia included, din păcate.