Tinuta de drum
Poziție înaltă la volan, zone vitrate mari și platforma EMP2 a grupului PSA. Toate acestea ne duc cu gândul către un singur lucru: confort. Iar o familie numeroasă are nevoie de așa ceva. Da, Combo Life are ruliu în viraje. Da, modelul german manifestă o tendință de subvirare. Dar ținând cont că ai ales un monovolum derivat dintr-o utilitară, cu siguranță nu te vei urca la volan pregătit de câteva tururi rapide pe circuit.
Iar dacă stai liniștit și conduci într-un mod cât se poate de civilizat, noul Opel Combo Life o să te răsplătească cu un nivel bun de confort. Pe tine și pe ceilalți pasageri. Suspensiile sunt puțin cam zgomotoase, iar sunetul produs în momentul amortizării se propagă la nivelul habitaclului într-un mod nu foarte civilizat.
În cazul în care vei exagera, modelul german n-o să te ierte și o să-ți penalizeze fiecare greșeală. Dar totuși, cine vrea să subvireze cu o mașină care are o înălțime de 1.841 de mm? Și dacă ai în plan să faci așa ceva, trebuie să te gândești că nici direcția nu este una foarte precisă.
Cu alte cuvinte, Opel Combo Life este un vehicul perfect pentru cei care caută confortul și spațiul într-un pachet care să nu iasă atât de mult în evidență precum un SUV.
În fine, un nou test după o lună+ de pauză - ăi încă unul c-o benzinară... Deși bine scris, după mine nu se pune totuși, fiind... neprețuit :-) (fără prețuri mai serios) și implicit fără vreo posibilitate de comparație cu concurența (btw, Dokker-ul TCe 1.2 115 CP accelerează mult mai bine decît cele 12,7 s comunicate pt sprintul de la 0-100, fiind și mai puternic, și mai ușor ca Peugeopelul; ce-i drept, consumă mai mult.) De acord în schimb că designul e f. modest la Combo, ba-i chiar în regres pe toate segmentele Opel de cînd cu preluarea de către PSA - New Insignia included, din păcate.