Interior
Când te poți juca cu un model de persoane care derivă dintr-o utilitară, cu siguranță poți veni cu soluții inteligente și cu foarte mult spațiu pentru toți pasagerii. Iar Opel nu avea cum să greșească rețeta. Imediat ce urci la volanul lui Combo Life vei întâlni un habitaclu aerisit.
Per total, materialele folosite de nemți au o calitate bună, însă există și elemente dintr-un plastic nu foarte plăcut la atingere. Dar alegerea nemților este de înțeles.
Utilitara destinată persoanleor promite spații de depozitare la orice pas. Suporturile pentru pahare se află în extremitățile bordului, buzunarele ușilor sunt mari și promit să înghită atât sticle de dimensiuni medii cât și alte mărunțișuri, în timp ce deasupra parasolarelor poți ascunde cu succes acte sau portofele. Tunelul median rămâne punctul de maxim interes: aici, Opel Combo Life poate să "înghită" sticle și obiecte de mari dimensiuni. Cotierele scaunelor sunt individuale, iar pasagerii din spate vor beneficia de tăvițe.
Opel Combo Life poate fi comandat atât cu o banchetă pentru pasagerii din spate, cât și cu trei scaune individuale. În acest caz, nemții spun că fiecare scaun va avea un sistem de prindere ISOFIX. Pentru cei cu familii mari, constructorul din Russelsheim oferă și o versiune cu șapte locuri indiferent de varianta de ampatament aleasă (normală sau XL). Versiunea testată avea amptamentul normal (2.785 mm) și cinci locuri.
Și nu putem părăsi acest capitol până nu vă spunem despre cutia de depozitare prinsă în plafon. Aceasta poate fi accesată atât din interiorul mașinii, cât și din exterior, atunci când șoferul alege să deschidă doar zona vitrată a portbagajului. Pentru ca cei mici să se bucure și mai mult de timpul petrecut în mașină, Opel oferă și un plafon panoramic de mari dimensiuni.
Poziția la volan este înaltă și asemănătoare cu cea oferită de un SUV, însă marginile superioare ale tunelului median sunt extrem de late și deranjează atât vizual, cât și la nivelul ergonomiei.
Tot în cadrul acestui capitol amintim și de valorile oferite de portbagajul lui Combo Life. Versiunea cu cinci locuri și ampatament scurt promite între 597 de litri și 2.126 de litri, în funcție de poziția scaunelor spate sau a banchetei, în timp ce varianta XL poate înghiți între 850 de litri și 2.693 de litri.
În fine, un nou test după o lună+ de pauză - ăi încă unul c-o benzinară... Deși bine scris, după mine nu se pune totuși, fiind... neprețuit :-) (fără prețuri mai serios) și implicit fără vreo posibilitate de comparație cu concurența (btw, Dokker-ul TCe 1.2 115 CP accelerează mult mai bine decît cele 12,7 s comunicate pt sprintul de la 0-100, fiind și mai puternic, și mai ușor ca Peugeopelul; ce-i drept, consumă mai mult.) De acord în schimb că designul e f. modest la Combo, ba-i chiar în regres pe toate segmentele Opel de cînd cu preluarea de către PSA - New Insignia included, din păcate.